Przetargi.pl
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Kańczuga do placówek oświatowych w celu realizacji obowiązku szkolnego i nauki oraz dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kańczuga

Centrum Usług Wspólnych w Kańczudze ogłasza przetarg

  • Adres: 37-220 Kańczuga, Słowackiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 64203028 w.10, 166423821
  • Data zamieszczenia: 2020-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Kańczudze
    Słowackiego 12
    37-220 Kańczuga, woj. podkarpackie
    tel. 16 64203028 w.10, 166423821
    REGON: 36574670000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuw.kanczuga.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Kańczuga do placówek oświatowych w celu realizacji obowiązku szkolnego i nauki oraz dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kańczuga
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: usługa transportowa polegająca na przewozie najkrótszą trasą 19+/-7 uczniów niepełnosprawnych na odcinku dom – szkoła/przedszkole - dom, w okresie od stycznia do czerwca 2021 r. oraz od września do grudnia 2021 r. na niżej wymienionych trasach, przy czym każda z tras stanowi oddzielną część zamówienia – Część 1-3 zamówienia oraz usługa transportowa polegająca na dowozie 19+/-4 uczniów do Szkoły Podstawowej im. Sw. Jadwigi Królowej w Sieteszy, Sietesz 329, 37-206 Sietesz oraz 7+/-3 uczniów do Miejsko Gminnego Przedszkola w Kańczudze – oddział w Sieteszy, w okresie od stycznia do czerwca 2021 r. oraz od września do grudnia 2021 r. – Część 4 zamówienia Część 1 / Trasa 1 Dowóz dzienny 13+/-5 uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Jarosławiu, zlokalizowanego w Jarosławiu na ul. Witosa 18, Wilsona 6, Jana Pawła II 30 oraz powrót. Przebieg trasy: Sietesz-Siedleczka-Łopuszka Wielka-Kańczuga-Łopuszka Mała-Żuklin-Pantalowice-Rączyna-Krzeczowice-Jarosław oraz powrót Trasa o długości 135 km/dzień. Zamawiający przewiduje szacunkowo 195 dziennych przewozów w okresie realizacji umowy- część 1. Pod pojęciem dzienny przewóz należy rozumieć przewóz uczniów niepełnosprawnych na odcinku dom – szkoła (przedszkole) – dom w jednym dniu. Dzienny przewóz będzie realizowany w dniach od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem wakacji i ferii oraz dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.) w sprawie organizacji roku szkolnego oraz w dniach uroczystości okazjonalnych takich jak np. dzień dziecka. Część 2 / Trasa 2 Dowóz dzienny 1 ucznia niepełnosprawnego z miejsca zamieszkania do Specjalistycznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Laszczynach 75a oraz powrót Przebieg trasy: Siedleczka – Laszczyny 75 a – Siedleczka. Trasa o długości 56 km/dzień. Zamawiający przewiduje szacunkowo 195 dziennych przewozów w okresie realizacji umowy- część 2. Pod pojęciem dzienny przewóz należy rozumieć przewóz uczniów niepełnosprawnych na odcinku dom – szkoła (przedszkole) – dom w jednym dniu. Zamawiający zaznacza, iż umowa może być zawarta na krótszy okres lub wcześniej rozwiązana ze względu na umieszczenie ucznia w placówce zapewniającej całodobową opiekę. Dzienny przewóz będzie realizowany w dniach od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem wakacji i ferii oraz dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.) w sprawie organizacji roku szkolnego oraz w dniach uroczystości okazjonalnych takich jak np. dzień dziecka. Część 3 / Trasa 3 Dowóz: 5+/-2 uczniów niepełnosprawnych w poniedziałek z miejsca zamieszkania do Ośrodka Rehabilitacyjno -Edukacyjno-Wychowawczego w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 30 Odwóz w piątek z Ośrodka do miejsca zamieszkania. Ze względu na pobyt uczniów w Ośrodku Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Jarosławiu, ul. Jan Pawła II 30, potrzeba dowozu i odwozu uczniów występuje tylko w poniedziałki i w piątki lub inne dni tygodnia, w których zaczyna się i kończy tydzień nauki. Przebieg trasy: poniedziałek: Łopuszka Wielka -Łopuszka Mała- Krzeczowice – Jarosław piątek: Jarosław - Krzeczowice - Łopuszka Mała - Łopuszka Wielka. Trasa o długości 68 km/dzień. Zamawiający przewiduje szacunkowo 50 przewozów w okresie realizacji umowy -część 3 Przewóz będzie realizowany w poniedziałek oraz w piątek, z wyjątkiem wakacji i ferii oraz dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.) w sprawie organizacji roku szkolnego oraz w dniach uroczystości okazjonalnych takich jak np. dzień dziecka. Część 4 / Trasa 4 Dowóz dzienny 19+/-4 uczniów z miejscowości Lipnik, Chodakówka, Sietesz Górna do Szkoły Podstawowej im. Sw. Jadwigi Królowej w Sieteszy Sietesz 329 oraz 7+/-3 uczniów 5 i 6 letnich z miejscowości Lipnik, Chodakówka, Sietesz Górna do Miejsko Gminnego Przedszkola w Kańczudze – oddział w Sieteszy, na zajęcia lekcyjne oraz odwożeniu do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych. Przebieg trasy: Trasa dowozu : Lipnik – Szkoła Podstawowa w Sieteszy, Miejsko Gminne Przedszkole w Kańczudze – oddział w Sieteszy i z powrotem Chodakówka – Szkoła Podstawowa w Sieteszy, Miejsko Gminne Przedszkole w Kańczudze – oddział w Sieteszy i z powrotem Sietesz Górna – Szkoła Podstawowa w Sieteszy, Miejsko Gminne Przedszkole w Kańczudze – oddział w Sieteszy i z powrotem Trasa o długości 50 km/dzień. Zamawiający przewiduje szacunkowo 195 dziennych przewozów w okresie realizacji umowy- część 4. Pod pojęciem dzienny przewóz należy rozumieć przewóz uczniów na odcinku przystanek – szkoła (przedszkole) – przystanek w jednym dniu. Dzienny przewóz będzie realizowany w dniach od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem wakacji i ferii oraz dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.) w sprawie organizacji roku szkolnego oraz w dniach uroczystości okazjonalnych takich jak np. dzień dziecka. Liczba uczniów objętych dowozem może się zwiększyć lub zmniejszyć; po każdej zmianie Zamawiający przedłoży Wykonawcy aktualny wykaz uczniów. W przypadku zmian liczby dowożonych uczniów Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia uczniów, zgodnie ze zmienionym wykazem od następnego dnia po wprowadzeniu przez strony zmiany umowy w zakresie wykazu uczniów i miejsca ich odbioru bez zmiany dziennej stawki dowozu. W przypadku choroby uczniów lub innej przyczyny losowej która uniemożliwi dowóz uczniów do szkoły w danym dniu za ten dzień Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dzieci w podróży. Uczniowie powinni być dowiezieni do placówek oświatowych w takim czasie, aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem zajęć. Uczniowie powinni być odebrani z placówek po zakończeniu zajęć, jednak nie później niż przed zamknięciem świetlicy. Zamawiający wymaga, aby uczniowie niepełnosprawni odbierani byli od rodziców/opiekunów prawnych spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po dowiezieniu na zajęcia byli przekazywani pod opiekę nauczyciela lub innej osoby upoważnionej. Po zakończeniu zajęć uczniowie niepełnosprawni winni być odbierani od nauczycieli w szkole/przedszkolu (lub innych osób upoważnionych) i po dowiezieniu pod dom przekazywani pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub osób upoważnionych. Nie dopuszcza się przekazywania uczniów w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom nieupoważnionym. W przypadku dowozu uczniów do Szkoły Podstawowej w Sieteszy oraz Miejsko – Gminnego Przedszkola w Sieteszy Wykonawca zatrzymywać się będzie w miejscach ustalonych z Dyrektorem Szkoły i Dyrektorem Przedszkola. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do realizacji Części 1-4 Zamówienia dysponował do wykonania usługi odpowiednim potencjałem technicznym dopuszczonym do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2018 poz. 1990 z póżn.zm). Wykonawca zapewnia minimum cztery środki transportu (po jednym na każdą trasę) sprawnych technicznie, umożliwiających przewóz uczniów w jednym czasie, w ilości dostosowanej do liczby uczniów przewożonych na każdej z tras, sprawnych technicznie, wyposażonym w atestowany sprzęt zabezpieczający, klimatyzację, sprawną instalację grzewczą, specjalne oznakowanie, w ilości zapewniającej bezpieczny przewóz wymaganej ilości uczniów niepełnosprawnych na każdej trasie . Wykonawca w części 1-3 winien zapewnić pojazd przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych, z windą dla wózków i 2 miejsca w samochodzie na wózki inwalidzkie, który posiada aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu drogowego oraz obowiązkowe ubezpieczenia komunikacyjne OC i NW. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd zastępczy spełniający wymagania określone w umowie. Maksymalny czas podstawienia samochodu zastępczego w przypadku awarii wynosi 90 minut (włącznie). Wykonawca jest zobowiązany zapewnić pomoc przewożonym osobom przy wsiadaniu do samochodu i wysiadaniu z niego, odpowiedniego oznakowania samochodu używanego do przewozu osób niepełnosprawnych, zapewnienia przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych samochodu zastępczego, w przypadku awarii samochodu używanego do realizacji zamówienia. Ponadto, Wykonawca zapewni osobę/osoby pełniącą/pełniące funkcję opiekuna z kwalifikacjami w tym z pomocą przedmedyczną w Części 1 – 3 przetargu, dla przewożonych osób w trakcie każdego przewozu. Zamawiający wyklucza łączenie funkcji kierowcy i opiekuna. Zamawiający zastrzega, iż z uwagi na brak możliwości dokładnego określenia ilości usług, podana szacunkowa ilość dziennych przewozów może ulec zmianie średnio o 15 % w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2 Podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę na Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Zamawiający wymaga, aby zapewnić w czasie realizacji umowy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn.zm.). Obowiązek zatrudniania ww. osób na podstawie umowy o pracę obejmuje zarówno Wykonawcę jak i Podwykonawców. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na cały okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, dotyczą w szczególności osób/osoby wykonujących/wykonującej czynności kierowcy oraz czynności opiekuna. Wymagany (nieprzekraczalny) termin realizacji: od dnia 04.01.2021 r. do dnia 25.06.2021 r. oraz od dnia 01.09.2021 r. do dnia 31.12.2021 r. - Część 1 / Trasa 1, Część 2 / Trasa 2 Część 3 / Trasa 3, Część 4 / Trasa 4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta + Cennik (odpowiednio do części trasy). Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych i odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub informacji z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach