Gmina Zbrosławice ogłasza przetarg
- Adres: 42-674 Zbrosławice, ul. Oświęcimska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2337012 , fax. 032 2337100
- Data zamieszczenia: 2019-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zbrosławice
ul. Oświęcimska 2
42-674 Zbrosławice, woj. śląskie
tel. 032 2337012, fax. 032 2337100
REGON: 27625838000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbroslawice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zbrosławice wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli (placówek) w 2020 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie zostało podzielone na części i obejmuje: 1. Część nr 1 – trasa nr 1: Liczba przewożonych uczniów – 10 + opiekun. Przebieg dzienny środka transportu: dni w których występuje dowóz i odwóz ucznia zamieszkałego w Laryszowie określa się na 120,5km. dni w których występuje tylko odwóz ucznia zamieszkałego w Laryszowie określa się na 103,5km. dni w których z dowozu/odwozu nie korzysta uczeń zamieszkały w Laryszowie określa się na 86km. Szacunkowa liczba kilometrów w okresie od 2 stycznia 2020 r. do 22 grudnia 2020 r. na trasie nr 1 wynosi 21.025 km (od I do VI 2020 uwzględniono odwozy ucznia zamieszkałego w Laryszowie codziennie - na podstawie obecnie obowiązującego planu lekcji, od IX do XII 2020 r. założono dowozy i odwozy ucznia zamieszkałego w Laryszowie codziennie – możliwa konieczność wprowadzenia zmian w harmonogramie dowozów na trasie nr 1 od IX 2020 r.). 2. Część nr 2 – trasa nr 2: Liczba przewożonych uczniów – 5 + opiekun (przewóz 1 ucznia korzystającego z wózka inwalidzkiego); Przebieg dzienny środka transportu określa się na 64 km. Szacunkowa liczba kilometrów w okresie od 2 stycznia 2020 r. do 22 grudnia 2020 r. na trasie nr 2 wynosi 12 160 km. 3. Część Nr III – trasa nr 3: Liczba przewożonych uczniów - 9 + opiekun; Przebieg dzienny środka transportu określa się na 142 km. Przebieg dzienny środka transportu – dowóz tylko do przedszkoli w Gliwicach i w Przezchlebiu określa się na 131 km. Szacunkowa liczba kilometrów w okresie od 2 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. na trasie nr 3 wynosi 29 731 km. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części 1-3: Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na krajowym transporcie drogowym osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. z 2019 r., poz. 2140 z późn. zm.), UWAGA: 1. Warunek spełnia również przedsiębiorca posiadający licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, którego uznaje się za posiadacza zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na podstawie ustawy z dnia 5 kwietnia 2013 r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy o czasie pracy kierowców (Dz.U. z 2013 poz.567 ze zm.). 2. W przypadku wykonywania usługi przez podmioty wspólnie składające ofertę Zamawiający wymaga, aby w/w uprawnienia posiadały wszystkie podmioty o których mowa.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawa Pzp dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby oświadczenie składane na podstawie art. 25 ust.1 ustawa Pzp było złożone w formie pisemnej. Nie dopuszcza się w tym zakresie użycia środka komunikacji elektronicznej. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 „uPzp”, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik nr 3A, 3B, 3C do SIWZ); 3.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.3. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
Dodano: 2024-04-23 - Świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-16 - ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY BEZ OPIEKI MEDYCZNEJ, Z PODSTAWOWĄ OPIEKĄ MEDYCZNĄ, TRANSPORT BARIATRYCZNY.
Dodano: 2024-04-02 - Świadczenie usług w zakresie przewozu niepełnosprawnych mieszkańców Gliwic do Środowiskowego Domu Samopomocy w Gliwicach na rok 2024
Dodano: 2024-03-28 - Świadczenie usług w trakcie organizowanych demonstracji ekologicznych w ramach działania „Transfer wiedzy i działalność informacyjna”
Dodano: 2024-03-16 - Świadczenie usług w trakcie organizowanych demonstracji ekologicznych w ramach działania „Transfer wiedzy i działalność informacyjna”
Dodano: 2024-02-05 - Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zbrosławice wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli (placówek) w 2024 roku
Dodano: 2024-01-11 - Świadczenie usług transportu sanitarnego karetką typu S
Dodano: 2023-12-29 - Świadczenie usług transportu sanitarnego karetką typu S
Dodano: 2023-12-20 - Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Radzionków do placówek oświatowych w 2024 roku
Dodano: 2023-11-30