Przetargi.pl
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zbrosławice wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli (placówek) w 2017 r.

Gmina Zbrosławice ogłasza przetarg

  • Adres: 42674 Zbrosławice, ul. Oświęcimska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2337012 , fax. 032 2337100
  • Data zamieszczenia: 2016-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zbrosławice
    ul. Oświęcimska 2
    42674 Zbrosławice, woj. śląskie
    tel. 032 2337012, fax. 032 2337100
    REGON: 27625838000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zbrosławice wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli (placówek) w 2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie i odwozie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Zbrosławice wraz z zapewnieniem opiekunów, do szkół i przedszkoli (placówek), na trasie od miejsca zamieszkania uczniów do szkół i przedszkoli (placówek) i z powrotem: - w dni nauki szkolnej w 2017 r. zgodnie z Rozporządzeniem MENiS z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.) – dotyczy szkół, - w dni robocze w 2017 r., za wyjątkiem sobót, niedziel, świat i przerwy wakacyjnej w lipcu i sierpniu 2017 r. – dotyczy przedszkoli. Zamówienia zostało podzielone na części i obejmuje: Część nr 1 – Trasy nr 1, 2 i 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 stanowi załącznik 1A do SIWZ. Część nr 2 – Trasy nr 4 i 5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 stanowi załącznik 1B do SIWZ. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 poz.1666 z późn. zm.) wszystkich pracowników, którzy będą świadczyli pracę związaną z wykonywaniem następujących czynności w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, z wyłączeniem kadry kierowniczej: sprawowanie funkcji kierowców oraz opiekunów w czasie wykonywania dowozów i odwozów uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Zbrosławice do szkół i przedszkoli (placówek), na trasie od miejsca zamieszkania uczniów do szkół i przedszkoli (placówek) i z powrotem. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i punktualność wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu [wynikające ze stałości zatrudnienia u danego wykonawcy], lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy większe zaangażowanie pracowników [wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia]. UWAGI: W celu weryfikacji realizacji ww. zobowiązania, Wykonawca będzie zobowiązany do raportowania stanu zatrudnienia przez cały okres realizacji zamówienia (danej jego części) na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 5 dni i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca będzie zobowiązany udzielić wyjaśnień w powyższym zakresie. W przypadku rażąco nienależytego wykonania ww. obowiązku, Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od powiadomienia Wykonawcy o stwierdzonej niezgodności co do stanu zatrudnienia przy realizacji zamówienia i wezwania do niezwłocznego przywrócenia stanu zgodnego z ofertą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: a) 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100) – na część nr 1 zamówienia, b) 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100) – na część nr 2 zamówienia, w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. - Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Tarnowskie Góry 61 8463 0005 2002 0020 1276 0011 – z dopiskiem: Wadium – część nr 1 lub/ i nr 2. - Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. - Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów)lub do oferty załączyć kserokopię natomiast oryginalny egzemplarz (np. zabezpieczony w koszulce) umieścić odrębnie w kopercie zawierającej ofertę. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. - Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. - Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Pzp. - Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 „uPzp”, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. - Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone [art. 89 ust. 1 pkt 7b „uPzp”] 8.1.9 Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach