Przetargi.pl
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pilica do Zespołu Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Zawierciu w roku szkolnym 2018/2019

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Pilicy ogłasza przetarg

  • Adres: 42436 Pilica, ul. Senatorska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 6735038 , fax. 0-32 6735038
  • Data zamieszczenia: 2018-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Pilicy
    ul. Senatorska 17
    42436 Pilica, woj. śląskie
    tel. 0-32 6735038, fax. 0-32 6735038
    REGON: 27278936000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeaspilica.e-bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pilica do Zespołu Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Zawierciu w roku szkolnym 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz wraz z opieką dla trojga uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pilica do Zespołu Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Zawierciu w dni nauki szkolnej od 03.09.2018 r. do 21.06.2019 r. 1. Przewóz będzie wykonywany pojazdem należącym do Wykonawcy. 2. Wykonawca zapewni w dni nauki szkolnej – dowóz i odwóz trojga uczniów z terenu Gminy Pilica do Zespołu Szkół im. Marii Grzegorzewskiej w Zawierciu. 3. Sposób i godzinę odbioru dzieci z domów Wykonawca uzgodni z rodzicami, do kontaktów z rodzicami samochód musi być zaopatrzony w środki łączności np. telefon komórkowy. 4. Wykonawca odbierze dzieci ze szkoły o godzinach uzgodnionych z dyrektorem szkoły. 5. Trasa przejazdu musi obejmować następujące miejscowości: - Siadczę, - Sławniów, - Kocikową, - Zawiercie. 6. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym trasę i rozkład jazdy przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. 7. Wykonawca zapewni pracowników posiadających kwalifikacje do czynności opiekuńczych. 8. W razie awarii pojazdu Wykonawca zapewni transport zastępczy. 9. W przypadku wystąpienia konieczności zmiany miejsca i ilości dowożonych dzieci Wykonawca dokona zmian w rozkładzie jazdy w ciągu siedmiu dni od daty dokonania uzgodnień w tym zakresie z Zamawiającym. 10. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wynikłe z ruchu pojazdów i przewozu dzieci niepełnosprawnych, przy uwzględnieniu obowiązujących zasad wynikających z ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 11. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności kierowcy samochodu oraz opiekuna w zakresie realizacji zamówienia 12. Usługi będą świadczone przez osoby wymienione w załączniku nr 7 „Wykaz osób, które wezmą udział w wykonaniu zamówienia”, które zostały wykazane przez Wykonawcę. Załącznik nr 7 zostanie przedstawiony wraz z oświadczeniami pracowników o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w celu niezbędnym do realizacji umowy. 13. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 4 dni robocze, Wykonawca przedstawi do wglądu kopie złożonych do ZUS za każdego Pracownika świadczącego usługi druku RCA. 14. Wykonawca może zastąpić Pracowników wykazanych w załączniku nr 7, wówczas, gdy spełnione będą warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 15. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii druku RCA za każdego pracownika świadczącego usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 13 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. 16. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w SIWZ. 17. Wykonawca w każdym miesiącu dołączy do faktury za usługę potwierdzenie pobytu uczniów w kolejnych dniach nauki w szkole, oraz udokumentuje ilość przejechanych w każdym dniu kilometrów. 18. Wykonawca dysponuje pojazdem z odpowiednią liczbą miejsc dla pasażerów, z fotelami wyposażonymi w pasy bezwładnościowe oraz z ogrzewaną przestrzenią pasażerską.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych) przed upływem składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancji bankowych, d. gwarancji ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz.359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Wolbromiu nr rachunku 69 84500005 0040 0400 0039 0020, z dopiskiem na przelewie „Wadium w postępowaniu ZP2/2018 na dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pilica do Zespołu Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Zawierciu w roku szkolnym 2018/2019” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczenia jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia z ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium; lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności zwrotu wadium lub jego przepadku określa ustawa PZP. 9. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach