Przetargi.pl
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Łubniany do szkół w roku szkolnym 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu

Wójt Gminy Łubniany ogłasza przetarg

  • Adres: 46-024 Łubniany, ul. Opolska
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 774 270 533 , fax. 774 215 024
  • Data zamieszczenia: 2020-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Łubniany
    ul. Opolska 104
    46-024 Łubniany
    tel. 774 270 533, fax. 774 215 024
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubniany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Łubniany do szkół w roku szkolnym 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Łubniany do szkół w roku szkolnym 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu”, zgodnie z wykazem tras. 2. Szczegółowe warunki wykonywanego zadania określa się jako bezpieczny, punktualny dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół. Przewóz dotyczy wszystkich dni, w których odbywać się będą zajęcia dydaktyczne, opiekuńcze i wychowawcze w roku szkolnym 2020/2021, w okresie trwania umowy, tj.: od dnia 01.09.2020 r. do dnia 25.06.2021 r. 3. Wykonawca zapewnia opiekę nad uczniami w czasie dowozu i powrotu na każdą trasę przejazdu. 4. Wykonawca zapewnia opiekuna poza osobą kierowcy. Funkcja opiekuna jest odrębna od kierowcy pojazdu. Opiekun musi być osobą pełnoletnią, mającą pełno zdolność do czynności prawnych. Osoba pełniąca funkcję opiekuna jest zobowiązana do: -dbania o bezpieczeństwo uczniów w trakcie przewozu do i z szkoły, -zapewnienia bezpiecznego wsiadania oraz wysiadania uczniów do/z pojazdu, -dbałości o właściwe , bezpieczne zachowania uczniów w pojeździe w czasie przewozu, -pomocy w odprowadzeniu ucznia/przekazaniu pod opiekę szkoły przy dowozie, rodzica/opiekuna przy odwozie ucznia. 5. Zamówienie realizowane będzie w ramach przewozów i tras zamkniętych, dedykowanych tylko usłudze dowozy dzieci niepełnosprawnych do szkół. 6. Wykonawca uwzględni możliwość sporadycznych zmian godzin dowozu i odbioru uczniów wynikających z organizacji pracy szkoły. 7. W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły i skrócenia zajęć lekcyjnych, np. z powodu rekolekcji, sprawdzianów, egzaminów zewnętrznych, itp. Wykonawca zapewni odwóz uczniów we wcześniejszych godzinach, co nie stanowi dodatkowych zadań i winno być wkalkulowane w cenę. 8. Ostateczne godziny przejazdów będą wynikały z organizacji pracy szkół z uwzględnieniem miejsc wsiadania/wysiadania uzgodnionych z Wykonawcą, zostaną określone po sporządzeniu planu zajęć w szkołach. 9. Wykonawca odbiera uczniów z domu i po zakończeniu zajęć odwozi do domu. 10. Wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione do poszczególnych szkół przynajmniej na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć edukacyjnych i wychowawczych. 11. Ilość pojazdów na danym odcinku dostosować należy do ilości przewożonych uczniów. Środki transportu dla osób niepełnosprawnych z liczbą miejsc przystosowanych do przewozu minimum 7 pasażerów + 1 wózka inwalidzkiego – razem min 7 osób (+ kierowca). 12. Pojazdy do przewozu uczniów niepełnosprawnych muszą być dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych – potwierdzone dokumentem- (stosowny wpis w dowodzie rejestracyjnym pojazdu). 13. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi przewozowej pojazdami sprawnymi technicznie, przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, zapewniającymi bezpieczeństwo uczniów i spełniającymi wymagania szczegółowe jak dla pojazdów do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej, w tym niepełnosprawnych oraz posiadać wymagane dokumenty potwierdzające kwalifikacje kierowcy i właściwy stan techniczny pojazdów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. 14. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres realizacji niniejszej umowy wszelkiego rodzaju uprawnień, zezwoleń, licencji i badań technicznych pojazdów, wymaganych przy wykonaniu tego rodzaju przewozów. 15. Wykonawca w razie awarii własnego środka transportu zobowiązany jest bezzwłocznie zapewnić pojazd zastępczy do przewozu uczniów, odpowiednio przystosowany do wykonania przewozu, sprawny technicznie i oznakowany, na swój koszt, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina. Nie zapewnienie pojazdu zastępczego spowoduje obciążenie Wykonawcy karą i kosztami za wynajem zastępczego środka transportu. 16. Oferowana usługa musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego opisanym odpowiednio w załącznikach do SIWZ, być zgodna z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i być świadczona na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. 17. Zamawiający w czasie trwania umowy zastrzega sobie prawo do skontrolowania realizacji usługi, w tym wykorzystywanych pojazdów, w zakresie zgodności z SIWZ. 18. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1.1. Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej musi potwierdzić, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności tj. aktualną licencję (zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym) na wykonywanie krajowego zarobkowego transportu drogowego osób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa następujące dokumenty.: 1) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 15; 2) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 22; 3) licencja lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 4) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł; 5) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wykaz środków transportu), według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 6) wykazu osób sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez niech czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach