Przetargi.pl
„Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w latach 2023 i 2024 " – CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 3, CZĘŚĆ nr 5

GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE ogłasza przetarg

  • Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322147114
  • Data zamieszczenia: 2022-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE
    Plac Jana Pawła II 1
    43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 322147114
    REGON: 276258121
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w latach 2023 i 2024 " – CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 3, CZĘŚĆ nr 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych (tam i z powrotem) w latach 2023 i 2024 r. z podziałem na części:1.1. Część nr 21) Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych:a) z terenu sołectw (Bronów, Ligota, Zabrzeg), z miejsc zamieszkania uczniów do:• Zespołu Szkół Specjalnych w Czechowicach-Dziedzicach ul. Nad Białką 1E,• Szkoły Podstawowej w Zabrzegu, ul. K. Pytla 1b) z terenu Czechowic-Dziedzic do:• Zespołu Szkół Specjalnych w Czechowicach-Dziedzicach ul. Nad Białką 1E2) Planowana liczba dowożonych uczniów: 27 + 2 opiekunów,3) Planowana dzienna długość trasy: 80 km, dowóz uczniów na godz. 8:00, odbiór o godz.15:00,4) Planowana ilość km w latach 2023-2024 – 29 600.Zadanie w części 2 będzie realizowane przez rok kalendarzowy 2023 i 2024, za wyjątkiem miesięcy wakacyjnych tj. lipca i sierpnia.2. Wymagania wobec pojazdów, którymi wykonywana będzie usługa:a) Pojazdy używane do transportu dzieci niepełnosprawnych muszą być przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych do ustawy. Wykonawca zobligowany jest do zapewnienia przewozu osoby korzystającej z wózka inwalidzkiego w części 3 zamówienia oraz w pozostałych częściach w razie zaistnienia takiej potrzeby. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazdu w środki łączności (telefon komórkowy).b) Wykonawca winien dysponować kierowcami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe.c) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna/opiekunów oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów.d) W razie awarii pojazdu Wykonawca winien zapewnić transport zastępczy, spełniający wymagania określone w lit. aUWAGA!W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewni na czas jego naprawy inny pojazd spełniający wymagania w zakresie normy emisji spalin Euro co najmniej takiej jak pojazd, który jest zastępowany.Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych (tam i z powrotem) w latach 2023 i 2024 r. z podziałem na części:1.2. Część nr 31) Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnycha) z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice (z miejsc zamieszkania uczniów) do:• Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Wychowawczego w Piasku ul. Dworcowa 27• Zespołu Szkół Specjalnych w Czechowicach-Dziedzicach ul. Nad Białką 1E2) Planowana liczba dowożonych uczniów: 8 + 1 opiekun,3) Planowana dzienna długość trasy: 110 km, dowóz uczniów na godz. 8:00, odbiór o godz.15:00,4) Planowana ilość km w latach 2023-2024 – 48 988.Zadanie w części 3 realizowane będzie cały rok kalendarzowy 2023 za wyjątkiem jednego miesiąca wakacyjnego (lipca lub sierpnia) i cały rok kalendarzowy 2024 za wyjątkiem jednego miesiąca wakacyjnego (lipca lub sierpnia).2. Wymagania wobec pojazdów, którymi wykonywana będzie usługa:a) Pojazdy używane do transportu dzieci niepełnosprawnych muszą być przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych do ustawy. Wykonawca zobligowany jest do zapewnienia przewozu osoby korzystającej z wózka inwalidzkiego w części 3 zamówienia oraz w pozostałych częściach w razie zaistnienia takiej potrzeby. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazdu w środki łączności (telefon komórkowy).b) Wykonawca winien dysponować kierowcami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe.c) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna/opiekunów oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów.d) W razie awarii pojazdu Wykonawca winien zapewnić transport zastępczy, spełniający wymagania określone w lit. aUWAGA!W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewni na czas jego naprawy inny pojazd spełniający wymagania w zakresie normy emisji spalin Euro co najmniej takiej jak pojazd, który jest zastępowany.Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych (tam i z powrotem) w latach 2023 i 2024 r. z podziałem na części:1.3. Część nr 51) Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice (z miejsca zamieszkania uczniów) do:• Szkoły Podstawowej „JONATAN” w Bielsku-Białej, ul. Mickiewicza 21 i ul. Błękitna 14• Niepublicznej Szkoły Podstawowej DaVinci w Bielsku-Białej, ul. Bystrzańska 5• Szkoły Podstawowej „Słoneczna Kraina” w Bielsku-Białej, ul. Legionów 6• Szkoły Podstawowej „Nowa Szkoła” w Bielsku-Białej, ul. Sikorskiego 42) Planowana ilość uczniów: 13 + 2 opiekunów,3) Planowana dzienna długość trasy 148 km, dowóz uczniów na godz. 8:00, odbiór ok. godz. 15:00,4) Planowana ilość km w latach 2023-2024 – 54 760.Zadanie w części 5 będzie realizowane przez rok kalendarzowy 2023 i 2024, za wyjątkiem miesięcy wakacyjnych tj. lipca i sierpnia.2. Wymagania wobec pojazdów, którymi wykonywana będzie usługa:a) Pojazdy używane do transportu dzieci niepełnosprawnych muszą być przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych do ustawy. Wykonawca zobligowany jest do zapewnienia przewozu osoby korzystającej z wózka inwalidzkiego w części 3 zamówienia oraz w pozostałych częściach w razie zaistnienia takiej potrzeby. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazdu w środki łączności (telefon komórkowy).b) Wykonawca winien dysponować kierowcami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe.c) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna/opiekunów oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów.d) W razie awarii pojazdu Wykonawca winien zapewnić transport zastępczy, spełniający wymagania określone w lit. aUWAGA!W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewni na czas jego naprawy inny pojazd spełniający wymagania w zakresie normy emisji spalin Euro co najmniej takiej jak pojazd, który jest zastępowany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości:dla części nr 2:1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100)dla części nr 3:1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)dla części nr 5:1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 Ustawy Pzp.:1.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.1.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej1.2.1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:o posiada licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób (dot. wszystkich części).1.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowaZamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.1.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:1.4.1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał/ wykonuje co najmniej jedną (1) usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegającą na transporcie osób:o w przypadku złożenia oferty na część nr 2 o wartości min. 60 000 zł brutto,o w przypadku złożenia oferty na część nr 3 o wartości min. 70 000 zł brutto,o w przypadku złożenia oferty na część nr 5 o wartości min. 90 000 zł brutto.Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia może na potwierdzenie spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu wskazać tą samą usługę dla kilku części pod warunkiem, że wartość tej usługi jest co najmniej równa łącznej wartości części, na które składa oferty.W przypadku usługi wykonywanej, jej potwierdzenie ma obejmować zakres wymagany dla poszczególnych części.W przypadku, gdy wykazywane usługi, są częścią większego zamówienia dotyczącego szerszego zakresu prac, należy podać w wykazie usług tylko informacje potwierdzające spełnianie ww. warunku.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usługi wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać usługę, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.1.4.2. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia, spełniającym normę spalin min. „EURO IV” tj.o w przypadku złożenia oferty na część nr 2(1) jednym pełnosprawnym pojazdem, który umożliwi przewóz z miejscami siedzącymi dla wszystkich dzieci, liczba miejsc siedzących co najmniej 25;o w przypadku złożenia oferty na część nr 3(1) jednym pełnosprawnym pojazdem, który umożliwi przewóz z miejscami siedzącymi dla wszystkich dzieci, liczba miejsc siedzących co najmniej 9, pojazd przystosowany do przewozu osób na wózku inwalidzkim;o w przypadku złożenia oferty na część nr 5(1) jednym pełnosprawnym pojazdem, który umożliwi przewóz z miejscami siedzącymi dla wszystkich dzieci, liczba miejsc siedzących co najmniej 15;W przypadku udziału w postępowaniu na więcej niż jedną część, Wykonawca musi spełnić warunki wynikające z sumy wymaganych pojazdów dla poszczególnych części.UWAGA:Wykonawca do realizacji usługi musi przeznaczyć różne pojazdy dla danych części.Pojazd wykazany do realizacji usługi, na przykład w części nr 2, nie może być ponownie wykazany do realizacji usługi w innej części.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach