Przetargi.pl
Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Libiąż, w okresie wrzesień 2018 r. – czerwiec 2019 r

Zespół Ekonomiczno-Admnistracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu ogłasza przetarg

  • Adres: 32590 Libiąż, ul. Paderewskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6271841, 32 6165028 , fax. 32 6271841, 32 6165028
  • Data zamieszczenia: 2018-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Admnistracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu
    ul. Paderewskiego 2
    32590 Libiąż, woj. małopolskie
    tel. 32 6271841, 32 6165028, fax. 32 6271841, 32 6165028
    REGON: 12304395900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeasip.pl (BIP)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Libiąż, w okresie wrzesień 2018 r. – czerwiec 2019 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Libiąż, w okresie wrzesień 2018 r. – czerwiec 2019 r.”. 2. Przedmiotem zamówienia jest przewóz 5 uczniów z miejscowości Żarki i Libiąż na zajęcia lekcyjne do Szkoły Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu, ul. Paderewskiego 2; Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Oświęcimiu, ul. Obozowa 40, Ośrodka Rehabilitacyjno – Wychowawczego dla dzieci Niepełnosprawnych w Jaworznie, ul. Sulińskiego 41 oraz na ich odwiezieniu po zajęciach z powrotem do Żarek i do Libiąża, w okresie wrzesień 2018 r. – czerwiec 2019 r., na trasie obejmującej następujące przystanki: a) Libiąż: ul. Łabędzia 4B, ul. Paderewskiego 1/54, ul. 11 Listopada 18/35; ul. Cegielniana 53A; b)Żarki: ul. Kilińskiego 12. 3. Rano dowóz odbywał się będzie w godzinach pomiędzy 7:00 – 9:00, natomiast popołudniowy odwóz będzie miał miejsce w godzinach pomiędzy 13:00 – 15:00. 4. Z uwagi na występujące schorzenia jednego z uczniów może nastąpić konieczność odbierania go zaraz po zajęciach. 5. Dokładny harmonogram dowozu i odwozu ustalony zostanie między Wykonawcą, a rodzicami dzieci, w sposób zapewniający uczniom obecność w placówkach oświatowych w czasie trwania zajęć. 6. Harmonogram określający trasę oraz godziny dowozów zostanie przekazany do wiadomości zamawiającego. 7. Trasa dowozu obejmie średnio ok. 180 km dziennie i składa się z 2 przewozów. 8. Przewidywana ilość kursów : 184 dni x 2 = 368. 9. Poranny dowóz dzieci oraz ich popołudniowy odwóz do miejsc zamieszkania odbywa się pod opieką osoby pełniącej rolę opiekuna. 10. Do obowiązków opiekuna, będzie należało: 1) odbieranie uczniów od rodziców spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i przekazywanie uczniów pod opiekę nauczyciela; 2) po zakończeniu zajęć odbieranie uczniów od nauczycieli w szkole i przekazywanie pod opiekę rodziców; 3) zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania uczniów z pojazdu; 4) zapewnienie bezpieczeństwa dzieci w trakcie przewozu; 5) utrzymywanie stałego kontaktu z rodzicami uczniów, z dyrektorami poszczególnych placówek i ośrodków w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów. 11. Wyklucza się łączenie funkcji kierowcy i opiekuna. 12. Wykonawca winien w trakcie wykonywania usług zabezpieczyć na własny koszt i przewozić w pojeździe środki konieczne do udzielenia pierwszej pomocy. 13. Na wypadek awarii Wykonawca musi mieć w dyspozycji pojazd rezerwowy. 14. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 15. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9 Usługi w zakresie transportu drogowego, 60.13.00.00-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 16. Poniższa tabela zawiera zestawienie liczby uczniów podlegających dowozowi wraz ze wskazaniem ich stopnia niepełnosprawności, miejsca zamieszkania oraz placówki, do której są dowożeni. Lp. Miejsce zamieszkania Szkoła Rodzaj niepełnosprawności 1. Żarki Szkoła Podstawowa Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu 1 uczeń Upośledzenie umysłowe w stopniu lekkim 2. Libiąż Ośrodek Rehabilitacyjno – Wychowawczy dla Dzieci Niepełnosprawnych w Jaworznie 1 uczeń Upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym 3. Libiąż Specjalny Ośrodek Szkolno -Wychowawczy w Oświęcimiu 1 uczeń Niepełnosprawności sprzężone: niepełnosprawność ruchowa, upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym 4. Libiąż Specjalny Ośrodek Szkolno -Wychowawczy w Oświęcimiu 1 uczeń Upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym 5. Libiąż Specjalny Ośrodek Szkolno -Wychowawczy w Oświęcimiu 1 uczeń Niepełnosprawność sprzężona: upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym, niepełnosprawność ruchowa, uczeń słabowidzący. U ucznia występują nadwrażliwości w obrębie układu przedsionkowego, które powodują trudności m.in. w utrzymaniu równowagi, chodzeniu po schodach, jeździe samochodem (zwłaszcza podczas wchodzenia pojazdu w zakręty, jazda tyłem, hamowanie, robienie przystanków bez wcześniejszego uprzedzenia dziecka). Uczeń reaguje lękiem i krzykiem na donośne, nagłe dźwięki. Uczeń porusza się powoli oraz ma trudności w zakresie czynności samoobsługowych: zapinaniem guzików, zakładaniem butów. Razem 5 uczniów 17. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1) zamawiający stosowanie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane m. in. z kierowaniem pojazdów, opiekunów. Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawców odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 17 ppkt 1 czynności. Zamawiający jest uprawniony do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny; żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów; przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia; 2) na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży wskazany dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 17 ppkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to, powinno zawierać w szczególności: dokładne określenia podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 3) w przypadku niespełnienia wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 17 ppkt 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie w wyznaczonym terminie przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia będzie traktowane jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 17 ppkt 1 czynności; 4) zamawiający może się zwrócić o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w przypadku wątpliwości, co do przestrzegania praw pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na transporcie drogowym osób na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w rozdziale 7 pkt 1 ppkt 1) i 2), (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ). 3) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich – pisemne zobowiązanie tych podmiotów (załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach