Przetargi.pl
Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Chrzanowie i Szkoły Podstawowej Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Chrzanowie, w okresie wrzesień 2018 r. – czerwiec 2019 r

Zespół Ekonomiczno-Admnistracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu ogłasza przetarg

  • Adres: 32590 Libiąż, ul. Paderewskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6271841, 32 6165028 , fax. 32 6271841, 32 6165028
  • Data zamieszczenia: 2018-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Admnistracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu
    ul. Paderewskiego 2
    32590 Libiąż, woj. małopolskie
    tel. 32 6271841, 32 6165028, fax. 32 6271841, 32 6165028
    REGON: 12304395900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeasip.pl (BIP)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Chrzanowie i Szkoły Podstawowej Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Chrzanowie, w okresie wrzesień 2018 r. – czerwiec 2019 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Chrzanowie, Szkoły Podstawowej Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Chrzanowie, w okresie wrzesień 2018 r. – czerwiec 2019 r.”. 2. Przedmiotem zamówienia jest przewóz uczniów z Libiąża, Żarek i z Gromca na zajęcia lekcyjne. Przewóz będzie dobywać się do: SOSW w Chrzanowie przy ul. Paderewskiego 5 (11 uczniów), SP Nr 1 z OI w Chrzanowie przy ul. Borelowskiego 1 (1 uczeń) oraz ich odwiezienie po zajęciach do Libiąża, Żarek i do Gromca na trasie obejmującej następujące przystanki: 1) Libiąż: ul. Rolna 8B, ul. Kamienna 17, ul. Piłsudskiego 2A, ul. Kolejowa 13, ul. Jaworowa 9/4, ul. Partyzantów 22; ul. Chrzanowska 8A; ul. Wspólna 1; 2) Żarki: ul. Lenartowicza 30, ul. Obwodowa 16, ul. Kościuszki 110; 3) Gromiec: ul. Moniuszki 4A. 3. Rano dowóz odbywał się będzie w godzinach pomiędzy 7:00 – 9:00, natomiast popołudniowy odwóz będzie miał miejsce w godzinach pomiędzy 13:00 – 15:00. 4. Dowóz jednego z uczniów odbywać się będzie osobiście przez rodziców w godzinach porannych ze wzglądu na stałe przyjmowanie leków. Natomiast kursy popołudniowe odbywać się będą zaraz po zajęciach o godzinie 12:45 przez przewoźnika. Przewoźnik zapewni w busie miejsce na przewożenie składanego wózka inwalidzkiego. 5. Dokładny harmonogram dowozu i odwozu ustalony zostanie przez wykonawcę, w sposób zapewniający uczniom obecność w placówkach oświatowych w czasie trwania zajęć. 6. Harmonogram określający trasę oraz godziny dowozów zostanie przekazany do wiadomości zamawiającego. 7. Przewidywana ilość kursów : 184 dni x 2 = 368. 8. Poranny dowóz dzieci oraz ich popołudniowy odwóz do miejsc zamieszkania odbywa się pod opieką osoby pełniącej rolę opiekuna. 9. Do obowiązków opiekuna, będzie należało: 1) odbieranie uczniów od rodziców spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i przekazywanie uczniów pod opiekę nauczyciela; 2) po zakończeniu zajęć odbieranie uczniów od nauczycieli w szkole i przekazywanie pod opiekę rodziców; 3) zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania uczniów z pojazdu; 4) zapewnienie bezpieczeństwa dzieci w trakcie przewozu; 5) utrzymywanie stałego kontaktu z rodzicami uczniów, z dyrektorami poszczególnych placówek i ośrodków w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów. 10. Wyklucza się łączenie funkcji kierowcy i opiekuna. 11. Wykonawca winien w trakcie wykonywania usług zabezpieczyć na własny koszt i przewozić w pojeździe środki konieczne do udzielenia pierwszej pomocy. 12. Na wypadek awarii Wykonawca musi mieć w dyspozycji pojazd rezerwowy. 13. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 14. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9 Usługi w zakresie transportu drogowego; 60.13.00.00-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 15. Poniższa tabela zawiera zestawienie liczby uczniów podlegających dowozowi wraz ze wskazaniem ich stopnia niepełnosprawności, miejsca zamieszkania oraz placówki, do której są dowożeni. Lp. Dowóz do placówki Stopień niepełnosprawności Miejsce zamieszkania ucznia 1. Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy w Chrzanowie przy ul. Paderewskiego 5, Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Chrzanowie przy ul. Borelowskiego 1 1 uczeń Upośledzenie umysłowe w stopniu głębokim - epilepsja Żarki 2. 1 uczeń Upośledzenie umysłowe w stopniu znacznym Libiąż 3. 1 uczeń Niepełnosprawności sprzężone: niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym. Uczeń słabowidzący. Żarki 4. 1 uczeń Upośledzenie w stopniu lekkim Libiąż 5. 1 uczeń Niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym Libiąż 6. 1 uczeń Niepełnosprawności sprzężone: autyzm atypowy, niepełnosprawność intelektualna Gromiec 7. 1 uczeń Niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym Libiąż 8. 1 uczeń Autyzm Żarki 9. 1 uczeń Niepełnosprawności sprzężone: niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym, uczeń słabowidzący Libiąż 10. 1 uczeń Niepełnosprawność intelektualna w stopniu lekkim Libiąż 11. 1 uczeń Niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym Libiąż 12. 1 uczeń Niepełnosprawności sprzężone: upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym, uczeń słabowidzący Libiąż 12 uczniów 16. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1) zamawiający stosowanie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane m. in. z kierowaniem pojazdów, opiekunów. Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawców odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 16 ppkt 1 czynności. Zamawiający jest uprawniony do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny; żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów; przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia; 2) na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży wskazany dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 16 ppkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to, powinno zawierać w szczególności: dokładne określenia podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 3) w przypadku niespełnienia wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 16 ppkt 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie w wyznaczonym terminie przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia będzie traktowane jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 16 ppkt 1 czynności; 4) zamawiający może się zwrócić o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w przypadku wątpliwości, co do przestrzegania praw pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na transporcie drogowym osób na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w rozdziale 7 pkt 1 ppkt 1) i 2), (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ). 3) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich – pisemne zobowiązanie tych podmiotów (załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach