Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Gminie Puck ogłasza przetarg
- Adres: 84100 Puck, ul. 10 Lutego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586 735 636 , fax. 586 730 049
- Data zamieszczenia: 2018-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Gminie Puck
ul. 10 Lutego 29
84100 Puck, woj. pomorskie
tel. 586 735 636, fax. 586 730 049
REGON: 19108164500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.puck.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2018/2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opiekuna do: - Powiatowego Zespołu Kształcenia Specjalnego Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy nr 1 w Wejherowie, ul. Sobieskiego 279, - Powiatowego Zespołu Kształcenia Specjalnego - Internat Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego nr 1 w Wejherowie, ul. Sobieskiego 279, - Ośrodka Szkolno Wychowawczego Nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Wejherowie, ul. Sobieskiego 277 c, - Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Rumi, ul. Sabata 12, - Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego Nr 1 w Gdyni, ul. Płk Dąbka 277, - Zespółu Szkolno – Przedszkolnego w Żelistrzewie, ul. Szkolna 1, - Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Pucku ul. Zamkowa 5 - Pierwszego Przedszkola Integracyjnego w Pucku ul. Wejherowska 32A - Pierwszego Przedszkola Integracyjnego w Pucku ul. Wałowa 10 A 2. Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: a) dowóz uczniów do szkół winien odbywać się pojazdami mającymi zdolność przewozową: liczba przewożonych dzieci plus kierowca i opiekun w każdym pojeździe , b) podstawienia w razie uszkodzenia pojazdu wykonującego przewozy pojazdu zastępczego, c) posiadania przez kierowcę pojazdu wymaganych prawem uprawnień do przewozu osób, d) zapewnienia, w przypadku choroby kierowcy wykonującego przewozy, kierowcy zastępczego, e) uczestniczenia w każdym kursie, oprócz kierowcy, jednego pełnoletniego opiekuna, zdolnego do opieki i pomocy przewożonym dzieciom, f) usługi objęte niniejszym Zamówieniem muszą być realizowane taborem spełniającym warunki określone w Obwieszczeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 27 października 2016r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U. 2016,poz.2022) Wykonawca winien zapewnić środki transportu przeznaczone do przewozu osób niepełnosprawnych, które posiadają: - aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu drogowego, - tablice „Przewóz osób niepełnosprawnych” umieszczoną wewnątrz pojazdu przy przedniej i tylnej szybie oraz żółte tablice z symbolem dzieci umieszczone z przodu i tyłu samochodu po lewej stronie, - pasy bezpieczeństwa biodrowo – barkowe, foteliki samochodowe dla dzieci objętych takim wymogiem, - system łączności, g) punktualności wykonania przewozu. Opieka nad przewożonymi dziećmi winna odbywać się przez osobę pełnoletnią posiadającą przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Obowiązków opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem. Opieka powinna być sprawowana podczas każdego kursu. Dokładny rozkład dowozu i odwozu ustalony zostanie miedzy Wykonawcą a rodzicami lub opiekunami dzieci w sposób zapewniający uczniom obecność w palcówkach oświatowych w czasie trwania zajęć. Rozkład zajęć Wykonawca przekaże do wiadomości Zamawiającemu. Dzieci objęte dowozem – zadanie nr 1,2,3,4,6,7,8, 9, 10,11,12 będą rano przywożone do świetlicy szkolnej - zajęcia rozpoczynają się o godzinie 8 00, oraz odbierane ze świetlicy szkolnej o godzinie, o której najpóźniej kończą się zajęcia lekcyjne, co najmniej jednego z uczniów objętych tym zadaniem. Do obowiązku opiekuna będzie należało w szczególności: a) opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych, b) opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z placówek oświatowych do miejsc zamieszkania, c) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci podczas przejazdu, d) utrzymanie stałego kontaktu z rodzicami lub opiekunami , z ZOPO w Gminie Puck i Dyrektorami poszczególnych placówek oświatowych w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów, e) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu przewozu dzieci niezwłoczne poinformowanie rodziców lub opiekunów , ZOPO w Gminie Puck, oraz Dyrektora odpowiedniej placówki oświatowej, f) dzieci należy zaprowadzić i odebrać od wychowawców. Zamawiający zastrzega, że liczba uczniów może ulec zmianie. 3.Termin wykonania zamówienia: Termin wykonania zamówienia wyznacza się na okres od 1 września 2018 r. do 21 czerwca 2019 r. – dotyczy zadania od nr 1-4 , 6, 7, 8, 9, 10, 11,12. Termin wykonania zamówienia wyznacza się na okres od 1 września 2018 r. do 31 sierpnia 2019r. – dotyczy zadania nr 13,14,15. 4. Dowóz odbywać się będzie dwukrotnie w ciągu dnia (z wyjątkiem zadania nr 5) tj : • dowóz uczniów ( rano) z miejsc wyznaczonych do odbioru w poszczególnych miejscowościach, • dowóz uczniów do miejsc wyznaczonych do odbioru przez rodziców / prawnych opiekunów w miejscu zamieszkania 5 dni w tygodniu, z wyłączeniem sobót i niedziel , dni ustawowo wolnych od pracy, przerw świątecznych, ferii zimowych i ferii letnich zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2018 – 2019, • łączna ilość dni dowozu w okresie realizacji zamówienia wynosi około 165 dni, • łączna ilość dni dowozu do przedszkoli wynosi około 213 dni. Zadanie nr 5 - dowóz do Powiatowego Zespołu Kształcenia Specjalnego Internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego Nr 1 w Wejherowie ul. Sobieskiego 279 w poniedziałek i przywiezienie dziecka do miejsca zamieszkania w piątek. Łączna ilość dni dowozu w okresie realizacji zamówienia wynosi około 37 dni. Ilości dni dowozu uczniów są szacunkowe, rzeczywista ilość dni dowozów uczniów wyniknie z realizacji zamówienia. Rozliczenie nastąpi na podstawie rzeczywiście realizowanych dowozów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1 – 1 000,- zł Zadanie 2 – 1 000,- zł Zadanie 3 – 1 000,- zł Zadanie 4 – 400,- zł Zadanie 5 – 1 000,- zł Zadanie 6 – 1 000,- zł Zadanie 7 – 1 000,- zł Zadanie 8 – 800,- zł Zadanie 9 – 600,- zł Zadanie 10 – 1 000,- zł Zadanie 11 – 1500,- zł Zadanie 12 – 1300,- zł Zadanie 13 – 600,- zł Zadanie 14 – 600,- zł Zadanie 15 – 200,- zł Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed złożeniem oferty. Wadium może być wnoszone w następujących formach: • pieniądzu; • poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2018.110 j.t. oraz 2015. 1240 i 2017.1508 j.t ze zmianami). Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa przewozu zwłok lub szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń do wskazanego prosektorium lub Zakładu Medycyny Sądowej na wniosek Prokuratury Okręgowej w Gdańsku oraz prokuratur okręgu gdańskiego
Dodano: 2024-03-21 - Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych do miejscowości Nowy Dwór Gdański i Jeziernik na 2024
Dodano: 2023-12-28 - Usługa transportowa przewozu podopiecznych Środowiskowego Domu Samopomocy Gminy Zblewo w Kleszczewie Kościerskim z terenu Gminy Zblewo
Dodano: 2023-12-11 - Świadczenie usług w zakresie transportu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych oraz ich odwożenia [...] w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-10-03 - Dowóz dzieci niepełnosprawnych
Dodano: 2023-08-11 - Transport uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Wejherowa do/z placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-07-05 - Przewozy szkolne na terenie miasta i gminy Nowy Dwór Gdański od 01.09.2023 r. do 21.06.2024 r.
Dodano: 2023-05-10 - Przewóz autokarowy uczniów szkół podstawowych z województwa pomorskiego wraz z opiekunami w ramach Projektu "Pomorskie Żagle Wiedzy – Partnerstwo Gminy Kosakowo".
Dodano: 2023-03-16 - Świadczenie usług transportowych
Dodano: 2023-03-16 - Dowóz dzieci niepełnosprawnych
Dodano: 2023-01-17