Przetargi.pl
„Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym 2019/2020” - 2 części Część 1 - „Dowóz i odwóz 17 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 2 im. Marii Grzegorzewskiej w Mikołowie, ul. Pokoju 4 wraz z opieką nad nimi w czasie tych dowozów i z powrotem” Część 2 – „Dowóz i odwóz 5 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do klas integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 6 im. Jana Pawła II w Łaziskach Górnych, ul. Wyrska 4 wraz z opieką nad nimi w czasie tych przewozów do szkoły i z powrotem”.

Miasto Łaziska Górne ogłasza przetarg

  • Adres: 43-170 Łaziska Górne, pl. Ratuszowy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 248 000 , fax. 323 248 006
  • Data zamieszczenia: 2019-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łaziska Górne
    pl. Ratuszowy 1
    43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
    tel. 323 248 000, fax. 323 248 006
    REGON: 27625760100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.laziska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym 2019/2020” - 2 części Część 1 - „Dowóz i odwóz 17 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 2 im. Marii Grzegorzewskiej w Mikołowie, ul. Pokoju 4 wraz z opieką nad nimi w czasie tych dowozów i z powrotem” Część 2 – „Dowóz i odwóz 5 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do klas integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 6 im. Jana Pawła II w Łaziskach Górnych, ul. Wyrska 4 wraz z opieką nad nimi w czasie tych przewozów do szkoły i z powrotem”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Krótki opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do niniejszego Ogłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dotyczy części nr 1 zamówienia: Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, wykonawca winien wykazać, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym. dotyczy części nr 2 zamówienia: Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, wykonawca winien wykazać, że posiada odpowiednią licencję osobową na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą, wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób zgodnie z wymaganiami ustawy j.w. Zezwolenia lub licencje udzielone na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów będą akceptowane, jeżeli zachowały moc prawną, nie wygasły bądź nie zostały cofnięte.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 11 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – zgodnie ze wzorem który zostanie udostępniony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie wykonawca winien złożyć w formie pisemnej i dostarczyć w wymaganym terminie do siedziby zamawiającego, do Kancelarii Ogólnej. Oświadczenie wykonawca winien złożyć w oryginale, a dokumenty lub informacje, o których mowa wyżej - w oryginale lub poświadczone za zgodność z oryginałem. Ponadto do oferty należy załączyć: Formularz oferty – do oferty należy załączyć przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji oraz Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, który jest wymagany w sytuacji, gdy z dokumentu rejestrowego nie wynika uprawnienie osoby do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie.W przypadku, gdy ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, (grupy podmiotów określanej jako konsorcjum lub przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej) są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo wraz z ofertą w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie albo umowę spółki cywilnej lub wyciąg z umowy spółki cywilnej w zakresie reprezentacji spółki (w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę) z której będzie wynikało prawo do reprezentacji w postępowaniu albo reprezentacji w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach