Przetargi.pl
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych

Gmina Konopnica ogłasza przetarg

  • Adres: 21030 Motycz, Kozubszczyzna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 031 081 , fax. 815 031 082
  • Data zamieszczenia: 2016-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konopnica
    Kozubszczyzna
    21030 Motycz, woj. lubelskie
    tel. 815 031 081, fax. 815 031 082
    REGON: 43101967800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w Lublinie wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w okresie od 02.01.2017 do 23.06.2017 r. wraz z ich odwiezieniem. Do przetargu przyjmuje się: Zapewnienie dowozu i opieki w czasie przewozu uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w Lublinie. Lp. miejsce zamieszkania ucznia Uwagi (stopień niepełnosprawności) adres szkoły/ośrodka 1. Zemborzyce Podleśne poruszająca się na wózku inwalidzkim ul. Głuska 5 2. Zemborzyce Podleśne poruszająca się na wózku inwalidzkim ul. Spółdzielczości Pracy 65 3. Zemborzyce Podleśne samodzielnie porusza się ul. Spółdzielczości Pracy 65 4. Radawiec Mały samodzielnie porusza się ul. L. Herc 5 5. Marynin samodzielnie porusza się ul. Spółdzielczości Pracy 65 Orientacyjna odległość przejazdu od miejsca zamieszkania uczniów do szkoły na trasie: Zemborzyce Podleśne – Radawiec Mały – Marynin – Lublin wynosi ok. 42 km 1) Organizacja kursu uzależniona jest od rozkładu zajęć lekcyjnych dowożonych dzieci. 2) Zastrzega się możliwość zmiany trasy przejazdu oraz kilometrażu w sytuacji zmiany ilości dzieci 3) Wykonawca zapewnia stały dowóz dzieci we wszystkie dni nauki szkolnej określone przez Ministra Edukacji Narodowej w kalendarzu roku szkolnego 2016/2017 oraz w dni odbywających się zajęć w szkołach ustalonych przez Dyrektora szkoły (np. choinka, odpracowanie zajęć itp), 4) Dokładny rozkład dowozu i odwozu ustalony zostanie między Wykonawcą, a rodzicami lub opiekunami dzieci, w sposób zapewniający uczniom obecność w placówce w czasie trwania zajęć i przekazany do wiadomości Zamawiającemu. 2. Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: 1) dowóz uczniów do szkół winien odbywać się co najmniej 1 pojazdem . Pojazd powinien być wyposażony w rampę antypoślizgową dla wózków, oraz powinien mieć zdolność przewozową - liczba przewożonych dzieci plus kierowca i opiekun. Ilość miejsc w pojazdach powinna umożliwiać przyjęcie dodatkowo do przewozu w ciągu roku szkolnego co najmniej jeszcze jednego ucznia, 2) podstawienia w razie uszkodzenia pojazdu wykonującego przewozy pojazdu zastępczego, 3) posiadania przez kierowcę pojazdu wymaganych prawem uprawnień do przewozu osób, 4) zapewnienia w przypadku choroby kierowcy wykonującego przewozy, kierowcy zastępczego 5) punktualność wykonywania przewozu 6) opieka nad przewożonymi dziećmi winna odbywać się przez osobę pełnoletnią zdolną do opieki i pomocy przewożonym dzieciom. Opieka ma być sprawowana podczas każdego kursu, obowiązków opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem. Do obowiązku opiekuna będzie należało w szczególności: a) opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsc zamieszkania do szkoły/ośrodka b) opieka i nadzór podczas przewozu dzieci ze szkoły/ośrodka do miejsc zamieszkania c) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci podczas przejazdu d) utrzymywanie stałego kontaktu z rodzicami lub opiekunami e) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu podczas przewozu dzieci niezwłoczne poinformowanie rodziców lub opiekunów lub Dyrektora szkoły/ośrodka f) odprowadzanie uczniów po zakończonym przywozie do szkoły pod opiekę wychowawców oraz do miejsca zamieszkania pod opiekę rodziców/opiekunów 7) usługi objęte zamówieniem muszą być realizowane taborem spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 202 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003 nr 32, poz. 262 z późn. zm.). Wykonawca winien zapewnić środki transportu przeznaczone do przewozu osób niepełnosprawnych, które posiadają: a) aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu drogowego, b) tablice „Przewóz osób niepełnosprawnych” umieszczoną wewnątrz pojazdu przy przedniej i tylnej szybie oraz żółte tablice z symbolem dzieci umieszczone z przodu i tyłu samochodu po lewej stronie, c) pasy bezpieczeństwa biodrowo – barkowe, d) system łączności 3. Zamawiający stosownie do treści art. 29 ust.3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę będącego pracodawcą, osób na podstawie umowy o pracę - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), w zakresie kierowania pojazdem z wyłączeniem Wykonawcy lub Podwykonawcy osobiście wykonującego stale powyższe czynności Na potwierdzenie powyższego wymaga się aby Wykonawca lub Podwykonawca na pięć dni przed rozpoczęciem usługi przedłożył Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności przedstawionego powyżej wykazu osób z osobami wykonującymi czynności przy zamówieniu. Wykonawca, na żądanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę. UWAGA: 1. Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub braki wyjaśnić z Zamawiającym na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach