Przetargi.pl
Dowóz uczniów na zajęcia i z zajęć: a)dydaktyczno - wyrównawczych dla klas IV-VI szkoły podstawowej, b)kół zainteresowań, w roku szkolnym 2009/2010, w ramach projektu pod nazwą Wiedza - szansą na lepszą przyszłość, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Gmina Sadkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-206 Sadkowice, Sadkowice 129A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8156191 , fax. 046 8156191
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sadkowice
    Sadkowice 129A 129A
    96-206 Sadkowice, woj. łódzkie
    tel. 046 8156191, fax. 046 8156191
    REGON: 00055031500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasadkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów na zajęcia i z zajęć: a)dydaktyczno - wyrównawczych dla klas IV-VI szkoły podstawowej, b)kół zainteresowań, w roku szkolnym 2009/2010, w ramach projektu pod nazwą Wiedza - szansą na lepszą przyszłość, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CPV: 60113100-4 Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych. Przedmiot zamówienia obejmuje: dowóz dzieci - uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Sadkowice - na zajęcia pozalekcyjne: a) dydaktyczno - wyrównawcze dla klas IV-VI szkół podstawowych b) kół zainteresowań, Zespołu Szkół w Sadkowicach, Zespołu Szkół w Lubani, Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Trębaczewie, Szkoły Podstawowej w Kłopoczynie, oraz odwóz uczniów po zakończeniu zajęć pozalekcyjnych do miejsca zamieszkania, w roku szkolnym 2009/2010. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601131004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b/ posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia /załącznik nr 4/; 3) w ciągu ostatnich 3 lat wykonali minimum 1 usługę o podobnym zakresie np. przewozu dzieci do szkół, potwierdzoną dokumentami o ich należytym wykonaniu /załącznik nr 5/; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia /załącznik nr 6/; 5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz.1655) /załącznik nr 7/; 6) złożą oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych /załącznik nr 6/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Złożą potwierdzające je dokumenty : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej wystawione lub poświadczone przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 2) kserokopię licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, 3) referencje/opinie poprzednich zamawiających potwierdzające należyte wykonanie usługi o podobnym zakresie np. przewozu dzieci do szkół, w ciągu ostatnich 3 lat; 4) parafowany wzór umowy /Załącznik nr 3/, 5/) kwalifikacje techniczne /Załącznik nr 4/, 6/ wykaz wykonywanych w latach 2006-2009 usług podobnych z rodzaju i wartości do przedmiotu zamówienia /Załącznik nr 5/, 7) stosowne oświadczenia /Załączniki 6 i 7/. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Niespełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasadkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach