Przetargi.pl
Dowóz uczniów i dzieci do Szkoły Podstawowej i Przedszkola im. Henryka Sienkiewicza oraz Gimnazjum w Książkach do szkół w roku szkolnym 2018/2019.

Gmina Książki ogłasza przetarg

  • Adres: 87-222 Książki, ul. Bankowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6888165 , fax. 56 6888138
  • Data zamieszczenia: 2018-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Książki
    ul. Bankowa 4
    87-222 Książki, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6888165, fax. 56 6888138
    REGON: 87111880400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gm-ksiazki.rbip.mojregion.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów i dzieci do Szkoły Podstawowej i Przedszkola im. Henryka Sienkiewicza oraz Gimnazjum w Książkach do szkół w roku szkolnym 2018/2019.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług będących przedmiotem postępowania odbywać się będzie dla uczniów i dzieci uczęszczających do szkół: Szkoły Podstawowej i Przedszkola im. Henryka Sienkiewicza w Książkach oraz Gimnazjum w Książkach - zgodnie z załączonym poniżej opisem tras. Dowóz i odwóz uczniów i dzieci należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego określonego przez Ministra Edukacji Narodowej oraz zmianami ustalonymi decyzją dyrektorów szkół. Przewiduje się, że usługi przewozowe realizowane będą w godzinach 6:50 do 15:30. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania usługi będącej przedmiotem umowy, otrzyma od Zamawiającego szczegółowy wykaz zawierający godziny rozpoczęcia przewozu, szczegółowe trasy oraz przystanki poszczególnych kursów. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany częstotliwości kursów, przebiegu trasy/przystanków w poszczególnych zadaniach, jak również zmianę (w górę i w dół) długości trasy kursów, jeżeli wystąpią okoliczności uzasadniające potrzebę takiej zmiany. Do takich okoliczności Zamawiający w szczególności zalicza: zmianę godzin zajęć lekcyjnych, wypadki losowe uczniów powodujące wydłużenie trasy kursu, zwiększenie lub zmniejszenie liczby uczniów dowożonych w ramach poszczególnych tras. Zmiany powyższe powodują jedynie zmniejszenie lub wydłużenie trasy kursu. Nie ma to jednak wpływu na stawkę za 1 km zaoferowaną przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo doraźnych kontroli pojazdów przeprowadzanych przez Zamawiającego z możliwym udziałem Policji oraz Inspekcji Transportu Drogowego. Przewozy odbywają się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm) na podstawie zezwoleń na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, wydawanych przez uprawnione do tego organy samorządowe. Zamawiający wymaga, aby autobusy, którymi świadczona będzie usługa transportu uczniów były w pełni sprawne technicznie. W okresie jesienno - zimowym pojazdy dowożące uczniów i dzieci muszą być ogrzewane. Usługa będzie świadczona wg ustalonego - rozkładu jazdy autobusów, który będzie dostosowany do planu zajęć tych jednostek. W rozkładzie jazdy autobusów, będą ustalone godziny świadczenia usługi dowozu uczniów. Wysiadanie i wsiadanie uczniów i dzieci musi odbywać się w miejscach bezpiecznych do tego wyznaczonych i zgodnych z przepisami ruchu drogowego. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów i dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Dyrektorów poszczególnych szkół. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia: - dwóch w pełni sprawnych technicznie autobusów o liczbie minimum: 38 miejsc siedzących każdy (z wyłączeniem miejsca dla kierowcy),. Stan techniczny autobusów świadczących usługę muszą posiadać potwierdzone odpowiednimi dokumentami aktualne przeglądy techniczne. Każdy z autobusów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego; - odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdów; - przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów; - każdemu z uczniów miejsca siedzącego w autobusie; - w przypadku awarii autobusu - podstawienie autobusu zapasowego, Szacunkowa liczba km, które przejadą autobusy w trakcie roku szkolnego 2018/2019 wynosi 45140. Zadanie przydzielone jest dla dwóch autobusów. Dowóz od poniedziałku do piątku: Autobus I Zaskocz; szacunkowa długość trasy wynosi - 10 km Łopatki, Szczuplinki, Łopatki; szacunkowa długość trasy wynosi - 21 km Zaskocz; szacunkowa długość trasy wynosi - 10 km Łopatki, Szczuplinki, Łopatki; szacunkowa długość trasy wynosi - 21 km Autobus II Brudzawki; szacunkowa długość trasy wynosi 10 km. Rywałd, Blizno, Blizienko, Budziszewo; szacunkowa długość trasy wynosi - 23 km Osieczek; szacunkowa długość trasy wynosi 6 km Rywałd, Blizno, Blizienko, Budziszewo; szacunkowa długość trasy wynosi - 23 km Odwóz od poniedziałku do piątku Autobus I Zaskocz; szacunkowa długość trasy wynosi - 10 km Łopatki, Szczuplinki, Łopatki; szacunkowa długość trasy wynosi - 21 km Zaskocz; szacunkowa długość trasy wynosi - 10 km Łopatki, Szczuplinki, Łopatki; szacunkowa długość trasy wynosi - 21 km Autobus II Osieczek; szacunkowa długość trasy wynosi – 12 km Budziszewo, Blizienko, Blizno, Rywałd; szacunkowa długość trasy wynosi - 23 km Budziszewo, Blizienko, Blizno, Rywałd; szacunkowa długość trasy wynosi - 23 km
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: : Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeśli posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm. ) lub ważną licencją na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca w ofercie składa: 1) formularz ofertowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie tych podmiotów powinno być złożone w oryginale. Z treści powyższego zobowiązania lub innego dokumentu musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach