Przetargi.pl
Dowóz uczniów i dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Łambinowice oraz dowóz uczniów do szkoły specjalnej w Nysie.

Gmina Łambinowice ogłasza przetarg

  • Adres: 48-316 Łambinowice, ul. Tadeusza Zawadzkiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 311 300 , fax. 774 311 301
  • Data zamieszczenia: 2019-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łambinowice
    ul. Tadeusza Zawadzkiego 29
    48-316 Łambinowice, woj. opolskie
    tel. 774 311 300, fax. 774 311 301
    REGON: 53141284600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www.lambinowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów i dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Łambinowice oraz dowóz uczniów do szkoły specjalnej w Nysie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów i dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Łambinowice oraz dowóz uczniów do szkoły specjalnej w Nysie. Zamówienie jest podzielone na dwie części. Część I zamówienia - Dowóz uczniów i dzieci na terenie gminy. Cześć II zamówienia - Dowóz uczniów z terenu gminy do Zespołu Placówek Specjalnych w Nysie. Zakres zamówienia obejmuje: I część zamówienia: Część pierwsza obejmuje dowóz uczniów i dzieci do szkół i przedszkoli z miejscowości:Dworzysko - Szadurczyce – Okopy – Sowin – Wierzbie do Łambinowic i odwóz uczniów i dzieci ze szkół w Łambinowicach i Bielicach do miejscowości: Sowin – Wierzbie – Okopy – Bielice – Malerzowice Wielkie – Dworzysko – Szadurczyce. Łączna długość trasy jednego dnia wynosi: 127 km (dwa dowozy i dwa odwozy jednego dnia). Długość i przebieg trasy, może w ciągu roku szkolnego ulegać niewielkim zmianom zależnie od potrzeb wynikających z organizacji pracy szkół i innych okoliczności mających wpływ na przebieg trasy przewozu uczniów, ale nie przekroczy w ramach umowy w sumie 130 km dziennie. Ilość osób przewożonych jest zmienna i ze względu na osoby wsiadające i wysiadające może w sumie dziennie wynosić nawet 150 osób (tej liczby nie przekroczy), jednakże w tym samym czasie w autobusie nie będzie przewożonych więcej niż w sumie 55 osoby, dlatego wykonawca ma obowiązek użycia pojazdu co najmniej 55 osobowego, w tym z 44 miejscami siedzącymi. Wykonawca – w przypadku awarii pojazdu musi zapewnić dowóz pojazdem o takim samych parametrach – w czasie 1 h od powstania awarii. Propozycja rozkładu jazdy części pierwszej zamówienia, z której wynika ustalona dzienna ilość kilometrów, znajduje się w załączniku nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia II część zamówienia: Część druga zamówienia obejmuje przewóz uczniów z miejscowości: Bielice, Malerzowice Wielkie, Dworzysko, Łambinowice, Wierzbie, Budzieszowice, Jasienica Dolna i Lasocice do Nysy i odwóz po zajęciach do w/w miejscowości dwa razy w ciągu dnia. Uwzględniono fakt, że z 6 miejscowości planuje się dowozić tylko po 1 uczniu, natomiast dla uczniów z Budzieszowic i Bielic zakłada się potrzebę czterokrotnego przejazdu w ciągu 1 dnia, mimo że w rzeczywistości, może nie być takiej potrzeby. Obecnie zakłada się, że będzie istniała potrzeba dowozu na tej trasie minimum grupy 12 uczniów + opiekun - jednym pojazdem; dlatego pojazd musi być przystosowany do przewozu co najmniej 13 osób, w tym wszystkie miejsca siedzące. Łączna długość tarasy jednego dnia wynosić ma 194 km (dwa dowozy i dwa odwozy). Długość rozliczanej trasy może w ciągu roku szkolnego ulegać zmianom zależnie od potrzeb wynikających z nowych decyzji o kształceniu specjalnym dzieci, zakończenia przez uczniów nauki, zmiany miejsca zamieszkania ucznia i innych okoliczności mających wpływ na przebieg trasy. W takich przypadkach zakłada się możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ustawy. Plan dowozów dla części drugiej zamówienia wynikać będzie z indywidualnego planu zajęć przewożonych uczniów. Wykonawca – w przypadku awarii pojazdu musi zapewnić dowóz pojazdem o takim samych parametrach – w czasie 1 h od powstania awarii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla CZĘŚCI I i II Warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia przewoźnika drogowego – aktualną licencję/koncesje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017r. poz. 2200 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Prawidłowo złożona oferta każdego Wykonawcy musi zawierać: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć: - Formularz ofertowy (załącznik nr 1) do SIWZ - Oświadczenie, (załącznik nr 2) do SIWZ, - Oświadczenie, (załącznik nr 3) do SIWZ, - Zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy zał. nr 10), - Stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, - W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. - Oświadczenie o braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej (załącznik nr 6b SIWZ, jeżeli dotyczy). 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył przed podpisaniem umowy - opłaconą polisę OC na czas trwania umowy, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku gdy okres obowiązywania polisy upływa przed terminem określonym w rozdziale IV SIWZ Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego przedstawienia kolejnej polisy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach