Przetargi.pl
Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Krzanowicach w roku szkolnym 2009-2010 polegającym na kompleksowym przewozie uczniów z terenu Gminy Krzanowice począwszy od 01.09.2009r.

Zespół Szkół w Krzanowicach - Szkoła Podstawowa i Gimnazjum ogłasza przetarg

  • Adres: 47-470 Krzanowice, ul. Akacjowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4107010, 4108040 , fax. 032 4107010
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Krzanowicach - Szkoła Podstawowa i Gimnazjum
    ul. Akacjowa 1 1
    47-470 Krzanowice, woj. śląskie
    tel. 032 4107010, 4108040, fax. 032 4107010
    REGON: 00073649700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Krzanowicach w roku szkolnym 2009-2010 polegającym na kompleksowym przewozie uczniów z terenu Gminy Krzanowice począwszy od 01.09.2009r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Krzanowicach w roku szkolnym 2009/2010 polegającym na kompleksowym przewozie uczniów ( dowóz i odwóz z przystanków autobusowych ) z terenu Gminy Krzanowice począwszy od 01.09.2009r. Przewóz dotyczy maksymalnej liczby szacunkowej uczniów - 130 z miejscowości : 1. Pietraszyn 2. Wojnowice 3. Borucin 4. Bojanów Przejazdy autobusów powinny być zorganizowane na ww. trasach w taki sposób, by zapewnić: a. dotarcie uczniów do szkoły przed rozpoczęciem nauki o godz. 8 00, 8 50; b. powrót po skończeniu nauki w godzinach 12:20; 13:20; 14:15; 15:10 (koniec lekcji). c. świadczenia usług na profesjonalnym poziomie i pełnego zaspokojenia potrzeb Zamawiającego d. zapewnienia wszystkim uczniom przewozu podczas wszystkich kursów, w dniach, w których odbywają się zajęcia szkolne. e. uruchomienia dodatkowych kursów celem rozładowania przepełnienia w autobusach, f. dowozu uczniów na bazie taboru autobusowego posiadanego przez Wykonawcę, a tabor ten powinien być sprawny i posiadać aktualne badanie techniczne, ponadto autobusy powinny spełniać wszystkie podstawowe warunki sanitarno-higieniczne, g. wykonawca gwarantuje w razie awarii autobusów transport zastępczy, który będzie podstawiony w czasie nie dłuższym niż 60 minut od wystąpienia awarii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, min. jedną usługę przewozu do szkół dzieci w okresie całego roku szkolnego , w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, b. dysponuje min. 5 sprawnymi technicznie autobusami o ilości miejsc min. 49 każdy oraz 5 kierowcami z odpowiednimi uprawnieniami 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty oświadczenia i dokumenty określone w rozdz. IX na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. wykaz osób z uprawnieniami ( min. 5 kierowców ) niezbędnymi do wykonania zamówienia wg załącznika nr 3 do SIWZ potwierdzający posiadanie kwalifikacji i wiedzy niezbędnych do podjęcia i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego 4. wykaz niezbędnego sprzętu do zrealizowania przedmiotu zamówienia ( min. 5 autobusów o ilości miejsc min. 49 każdy) wg załącznika nr 4 do SIWZ 5. Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, min. jedną usługę przewozu do szkół dzieci w okresie całego roku szkolnego, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, wg załącznika nr 5 do SIWZ 6. koncesja, zezwolenie lub licencja , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji , zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzanowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach