Przetargi.pl
Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Podstawowo-Gimnazjalnych w Podegrodziu w roku szkolnym 2009/2010

Zespół Szkół Podstawowo-Gimnazjalnych im. bł. O. St. Papczyńskiego w Podegrodziu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-386 Podegrodzie, Podegrodzie 6
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4459011 , fax. 018 4459011
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Podstawowo-Gimnazjalnych im. bł. O. St. Papczyńskiego w Podegrodziu
    Podegrodzie 6 6
    33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie
    tel. 018 4459011, fax. 018 4459011
    REGON: 12074803300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Podstawowo-Gimnazjalnych w Podegrodziu w roku szkolnym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje dowóz i odwóz uczniów do Zespołu Szkół Podstawowo-Gimnazjalnych w Podegrodziu w roku szkolnym 2009/2010 z podziałem na zadania: a)Zadanie I Rogi (sklep) - Podegrodzie Centrum (zajazd autobusowy), 27 uczniów, przewóz otwarty b)Zadanie II Naszacowice (kaplica) - Podegrodzie Centrum (zajazd autobusowy), 64 uczniów, przewóz otwarty, c)Zadanie III Mokra Wieś (szkoła) - Podegrodzie Centrum (zajazd autobusowy), 25 uczniów, przewóz otwarty d)Zadanie IV Olszana (szkoła) - Podegrodzie Centrum (zajazd autobusowy), 48 uczniów, przewóz otwarty, e)Zadanie V Olszanka (szkoła) - Podegrodzie Centrum (zajazd autobusowy), 31 uczniów, przewóz otwarty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601131004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - dysponują ilością kierowców posiadających wymagane uprawnienia, odpowiadających ilości tras na które Wykonawca składa ofertę - dysponują ilością pojazdów odpowiadających ilości tras, na które Wykonawca składa ofertę - w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonali co najmniej 1 zamówienie odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4)nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 specyfikacji
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2), 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób 4)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3) 5)wykaz niezbędnych do wykonania pojazdów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (załącznik nr 4) 6)pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5 powyżej Wykonawca wskazał pojazdy, którymi będzie dysponował 7)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, (załącznik nr 5) 8)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7 powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 9)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1a-1e) 11)podpisany przez Wykonawcę projekt umowy (załącznik nr 6)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.podegrodzie.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach