Przetargi.pl
Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Kłomnicah

Szkoła Podstawowa im. Grzegorza Piramowicza w Kłomnicach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-270 Kłomnice, Szkolna 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343281038
  • Data zamieszczenia: 2022-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Grzegorza Piramowicza w Kłomnicach
    Szkolna 1
    42-270 Kłomnice, woj. śląskie
    tel. 343281038
    REGON: 000209496
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klomnice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Kłomnicah
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Kłomnicach w okresie od września do grudnia 2022, zgodnie z organizacją roku szkolnego i bieżącym planem lekcji. Usługa świadczona będzie w dni powszednie, z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r w sprawie organizacji roku szkolnego (ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna oraz dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych ustalonych zgodnie a § 5 rozporządzenia Rady Ministrów z 05 października 2010r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji roku szkolnego Dz. U. Nr 186, poz. 1245). 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci z miejscowości Konary, Lipicze, Zdrowa, Pacierzów, Zawada i Zberezka do Szkoły Podstawowej w Kłomnicach. Przewóz winien odbywać się według harmonogramu uzgodnionego z Dyrektorem Szkoły Podstawowej w Kłomnicach ustalanego w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z organizacją roku szkolnego oraz obowiązującym w danym czasie planie lekcji.3. Dowóz dzieci odbywać się będzie na trasach:Trasa 1: Szkoła Podstawowa w Kłomnicach - Zdrowa (przy OSP) - Szkoła Podstawowa w Kłomnicach.Trasa 2: Szkoła Podstawowa w Kłomnicach - Lipicze (pętla przy stawie) - Lipicze (przy DK1) - Zberezka - Zawada (centrum) - Konary (przy szkole) - Pacierzów (ul. Wolności) - Pacierzów (ul. Leśna) - Szkoła Podstawowa w KłomnicachW trakcie jednego dnia przewidziane są trzy kursy na każdej z tras: jeden poranny i dwa popołudniowe odwozowe.Środek transportu niezbędny do wykonania usługi - pojazd posiadający co najmniej 55 miejsc siedzących (nie wliczając kierowcy).Maksymalna przewidywana liczba punktów zatrzymania (poza postojem przy szkole):Trasa nr 1: 5 przystankówTrasa nr 2: 10 przystanków.4. W przypadku gdy z przyczyn niezależnych od szkoły lub w związku ze zmianą organizacji pracy szkoły nie będzie koniecznym wykonywanie jakiegokolwiek kursu, Wykonawca nie będzie dokonywał obciążenia za taki niezrealizowany przejazd. Informację o braku kursu Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy na co najmniej 48 godzin przed jego planową realizacją.5. W przypadku zawieszenia w szkole zajęć w formie stacjonarnej, wynikającego z zagrożenia epidemiologicznego lub innych przyczyn losowych powodujących brak możliwości zapewnienia właściwych i bezpiecznych warunków w placówce dla uczniów i wychowanków, powodujących całkowite zawieszenie realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca obciąży Zamawiającego wyłącznie wynagrodzeniem równoważnym obciążeniu za 1 kurs dziennie na trasach nr 1 i 2 oraz według stawek określonych w formularzu ofertowym, tytułem zachowania gotowości do realizacji przedmiotu umowy po wznowieniu pracy szkoły w trybie stacjonarnym. Obciążenie takie może być dokonywane za 20 dni roboczych takich przestojów w całym okresie obowiązywania umowy.6. Warunki dotyczące realizacji usługi:1) Zamawiający wymaga, aby w realizacji przedmiotu zamówienia, na stanowisku kierowcy zatrudnione były osoby posiadające uprawnienia do transportu drogowego osób, wymagane ustawą z dnia 06 września 2001r o transporcie drogowym oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997r Prawo ruchu drogowym2) Wykonawca musi posiadać wszelkie uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego, stosownie do treści ustawy z dnia 06 września 2001r o transporcie drogowym a ponadto pojazdy muszą posiadać aktualną i ważną polisę ubezpieczenia OC i NW3) Przewóz dzieci musi odbywać się pojazdami spełniającymi wymagania w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia przewidziane przepisami prawa. Dodatkowo wszelkie pojazdy muszą być prawidłowo oznakowane w obowiązujące tablice informacyjne o przewozie dzieci i spełniać przepisy z zakresu bhp oraz ppoż.4) Przewóz może być wykonywany wyłącznie przy obecności opiekuna wskazanego przez Dyrektora Szkoły Podstawowej w Kłomnicach, odbieranego przez przewoźnika z siedziby szkoły przed rozpoczęciem trasy. Zatrudnienie opiekuna leży po stronie szkoły.5) Dowóz dzieci winien odbywać się następująco: poranne dowozy do Szkoły Podstawowej w Kłomnicach do godziny 7:50, natomiast popołudniowe odwozy w zależności od zakończenia zajęć szkolnych - szczegółowy harmonogram zostanie uzgodniony z Dyrektorem Szkoły Podstawowej w Kłomnicach. W szczególnych przypadkach, uzależnionych m. in. od organizacji pracy szkoły Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany dziennej ilości kursów.6) Koszt dojazdu pojazdu z bazy do punktu startowego oraz z punktu końcowego do bazy winien być skalkulowany w stawce za kurs.7) Do prawidłowego wykonania zamówienia wymagany jest środek transportu - 1 pojazd, który posiada co najmniej 55 miejsc siedzących (nie wliczając kierowcy). Pojazd powyższy musi spełniać warunki wskazane w § 22 ust. 1, 2 i 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia /Dz.U.2016.2022 z późn.zm./ oraz art.57 ust. 1 Ustawy Prawo o ruchu drogowym /t.j.Dz.U.2020.110 z późn.zm./.8) Wykonawca w przypadku awarii pojazdu zorganizuje transport zastępczy w czasie wskazanym w ofercie, przy czym konieczne jest w takim przypadku powiadomienie Dyrektora Szkoły Podstawowej w Kłomnicach oraz wykonywanie zamówienia pojazdem sprawnym technicznie, spełniającym wymogi stawiane przez Zamawiającego w SWZ. Transport zastępczy nie jest podstawą do zwiększenia stawki za obsługę tras.9) Do obowiązków Wykonawcy należy:a) zapewnienie punktualnego, bezpiecznego i bezawaryjnego przewozu dzieci w godzinach ustalonych według rozkładu jazdy;b) przestrzeganie przepisów prawnych w zakresie czasu pracy kierowców oraz przestrzeganie ogólnych warunków przewozu;c) w przypadku awarii pojazdu przed wyjazdem Wykonawca zobowiązany jest podstawić niezwłocznie sprawny pojazd zastępczy; wszelkie koszty związane z podstawieniem pojazdu zastępczego obciążą Wykonawcę;d) przestrzeganie bezpieczeństwa wszystkich przewożonych osób;e) zapewnienie sprawnego ogrzewania i stosowanie go przy stosowych warunkach pogodowych, f) utrzymanie pojazdu w należytym porządku i czystości, g) zachowania kultury osobistej przez kierowcę,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Na podstawie art. 112 ustawy PZP Zamawiający określa warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowejo ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną licencję lub zezwolenie na wykonanie krajowego transportu drogowego osób wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym.Uwaga! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje świadczenie, do którego realizacji te uprawnienia są wymagane.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej jedną usługę polegającą na dowożeniu uczniów do placówek oświatowych o wartości usługi brutto nie mniejszej niż 30.000,00zł brutto (trzydzieści tysięcy złotych brutto) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; (załącznik nr 6 do SWZ)b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje właściwym taborem samochodowym tj. minimum 2 pojazdy przeznaczone do przewozu osób o liczbie miejsc siedzących dla co najmniej 55 osób (nie wliczając kierowcy). Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz pojazdów ze wskazaniem: marki, modelu pojazdu, liczby miejsc siedzących (bez kierowcy) i podstawy do dysponowania pojazdem (załącznik nr 7 do SWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach