Przetargi.pl
„Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Kłomnicach w okresie od stycznia 2021 do czerwca 2022”

Szkoła Podstawowa im. Grzegorza Piramowicza w Kłomnicach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-270 Kłomnice, Szkolna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 328 10 38 , fax. 34 328 10 38
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Grzegorza Piramowicza w Kłomnicach
    Szkolna 1
    42-270 Kłomnice, woj. śląskie
    tel. 34 328 10 38, fax. 34 328 10 38
    REGON: 00020949600000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Kłomnicach w okresie od stycznia 2021 do czerwca 2022”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Kłomnicach w roku szkolnym 2020/2021 w okresie styczeń-czerwiec 2021 oraz w roku szkolnym 2021/2022 w okresie od września 2021 do czerwca 2022, zgodnie z organizacją roku szkolnego i bieżącym planem lekcji. Usługa świadczona będzie w dni powszednie, z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r w sprawie organizacji roku szkolnego (ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna oraz dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych ustalonych zgodnie a § 5 rozporządzenia Rady Ministrów z 5 października 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji roku szkolnego Dz. U. Nr 186, poz. 1245). Usługa nie będzie świadczona w okresach czasowego zawieszenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty przez ministra właściwego ds. oświaty i wychowania (lub inne właściwe organy) w przypadkach uzasadnionych nadzwyczajnymi okolicznościami zagrażającymi życiu i zdrowiu dzieci i młodzieży. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci z miejscowości Konary, Lipicze, Zdrowa, Pacierzów, Zawada i Zberezka do Szkoły Podstawowej w Kłomnicach. Przewóz winien odbywać się według harmonogramu uzgodnionego z Dyrektorem Szkoły Podstawowej w Kłomnicach ustalanego w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z organizacją roku szkolnego oraz obowiązującym w danym czasie planie lekcji. Dowóz dzieci odbywać się będzie na trasach: Trasa 1: Szkoła Podstawowa w Kłomnicach - Zdrowa (przy OSP) - Szkoła Podstawowa w Kłomnicach. Trasa 2: Szkoła Podstawowa w Kłomnicach - Lipicze (pętla przy stawie) - Lipicze (przy DK1) - Zberezka - Zawada (centrum) - Konary (przy szkole) - Pacierzów (ul. Wolności) - Pacierzów (ul. Leśna) - Szkoła Podstawowa w Kłomnicach. W trakcie jednego dnia przewidziane są trzy kursy na każdej z tras: jeden poranny i dwa popołudniowe odwozowe. Środek transportu niezbędny do wykonania usługi - pojazd posiadający co najmniej 41 miejsc siedzących (nie wliczając kierowcy). Maksymalna przewidywana liczba punktów zatrzymania (poza postojem przy szkole): Trasa nr 1: 5 przystanków. Trasa nr 2: 10 przystanków. W przypadku gdy z przyczyn niezależnych od szkoły lub w związku ze zmianą organizacji pracy szkoły nie będzie koniecznym wykonywanie jakiegokolwiek kursu, Wykonawca nie będzie dokonywał obciążenia za taki niezrealizowany przejazd. Informację o braku kursu Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy na co najmniej 48 godzin przed jego planową realizacją. W przypadku zawieszenia w szkole zajęć w formie stacjonarnej, wynikającego z zagrożenia epidemiologicznego, powodującego całkowite zawieszenie realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca obciąży Zamawiającego wyłącznie wynagrodzeniem równoważnym obciążeniu za 1 kurs dziennie na trasach nr 1 i 2 oraz według stawek określonych w formularzu ofertowym, tytułem zachowania gotowości do realizacji przedmiotu umowy po wznowieniu pracy szkoły w trybie stacjonarnym. Obciążenie takie może być dokonywane łącznie za 40 dni roboczych w całym okresie obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przedstawi licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U.2019.2140 z późn.zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 2)wypełniony załącznik nr 2 i załącznik nr 2b do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i przesłanek wykluczenia z postępowania, wraz z załącznikiem nr 2a do SIWZ w przypadku gdy Wykonawca w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 3)pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – załącznik Wykonawcy 4)W swojej ofercie, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić należną stawkę podatku od towarów i usług.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach