Przetargi.pl
Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Cmolasie wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2019/2020

Gmina Cmolas ogłasza przetarg

  • Adres: 36-105 Cmolas, Cmolas
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 837 702 , fax. 172 272 873
  • Data zamieszczenia: 2019-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cmolas
    Cmolas 237b
    36-105 Cmolas, woj. podkarpackie
    tel. 172 837 702, fax. 172 272 873
    REGON: 69058165000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmolas.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Cmolasie wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn.: „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Cmolasie wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2019/2020” na podstawie biletów miesięcznych na następującej trasie: Lp. Trasa Całodniowa liczba kursów Ilość kilometrów na trasie Całodniowa ilość kilometrów Liczba uczniów Dowóz Odwóz 1. Świerczów, parking (Nadleśnictwo) – Dąbrówka krzyżówka - Cmolas szkoła parking 2 (dowóz i odwóz) 4 8 23 7.40 (pn.- pt.) 14.45 (pn.- pt.) Łącznie 8 23 Lp. Miejscowość (przystanek) – szkoła Cmolas Liczba uczniów Rok szkolny 2019/2020 1 Świerczów, parking (Nadleśnictwo) 9 2 Dąbrówka krzyżówka 14 3 Cmolas szkoła parking - docelowo Łącznie 23 Szczegółowe warunki zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył usługę w formie komunikacji zbiorowej ogólnodostępnej (regularne przewozy osób), b) Uczniowie korzystać będą z przewozu na podstawie biletów miesięcznych szkolnych zakupionych przez gminę, c) Zamawiający wymaga aby uczniowie zostali dowiezieni do Szkoły w Cmolasie przed godziną 8.00, d) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić dowóz i odwóz uczniom biorącym udział w różnych uroczystościach i wydarzeniach z życia szkoły (np. rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, akademie, egzaminy próbne i właściwe, rekolekcje, zabawa karnawałowa itp. w godzinach ustalonych z Zamawiającym). O w/w wydarzeniach Wykonawca zostanie poinformowany z 3 dniowym wyprzedzeniem, e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany trasy i liczby dowożonych uczniów, a także godziny odwozu, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, f) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił obecność w pojeździe co najmniej jednej osoby sprawującej opiekę nad przewożonymi uczniami (kierowca nie może pełnić jednocześnie funkcji opiekuna), g) Wykonawca zobowiązuje się do:  zapewnienia opieki przewożonym uczniom oraz odpowiednich warunków higieny jakie ze względu na rodzaj transportu uważa się za niezbędne,  ubezpieczenia przewożonych dzieci (uczniów),  zapewnienia bezpiecznego, niezbędnego i odpowiednio oznakowanego taboru do przewozu wszystkich dowożonych uczniów, w tym podstawienie zastępczego pojazdu w razie awarii,  podjeżdżania na przystanek w taki sposób, aby ograniczać konieczność przechodzenia uczniów przez jezdnię,  zapewnienia miejsc siedzących wszystkim przewożonym uczniom i osobom sprawującym opiekę podczas dowozu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100), do 20.09.2019r. do godz. 9:30. 2. Wadium powinno być wniesione w wybranej przez wykonawcę formie zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza wymaganą kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego na rachunek bankowy Nr 08 9180 1021 2002 1000 7748 0010 BS Kolbuszowa Oddział Cmolas, zaś dowód wniesienia wadium tj. potwierdzenie polecenia przelewu lub wpłaty gotówkowej załączyć do oferty. Uwaga: W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza Zamawiający uzna, iż wadium zostało wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium zostanie uznana przez rachunek zamawiającego najpóźniej do ostatecznego terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - dokument wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Cmolas (pokój nr 25), zaś kserokopię potwierdzoną za zgodność dołączyć do oferty. 5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania (art.89 ust.1 pkt 7b) ustawy Pzp). 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a. ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego (art. 46 ust. 5 ustawy Pzp), jeżeli: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób uprawniająca Wykonawcę do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. 2019 poz. 58 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. b) Dowód wpłaty wadium. c) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. d) W przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu Wykonawca składa oryginał pisemnego zobowiązania podmiotu, na którego zasoby się powołuje do udostępnienia swoich zasobów na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia wraz z podaniem zakresu i okresu udziału podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). W przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu Wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza o tym podmiocie informację w oświadczeniach stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ oraz załącznik nr 3 do SIWZ. e) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej – wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Uwaga: Niniejsze oświadczenie Wykonawca składa po otwarciu ofert w terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach