Przetargi.pl
Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej nr 2 w Brennej

Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Stefana Żeromskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-438 Brenna, ul. Bukowa 45
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 853 62 60 , fax. 33 853 62 60
  • Data zamieszczenia: 2013-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Stefana Żeromskiego
    ul. Bukowa 45 45
    43-438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 33 853 62 60, fax. 33 853 62 60
    REGON: 07055998000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2brenna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej nr 2 w Brennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest przewóz (dowóz i odwóz) uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 w Brennej w roku 2014 z terenu Gminy Brenna do szkoły oraz powrót do miejsca zamieszkania po zakończonych zajęciach na podstawie opłat za bilety miesięczne, wraz z opieką nad dowożonymi uczniami z zastosowaniem prawa opcji o którym mowa w Art.34 ust. 5 Pzp. 2) Przewidywana liczba przewożonych uczniów to 101. Podana liczba jest aktualna na dzień ogłoszenia przetargu i w trakcie roku szkolnego może ulec nieznacznej zmianie. Zmiany liczby uczniów Zamawiający ustala z wybranym Wykonawcą w trakcie obowiązywania umowy. 3) Środek transportu służący do wykonania zamówienia musi posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących dla wszystkich przewożonych uczniów. Wykonawca jest zobowiązany dostosować odpowiednią liczbę autobusów do realizacji zamówienia. 4) Wykonawca zapewnia uczniom właściwe warunki bezpieczeństwa i higieny. 5) Wykonawca jest zobowiązany do dostosowania godzin dowozu i odwozu do planu zajęć uczniów, tak by uczniowie dotarli do szkoły na czas, a po zajęciach byli odwożeni bez zbędnej zwłoki. Harmonogram przejazdów uczniów znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ. 6) Zestawienie tras do przewozu uczniów: Trasa I Brenna Skrzyżowanie - Brenna Kotarz (7km) - dojeżdżać będzie 93 uczniów. Przyjazd do szkoły w godzinach: 7:35, 7:45, 8:35, 11.30. Powrót ze szkoły w godzinach: 12:40, 13:45, 14:40, 15:30, 16:30 Trasa II Brenna Węgierski - Brenna Kotarz (3km) - dojeżdżać będzie 8 uczniów. Przyjazd do szkoły w godzinach: 7:45, 8:30 Powrót ze szkoły w godzinach: 12:40, 14:00, 15:20, 7) Wykonawca usługi w czasie przewozu zapewnia przewożonym uczniom opiekuna, który dba o bezpieczeństwo w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu dzieci. Opiekunem musi być osoba pełnoletnia, posiadająca przeszkolenie w zakresie udzielania I-ej pomocy przedmedycznej. Opiekunem nie może być jednocześnie kierowca. 8) Przewóz uczniów należy zapewnić w dni nauki szkolnej (od poniedziałku do piątku) oraz dodatkowo po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy w innych dniach, w których w szkole odbywają się zajęcia (np. odrabianie zajęć w sobotę). 9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w harmonogramie dowożenia oraz zmiany ilości (liczby) kursów w ciągu dnia. 10) Przewóz uczniów będzie się odbywał pojazdami Wykonawcy spełniającymi wymagania i warunki techniczne dostosowane do wykonywania danego typu usługi. W przypadku awarii środka transportu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu. Wykonawca podejmuje na siebie funkcję koordynatora w stosunku do kierowców i opiekuna. 11) Autobus przewożący uczniów winien być oznakowany widocznymi tablicami AUTOBUS SZKOLNY oraz znakiem STOP. Obowiązek oznakowania pojazdu spoczywa na Wykonawcy. 12) Zamawiający do 25-go dnia każdego miesiąca przekaże Wykonawcy zapotrzebowanie na zakup biletów miesięcznych na następny miesiąc. Wykonawca wyda Zamawiającemu do 28-go dnia każdego miesiąca bilety dla uczniów uprawnionych wg wykazu Zamawiającego. Wykonawca na podstawie faktycznie wydanych biletów wystawi fakturę, która będzie zapłacona przez Zamawiającego do 21 dni od daty wystawienia. 13) Ceny jednostkowe za 1 bilet miesięczny na poszczególnych trasach, które zostaną podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, będą obowiązywały w niezmiennej stawce przez cały okres trwania umowy. 14) Zamawiający może korzystać z innych przewoźników w celach innych niż dowóz uczniów do placówki. 15) Zamówienie z zastosowaniem prawa opcji o którym mowa w Art.34 ust 5 Pzp. Prawem opcji jest możliwość uzupełniającego zwiększenia usługi dodatkowego zakupu biletu miesięcznego na warunkach zawartej umowy o kolejne 7 biletów, co stanowi 7 % zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od ilości dzieci. Łączna ilość przedmiotu zamówienia objętego postępowaniem z uwzględnieniem prawa opcji - określona zostaje na 108 biletów. 16) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego wykraczającego poza ilość stanowiącego zamówienie podstawowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp2brenna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach