Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Jabłonka w roku szkolnym 2017/2018

Centrum Usług Wspólnych w Jabłonce ogłasza przetarg

  • Adres: 34-480 Jabłonka, 3 Maja
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 26 111 53, , fax. 18 26 524 68
  • Data zamieszczenia: 2017-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Jabłonce
    3 Maja 1
    34-480 Jabłonka, woj. małopolskie
    tel. 18 26 111 53, , fax. 18 26 524 68
    REGON: 49290231300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Jabłonka w roku szkolnym 2017/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Jabłonka w roku szkolnym 2017/2018” 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie przewozu uczniów na trasach: 2.1. Szkoła Podstawowa nr 2 w Zubrzycy Górnej (SP nr 2 w Zubrzycy Górnej): a/ przystanek pierwszy na trasie: Zubrzyca Dolna - Kulówka Przystanek drugi –Zubrzyca Górna – SP nr 2 w Zubrzycy Górnej (wysiadają dzieci wiezione z Kulówki) Przystanek trzeci – Zubrzyca Górna - Zimna Dziura Przystanek czwarty – Zubrzyca Górna - SP nr 2 w Zubrzycy Górnej (wysiadają dzieci wiezione z Zimnej Dziury) Przystanek piąty – Zubrzyca Górna - Ochlipów Przystanek ostatni Zubrzyca Górna - SP nr 2 w Zubrzycy Górnej b/ do wykonania 2 kursy dziennie (1- rano, 1- popołudniu) c/ 1 kurs około 15,5km d/ przewóz około 85 uczniów + 1 opiekun, potrzebny 1 autobus min. 40 osób e/ dowóz uczniów na godz. 8.00, powrót między godz. 13.00-16.00 – zgodnie z harmonogramem zajęć lekcyjnych 2.2. Szkoła Podstawowa nr 2 w Podwilku (SP nr 2 w Podwilku): a/ przystanek pierwszy na trasie: Granica przystanek ostatni: SP nr 2 w Podwilku b/ do wykonania 2 kursy dziennie (1- rano, 1- popołudniu) c/ 1 kurs – 4 km d/ przewóz 34 uczniów + 1 opiekun, potrzebny 1 autobus (min. 35 osoby). e/ dowóz uczniów na godz. 8.00, powrót między godz. 13.00-16.00 – zgodnie z harmonogramem zajęć lekcyjnych 2.3. Szkoła Podstawowa Nr 1 i Gminne Przedszkole Samorządowe w Jabłonce: a/ przystanek pierwszy: dowóz uczniów klas 0-IV z ulic: Biszczaków, Urocza, Zacisze, Jodłowa, Pierogów w miejscowości Jabłonka przystanek ostatni: Szkoła Podstawowa Nr 1 i Gminne Przedszkole Samorządowe w Jabłonce b/ do wykonania 2 kursy dziennie (1- rano, 1- popołudniu) c/ 1 kurs - 3,5 km w Jabłonce d/ przewóz 13 uczniów + 1 opiekun, potrzebny 1 bus min. 14 osób e/ dowóz uczniów na godz. 7.30, powrót między godz. 13.00-15.00 – zgodnie z harmonogramem zajęć lekcyjnych 2.4. Szkoła Podstawowa Nr 1 i Gminne Przedszkole Samorządowe w Jabłonce: a/ przystanek pierwszy: dowóz uczniów klas 0-IV z ulic: Olejarska, Kurzaków, Bolesława Prusa w miejscowości Jabłonka przystanek ostatni: Szkoła Podstawowa Nr 1 i Gminne Przedszkole Samorządowe w Jabłonce b/ do wykonania 2 kursy dziennie (1- rano, 1- popołudniu) c/ 1 kurs - 3,5 km w Jabłonce d/ przewóz 12 uczniów + 1 opiekun, potrzebny 1 bus min. 13 osób e/ dowóz uczniów na godz. 7.30, powrót między godz. 13.00-13.30 – zgodnie z harmonogramem zajęć lekcyjnych 2.5. Szkoła Podstawowa nr 1 w Jabłonce (SP nr 1 w Jabłonce) a/ przystanek pierwszy: dowóz uczniów z Jabłonki-Borów (Dziołek –Kościół) przystanek drugi SP nr 1 w Jabłonce w Jabłonce przystanek trzeci – Jabłonka – Matonogi przystanek ostatni: SP nr 1 w Jabłonce w Jabłonce b/ do wykonania 2 kursy dziennie (1- rano, 1- popołudniu) c/ 1 kurs – 6,5 km (Jabłonka Bory – SP nr 1 w Jabłonce – 3,5 km, Jabłonka – Matonogi – SP nr 1 w Jabłonce – 3,0 km) d/ przewóz 45 uczniów + 1 opiekun, potrzebny 1 autobus min. 46 osób e/ dowóz uczniów na godz. 7.30, powrót między godz. 13.00 – 16.00 – zgodnie z harmonogramem zajęć lekcyjnych 2.6. Szkoła Podstawowa w Orawce: a/ przystanek pierwszy: dowóz uczniów klas 0-IV z miejscowości Orawka (osiedle Studzionki) przystanek ostatni: Szkoła Podstawowa w Orawce b/ do wykonania 2 kursy dziennie (1- rano, 1- popołudniu) c/ 1 kurs – 3,5 km w Orawce d/ przewóz 18 uczniów + 1 opiekun, potrzebny 1 bus min. 19 osób) e/ dowóz uczniów na godz. 8.00, powrót między godz. 13.00-14.00 – zgodnie z harmonogramem zajęć lekcyjnych 2.7. Szkoła Podstawowa nr 3 w Lipnicy Małej (SP nr 3 w Lipnicy Małej): a/ przystanek pierwszy na trasie: Lipnica Mała Tomczaki przystanek drugi- Lipnica Mała- SP nr 3 w Lipnicy Małej (wysiadają dzieci wiezione od przystanku Tomczaki) przystanek trzeci - Lipnica Mała- Remiza przystanek ostatni: Lipnica Mała- SP nr 3 w Lipnicy Małej b/ do wykonania 2 kursy dziennie (1- rano, 1- popołudniu) c/ 1 kurs – 11,0 km w Lipnicy Małej d/ przewóz 42 uczniów + 1 opiekun, potrzebny 1 autobus min. 43 osób e/ dowóz uczniów na godz. 8.00, powrót między godz. 13.00-16.00 – zgodnie z harmonogramem zajęć lekcyjnych Uwaga: - Cena oferty powinna uwzględniać koszt dojazdu do miejsca rozpoczęcia wykonywania usługi!!! - Istnieje możliwość wykonania usługi wskazanej w pkt. 2.3 i 2.6 oraz w pkt 2.2 i 2.5 jednym środkiem komunikacji. - Wskazano przystanki najdalsze – dzieci zabierane są na odcinkach pomiędzy przystankami. - ilość uczniów dziennie - 249 uczniów + 7 opiekunów, - szacunkowa ilość kilometrów dowozów w dniach nauki szkolnej – ok 108 km/dziennie x 189 dni = 20412,00 km - dni dowozów w roku szkolnym 2017/2018 w okresie 4 września 2017 roku do 22 czerwca 2018 roku – 189 dni. 5. Liczba osób objętych dowozem na dzień zawarcia umowy to 249 uczniów ( + 7 opiekunów) . Liczba osób objętych dowozem może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. 3. Usługi wykonawca wykona sprzętem przystosowanym do przewozu osób. 4. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia wyłącznie pojazdami sprawnymi technicznie, dostosowanymi do ilości przewożonych dzieci i posiadającymi świadectwo dopuszczenia do ruchu – wydane zgodnie z Prawem o ruchu drogowym. 5. W przypadku awarii pojazdu w trakcie realizacji usługi, Wykonawca ma obowiązek zapewnić podstawienie pojazdu zastępczego (o parametrach nie gorszych) na czas usunięcia awarii. Czas ewentualnego podstawienia pojazdu zastępczego ma być zgodny z czasem podanym przez Wykonawcę w ofercie przetargowej. 6. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępną na stronie internetowej Zamawiającego oraz dostępną do wglądu w siedzibie Zamawiającego po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu wglądu przez Wykonawcę. 7. CPV - Główny przedmiot 60.14.00.00-1 Nieregularny transport osób
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60140000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać odpowiednie zezwolenie na wykonywanie transportu - aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Inne dokumenty: 1) Formularz oferty przetargowej ( według Załącznika nr 1 do SIWZ). 2) Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć Oświadczenie aktualne na dzień składania ofert o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia– zał. nr 2 i nr 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 164 z późniejszymi zmianami). 4) Zobowiązanie innego podmiotu - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – art. 22a ust. 2 ustawy Pzp (według Załącznik nr 5 do SIWZ). 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca,w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowejo której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ i zamieszczony zostanie przez Zamawiającego na stronie internetowej www.jablonka.pl wraz w informacją z otwarcia ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców. 6) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 stawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Sekcji III.7 pkt 6, Sekcji III.4 oraz Sekcji III.5 (w rozdziale 11 SIWZ ust. 2, 3 pkt 3.1, pkt 3.2 oraz rozdziale 12 ust. 1 SIWZ) w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Sekcji III.7 pkt 6, Sekcji III.4 oraz Sekcji III.5 (w rozdziale 11 SIWZ ust. 2, 3 pkt 3.1, pkt 3.2 oraz rozdziale 12 ust. 1 SIWZ), które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach