Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Dobroń w roku szkolnym 2019/2020

Gmina Dobroń ogłasza przetarg

  • Adres: 95-082 Dobroń, ul. 11 Listopada
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6772683, 6772130 , fax. 436 772 679
  • Data zamieszczenia: 2019-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobroń
    ul. 11 Listopada 9
    95-082 Dobroń, woj. łódzkie
    tel. 043 6772683, 6772130, fax. 436 772 679
    REGON: 73093462500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dobron.bip.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Dobroń w roku szkolnym 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Dobroń w roku szkolnym 2019/2020, obejmujący: 1) Świadczenie usług przewozowych uczniów do szkół na terenie gminy Dobroń, tj. do Szkoły Podstawowej w Mogilnie Dużym, Szkoły Podstawowej w Chechle Drugim i Szkoły Podstawowej w Dobroniu. Świadczenie usług polegać będzie na dowozie uczniów w godzinach porannych i odwozie uczniów po zajęciach szkolnych. Orientacyjny plan dowozów i odwozów przedstawiony jest w załączniku do niniejszego wniosku. Koszt dojazdu do przystanków początkowych i odjazdu z przystanków końcowych po dziennym wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca pokrywa ze środków własnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:  zmiany trasy, godzin odjazdu autobusu oraz ilości uczniów przewożonych danym kursem, zwiększenia lub zmniejszenia liczby tras w danym dniu,  skrócenia lub wydłużenia trasy przewozu, zmiany godzin przewozu do czasu ustalenia godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkołach,  wprowadzenia dodatkowych warunków wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zmiany dni przewozu w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych w planie nauczania dodatkowych dni nauki, np. w sobotę. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie, iż z przyczyny leżącej po stronie Wykonawcy żaden kurs nie może by odwołany. Szczegółowe godziny przewozów zostaną ustalone z dyrektorami szkół po opracowaniu planów lekcyjnych na rok szkolny 2019/2020. Wykonawca nie będzie świadczył usług przewozowych w okresie dni wolnych od zajęć szkolnych. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje 3 w pełni sprawnych autobusów o minimalnej liczbie miejsc siedzących w dwóch autobusach po 45 i jednym 54 oraz 1 bus/autobus o min. liczbie miejsc siedzących 24. Ponadto Wykonawca musi zapewnić w pełni sprawny autobus zastępczy. Orientacyjna tygodniowa ilość km dowozu i odwozu wynosi 1286 km. 2) Świadczenie usług przewozowych uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Dobroń do szkół specjalnych znajdujących się na terenie powiatu pabianickiego. Szczegóły przewozów będą znane po ułożeniu planów lekcji w w/w szkołach. Wykonawca nie będzie świadczył usług przewozowych w okresie dni wolnych od zajęć szkolnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:  zmiany trasy, godzin odjazdu autobusu oraz ilości uczniów przewożonych danym kursem, zwiększenia lub zmniejszenia liczby tras w danym dniu,  skrócenia lub wydłużenia trasy przewozu, zmiany godzin przewozu do czasu ustalenia godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkołach  wprowadzenia dodatkowych warunków wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zmiany dni przewozu w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych w planie nauczania dodatkowych dni nauki, np. w sobotę, Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie, iż z przyczyny leżącej po stronie Wykonawcy żaden kurs nie może by odwołany. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje w pełni sprawnego 1 busa/autobusu o minimalnej liczbie miejsc siedzących 15. Ponadto Wykonawca musi zapewnić w pełni sprawny pojazd zastępczy. Orientacyjny plan dowozów i odwozów znajduje się załączniku nr 6 do niniejszego SIWZ. Orientacyjna tygodniowa ilość km dowozu i odwozu wynosi 620 km. 3) Orientacyjna ilość km dowozu w roku szkolnym 2019/2020 wynosi 68 616 km. 4) Opiekę podczas dowozów nad uczniami sprawować będą zatrudnieni przez Zamawiającego opiekunowie. 5) Przewozy nie mogą by realizowane jako kursy otwarte. 6) W przypadku awarii autobusu Wykonawca celem kontynuowania przewozu podstawi niezwłocznie, w czasie do 60 minut, autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. 7) Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy. 8) Wykonawca obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym w wezwaniu. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 9) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. 10) Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do:  zapewnienia aby w okresie zimowym pojazdy dowożące uczniów były ogrzewane a latem klimatyzowane;  dyspozycyjności w uzasadnionych przypadkach, tj. np.: uroczystości szkolne, rekolekcje, itp.;  zapewnienia, aby pojazdy były sprawne technicznie przez cały okres trwania umowy i gwarantowały maksimum bezpieczeństwa osób przewożonych – stan techniczny pojazdów, którymi Wykonawca będzie świadczył usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych;  utrzymania pojazdów w należytym porządku i czystości;  zapewnienia, aby pojazdy były wyposażone w gaśnicę i apteczkę;  oznakowania pojazdów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz stosownie do charakteru świadczonych usług;  posiadania opłaconego ubezpieczenia OC i NW przez cały okres trwania umowy na wszystkich uczestników przejazdu.  świadczenia usług przy użyciu środków transportu spełniających wymagane warunki techniczne, w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami prawa, zapewniający maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). Na życzenie Wykonawcy istnieje możliwość wizji lokalnej tras przewozów środkiem transportu Wykonawcy, po wcześniejszym ustaleniu terminu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie warunku zostanie uznane, jeśli Wykonawca przedstawi licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2019 r. poz. 58, poz. 60, poz. 125, poz. 690, poz. 730);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach