Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Czerwin w roku szkolnym 2015-2016

Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 07-407 Czerwin, ul. Przemysłowa 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 761 45 80, 668 414 111 , fax. 29 761 45 80
  • Data zamieszczenia: 2015-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
    ul. Przemysłowa 1 1
    07-407 Czerwin, woj. mazowieckie
    tel. 29 761 45 80, 668 414 111, fax. 29 761 45 80
    REGON: 55007627600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Czerwin w roku szkolnym 2015-2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dowozu uczniów do szkół oraz przedszkola na terenie Gminy Czerwin z wykorzystaniem środków transportu wykonawcy oraz środków transportu i obsługi zamawiającego. 2. Wspólny słownik CPV - 60100000-9 usługi w zakresie transportu drogowego. 3. W zakres usługi wchodzi przewóz dzieci i młodzieży z miejsca zamieszkania do szkoły i ich odwiezienie po zajęciach do miejsca zamieszkania bez opiekuna. Zamówienie obejmuje przewóz ok. 496 uczniów do Przedszkola Samorządowego w Czerwinie , Szkoły Podstawowej w Czerwinie , Szkoły Podstawowej w Piskach i Publicznego Gimnazjum w Czerwinie . Podana liczba uczniów może ulec zmianie w czasie trwania roku szkolnego. Długość trasy w sumie ok. 630 km dziennie. Trasy dowozu dzieci: TRASY We wszystkich trasach przywozy są realizowane w godzinach 6.45- 9.00 a odwozy 14.00-16.00 Szczegółowy rozkład jazdy zostanie ustalony i przestawiony przez zamawiającego wykonawcy przed rozpoczęciem świadczenia usług . Autobus 1 Trasa 1 Czerwin-Dzwonek - Suchcice - Bobin - Tomasze -Jarnuty -Janki Młode - Wojsze - Grodzisk Duży ( 2 przywozy i 2 odwozy ) . Suma kilometrów dziennie : 136 km Autobus 2 Trasa 2 Czerwin - Łady Mans -Załuski - Wólka Czerwińska - Dobki Stare - Dobki Nowe -Dąbek Milan -Gumki - Zaorze -Sokołowo - Laski Szlacheckie - Laski Włościańskie - Wólka Seroczyńska ( 4 przywozy i 3 odwozy i ). Suma kilometrów dziennie : 176 km Autobus 3 Trasa 3 Czerwin - Borek - Skarżyn -Chruśnice - Gocły - Damiany - Malinowo Nowe -Malinowo Stare - Grodzisk Wieś - Stylągi ( 4 przywozy i 4 odwozy ) . Suma kilometrów dziennie : 130 km Autobus 4 Trasa 4 Piski- Filochy -Żochy -Księżopole - Wiśniówek -Wiśniewo - Choromany - Tyszki Ciągaczki - Pomian- Piotrowo- Tyszki Andrzejki - Gostery -Nadbory -Piski - Czerwin ( 2 przywozy i 2 odwozy ) . Suma kilometrów dziennie : 184 km W celu zapewnienia dowozu wszystkim dzieciom do szkół, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tras i godzin dowozu w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych na etapie ogłaszania przetargu. Uwaga: Transport dzieci do szkół może być realizowany również poprzez transport otwarty ( dostępny dla innych pasażerów) z dowozem uczniów. Przewozy w oparciu o linie otwarte muszą być prowadzone z pierwszeństwem przejazdu dla dzieci i młodzieży szkolnej. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia bezpłatnego biletu do przejazdu opiekunów dzieci. 1. Usługa ma być świadczona z wykorzystaniem trzech autobusów będących w posiadaniu Wykonawcy i dwóch autobusów należących do Zamawiającego: a. marki A1012 T rok produkcji 1996 , o numerze rejestracyjnym WOS 27784 b. marki Neoplan N 316 rok produkcji 1994 o numerze rejestracyjnym WOS 11048 Autobusy należące do Zamawiającego i Wykonawcy będą obsługiwane przez wskazanych przez Zamawiającego pracowników Zamawiającego zgodnie z umową najmu (zał. nr 9). Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia: Trzech w pełni sprawnych techniczne, wyprodukowanych po 2004 roku, autobusów z co najmniej 65 miejscami ( w tym 2 autobusy z min. 65 miejscami siedzącymi i 1 autobus z minimum 56 miejscami siedzącymi )-w tym jeden autobus jako auto zastępcze . Autobusy te zgodnie z obowiązującymi przepisami muszą spełniać warunki, które są wymagane dla autobusów szkolnych. Stan techniczny autobusów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z autobusów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. Dodatkowo , autobusy te muszą być wyposażone w monitoring wnętrza pojazdu , każdy . Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli pojazdów oraz wszystkich spraw związanych z usługą . Dodatkowo Wykonawca podpisze z ZGK umowę na wynajem 2 autobusów wraz z obsługą 4 kierowców, które będą wykorzystywane do realizacji zamówienia. W autobusach tych ,wykonawca na czas wykonywania dowozów ( wrzesień 2015 - czerwiec 2016) zamontuje na swój koszt monitoring wnętrza pojazdu . Wykonawca jest zobowiązany do : 1. b)Zapewnienia Odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody pojazdów, c)Przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów, d)W przypadku awarii autobusu , zapewnienia zastępczego środka transportu wyprodukowanego również po 2004 roku z taką samą liczbą miejsc . 2. Długość wszystkich tras, na których świadczone będą usługi dowozu w każdy dzień nauki szkolnej będzie wynosiła około 630 km. 3.Dowóz uczniów będzie odbywał się w dni nauki szkolnej. Liczba dni objętych zamówieniem dowozu uczniów wynosi ok. 188 dni. 4.Przedmiot zamówienia wg CPV : 60100000-9 usługi w zakresie transportu drogowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. w pieniądzu, 2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. w gwarancjach bankowych, 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. w poręczeniach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zakładu Gospodarki Komunalnej w Czerwinie, Bank Spółdzielczy w Ostrołęce, Nr 94 8922 0009 0011 5980 2000 0020 Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek oferenta. Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego gdy: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy oferenta. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ust PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy PZP , lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czerwin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach