Gmina Budziszewice ogłasza przetarg
- Adres: 97212 Budziszewice, ul. J. Ch. Paska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 102 389 , fax. 447 102 389
- Data zamieszczenia: 2017-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Budziszewice
ul. J. Ch. Paska 66
97212 Budziszewice, woj. łódzkie
tel. 447 102 389, fax. 447 102 389
REGON: 59064781300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.budziszewice
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2017/2018 i 2018/2019. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz uczniów autobusem do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Budziszewicach i ich odwóz w roku szkolnym 2017/2018 i 2018/2019. Uczniowie dowożeni będą do szkoły na lekcje rozpoczynające się o godz. 8.00 i 8.55 oraz odwożeni sprzed szkoły po lekcjach o godz. 13.20 oraz 14.15 lub 15.10. Dowożenie uczniów na lekcje(godz.j.w.) i ich odwożenie po lekcjach (godz.j.w.) odbywać się będzie każdorazowo na następujących trasach: 1/z kierunku Rękawca : Budziszewice –Rękawiec -Agnopol -Nepomucenów-Nowy Rękawiec-Nowe Mierzno -Mierzno-Józefów Stary –Adamów –Antolin -Budziszewice (ok.24km)/, liczba uczniów ok.110; 2/ z kierunku Węgrzynowic Modrzewia: Budziszewice-Węgrzynowice Modrzewie-Budziszewice (ok.18km), liczba uczniów ok.100; 3/ z kierunku Redzenia Nowego: Budziszewice-Redzeń Nowy- Redzeń Stary- Regny- Budziszewice (ok.22km), liczba uczniów ok.55. Liczba uczniów objętych dowozem – ok.265. Liczba ta może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego .Łączna dzienna długość tras przejazdu autobusem wynosi ok.256 km. Dowóz i odwóz odbywał się będzie odpowiednio z miejscowości/do miejscowości zamieszkania uczniów (z/do ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków). Przedmiot zamówienia Wykonawca będzie realizował za biletami miesięcznymi. Zamawiający stosownie do 29ust.3a ustawy Pzp. wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art.22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy – wymagania zostały określone w SIWZ. Wartość zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000 zł (Pięć tysięcy zł).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem stosownych uprawnień do prowadzenia działalności , tj. ważnym zezwoleniem na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, wystarczy gdy warunek kompetencji lub uprawnień spełni jeden z Partnerów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24ust.1pkt 23 ustawy Pzp. - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp 2) dowód wniesienia wadium – wraz z ofertą 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik – wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa transportowa polegająca na bezgotówkowych przejazdach transportem osobowym poza siedzibą Urzędu Miasta Łodzi.
Dodano: 2024-06-07 - Sukcesywne świadczenie usług transportowych towarów, w tym usług przeprowadzkowych, dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2023-06-12 - Usługa demontażu z transportem (dot. kontenera do szczepień przeciwko Covid-19), z Bełchatowa do Łodzi
Dodano: 2022-02-16 - Transport kontenera socjalnego
Dodano: 2021-12-29 - Usługa przemieszczenia kontenera do szczepień z Kleszczowa do Bełchatowa
Dodano: 2021-11-12 - Usługa przewozu kontenerów mobilnych w ramach przeciwdziałania COVID-19 tzw. mobilne punkty szczepień
Dodano: 2021-10-21 - Usługa przewozu kontenerów mobilnych na potrzeby akcji szczepień.
Dodano: 2021-09-03 - Usługa przewozu kontenerów mobilnych w ramach przeciwdziałania COVID-19 tzw. mobilne punkty szczepień.
Dodano: 2021-09-02 - Usługa przewozu kontenerów mobilnych w ramach przeciwdziałania COVID-19 tzw. mobilne punkty szczepień
Dodano: 2021-07-23 - usługi transportu pacjentów dializowanych z pozytywnym wynikiem Covid 19
Dodano: 2021-07-21