Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2017/2018

Gmina Dobroń ogłasza przetarg

  • Adres: 95082 Dobroń, ul. 11 Listopada
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6772683, 6772130 , fax. 436 772 679
  • Data zamieszczenia: 2017-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobroń
    ul. 11 Listopada 9
    95082 Dobroń, woj. łódzkie
    tel. 043 6772683, 6772130, fax. 436 772 679
    REGON: 73093462500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dobron.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2017/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 obejmuje: - świadczenie usług przewozowych uczniów do szkół na terenie gminy Dobroń, tj. do Szkoły Podstawowej w Mogilnie Dużym i Szkoły Podstawowej w Dobroniu. Świadczenie usług polegać będzie na dowozie uczniów w godzinach porannych i odwozie uczniów po zajęciach szkolnych. Orientacyjny plan dowozów i odwozów przedstawiony jest w załączniku Nr 7 do niniejszej SIWZ. Koszt dojazdu do przystanków początkowych i odjazd z przystanków końcowych po dziennym wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca pokrywa ze środków własnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany trasy, godzin odjazdu autobusu oraz ilości uczniów przewożonych danym kursem, zwiększenia lub zmniejszenia liczby tras w danym dniu. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość skrócenia lub wydłużenia trasy przewozu, zmiany godzin przewozu do czasu ustalenia godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkołach. Szczegółowe godziny przewozów należy ustalić z dyrektorami szkół. Szczegóły przewozów będą znane po ułożeniu planów lekcji w szkołach. Wykonawca nie będzie świadczył usług przewozowych w okresie dni wolnych od zajęć szkolnych. Zamawiający zastrzega sobie jednak wprowadzenia dodatkowych warunków wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zmiany dni przewozu w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych w planie nauczania dodatkowych dni nauki, np. w sobotę. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie, iż z przyczyny leżącej po stronie wykonawcy żaden kurs nie może by odwołany. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje 3 w pełni sprawnych autobusów o minimalnej licznie miejsc siedzących w dwóch autobusach po 45 i jednym 54 oraz 1 bus/autobus o min. liczbie miejsc siedzących 15.Ponadto Wykonawca musi zapewnić w pełni sprawny autobus zastępczy. Orientacyjna tygodniowa ilość km dowozu i odwozu wynosi 1870 km. Zadanie 2 obejmuje: - świadczenie usług przewozowych uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Dobroń do szkół specjalnych znajdujących się na terenie powiatu pabianickiego. Szczegóły przewozów będą znane po ułożeniu planów lekcji w szkołach. Wykonawca nie będzie świadczył usług przewozowych w okresie dni wolnych od zajęć szkolnych. Zamawiający zastrzega sobie jednak wprowadzenia dodatkowych warunków wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zmiany dni przewozu w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych w planie nauczania dodatkowych dni nauki, np. w sobotę. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie, iż z przyczyny leżącej po stronie wykonawcy żaden kurs nie może by odwołany. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje w pełni sprawnego 1 busa/autobusu o minimalnej licznie miejsc siedzących 15. Ponadto Wykonawca musi zapewnić w pełni sprawny pojazd zastępczy. Orientacyjny plan dowozów znajduje się zał. nr 7 do SIWZ. Orientacyjna tygodniowa ilość km dowozu i odwozu wynosi 620 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia – Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach