Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2015/2016 na terenie Gminy Tymbark.

Urząd Gminy w Tymbarku ogłasza przetarg

  • Adres: 34-650 Tymbark, Rynek 49
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3325637 , fax. 018 3325632
  • Data zamieszczenia: 2015-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Tymbarku
    Rynek 49 49
    34-650 Tymbark, woj. małopolskie
    tel. 018 3325637, fax. 018 3325632
    REGON: 00055078100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tymbark.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2015/2016 na terenie Gminy Tymbark.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego jest realizacja usługi pn.: Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2015-2016 na terenie Gminy Tymbark wraz z zapewnieniem opiekunów podczas przewozu dzieci. Zamówienie obejmuje dowiezienie uczniów (z ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków) do szkół podstawowych w miejscowościach: Zawadka, Tymbark i do gimnazjum w Tymbarku oraz ich odwiezienie (do ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków) wg ustalonego harmonogramu, przy pomocy dwóch autobusów, z których jeden musi posiadać 47 miejsc siedzących dla dzieci, a drugi autobus musi mieć ok. 41 miejsc siedzących dla dzieci. Zamówienie obejmuje także zapewnienie przez Wykonawcę opieki podczas wsiadania, wysiadania oraz przewozu dzieci przez osobę inną niż kierowca autobusu -w każdym autobusie co najmniej jeden opiekun. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek poinformowania opiekuna o jego obowiązkach i odpowiedzialności. Zamówienie podzielone zostało na 7 tras, których szacunkowa dzienna długość tras ustalona na dzień opracowania dokumentacji przetargowej jest następująca: Trasa nr1 - 9 km, trasa nr 2 - 5 km, trasa nr 3 - 33 km, trasa nr 4 - 14 km, trasa nr 5 - 10 km, trasa nr 6 - 2 km, trasa nr 7 - 4 km. Łączna szacunkowa dzienna długość 7-iu tras wynosi 77 km, co w skali roku szkolnego 2015/2016 stanowi 14 245 km. Do obsługi trasy nr 4 należy uwzględnić autobus o liczbie miejsc siedzących dla dzieci nie mniejszej niż 47. Przewidywany zakres rzeczowy dotyczący tras przejazdu autobusów na rok szkolny 2015-2016 stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ będzie załącznikiem do umowy, a jego treść w zakresie ustalenia godzin przywozu i odwozu dzieci, tras przejazdu autobusów oraz liczby dzieci dowożonych może ulec zmianom na początku roku szkolnego 2015/2016, po dokładnym ustaleniu rozkładu zajęć lekcyjnych w poszczególnych szkołach oraz po dokładnym ustaleniu liczby uczniów dowożonych i odwożonych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia lub wydłużenia tras przewozu dzieci określonych w załączniku Nr 9 do SIWZ, rozliczanie następować będzie po cenie jak za 1 km określonej w ofercie przetargowej. Długości tras poszczególnych tras nie obejmują dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy oraz odjazdu autobusów z przystanków kończących trasy przejazdu, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeniesienia realizacji przewozów na inne dni wolne od nauki w szkole (np. sobota), w przypadku przeniesienia na te dni zajęć dydaktyczno-wychowawczych, zgodnie z kalendarzem organizacji roku szkolnego 2015-2016, po uprzednim co najmniej 30-dniowym pisemnym powiadomieniu Wykonawcy. Ponadto w uzasadnionych przypadkach wynikających z nieprzewidzianych zmian w organizacji pracy szkoły, np. konieczność skrócenia lub wydłużenia zajęć lekcyjnych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w uzgodnieniu z dyrektorem danej szkoły dostosował organizację dowozu lub odwozu dzieci, zgodnie z zaistniałą potrzebą. W formularzu ofertowym należy podać łączną cenę ryczałtową oferty netto oraz brutto wraz z podaniem ceny brutto za 1 km, uwzględniającą podatek Vat oraz uwzględniającą zapewnienie opiekunów podczas przewozu dzieci, W przypadku awarii któregoś z autobusów Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić autobus zastępczy na własny koszt i w pełni odpowiadający przepisom obowiązującym w zakresie świadczonej usługi Zamawiający ma prawo do organizowania kontroli (we własnym zakresie lub przez odpowiednia służby) autobusów wraz z pełną dokumentacją pojazdów i kierowców oraz wszystkich spraw związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie udostępnić do kontroli środki transportu przeznaczone do przewozu dzieci oraz wymagane dokumenty. W przypadku zmiany przez Wykonawcę środków transportu, kierowców lub opiekunów i zastąpienie nowymi środkami transportu, kierowcami lub opiekunami po podpisaniu umowy na świadczenie usługi oraz w trakcie jej trwania Wykonawca jest każdorazowo zobowiązany do poinformowania Zamawiającego w formie pisemnej o zaistniałej zmianie i do złożenia wymaganych dokumentów. Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. Wynagrodzenie płatne będzie miesięcznie, z dołu po wykonaniu usługi i złożeniu prawidłowo wystawionej faktury Vat. Wystawienie faktury Vat musi być poprzedzone zaakceptowaniem przez wskazanego do kontaktów w trakcie realizacji zamówienia przedstawiciela Zamawiającego, zgodności miesięcznego wykazu zrealizowanych kilometrów z treścią SIWZ. Termin zapłaty należności za złożoną fakturę powinien wynosić co najmniej 14 dni od dnia jej doręczenia Zamawiającemu. Faktura powinna być wystawiona na Zespół Ekonomiczno - Administracyjny - Szkół w Tymbarku, 34- 650 Tymbark 49, NIP 737-21-60-206 Cenę oferty należy podać w formie wynagrodzenia ryczałtowego (art.632 kodeksu cywilnego) Cena oferty musi uwzględnić wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia, w tym również zmiany ceny paliw. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas podstawienia autobusu zastępczego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/ugtymbark/Article/id,280093.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach