Przetargi.pl
DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM 2010/2011

Gmina Milejów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-020 Milejów, ul. Partyzancka 13A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7572026 , fax. 081 7572385
  • Data zamieszczenia: 2010-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milejów
    ul. Partyzancka 13A 13A
    21-020 Milejów, woj. lubelskie
    tel. 081 7572026, fax. 081 7572385
    REGON: 43101955000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM 2010/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na dowozie uczniów z terenu gminy Milejów do szkół w roku szkolnym 2010/2011 według następujących tras przewozu: 1) Trasa 1 - przewóz uczniów do Zespołu Szkół Nr 1 w Milejowie i Szkoły Podstawowej w Łańcuchowie; Kajetanówka - Zalesie - Antoniów - Zespół Szkół Nr 1 w Milejowie - Górne - Wólka Łańcuchowska - Szkoła Podstawowa w Łańcuchowie - Zespół Szkół Nr 1 w Milejowie; Szacunkowa długość trasy 28 km, uczniów 106, w tym: -Zespół Szkół Nr 1 w Milejowie (z miejscowości: Kajetanówka, Zalesie, Antoniów) - 40 uczniów; - Zespół Szkół Nr 1 w Milejowie (z miejscowości: Górne, Łańcuchów) - 47 uczniów; - Szkoła Podstawowa w Łańcuchowie - 19 uczniów. 2) Trasa 2 - przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Łysołajach i Zespołu Szkół Nr 2 w Jaszczowie: Zalesie - Antoniów - Starościce - Zespół Szkół Nr 2 w Jaszczowie - Szkoła Podstawowa w Łysołajach - Bonów - Szkoła Podstawowa w Łysołajach - Zespół Szkół Nr 2 w Jaszczowie; Szacunkowa długość trasy 29 km, uczniów 83, w tym: - Szkoła Podstawowa w Łysołajach - 29 uczniów ( z miejscowości Cyganka i Łysołaje-Kolonia 15 uczniów, Starościce 4 uczniów, Bonów 10 uczniów) - Zespół Szkół Nr 2 w Jaszczowie - 54 uczniów (z miejscowości: Zalesie i Antoniów 9 uczniów, Cyganka, Łysołaje i Łysołaje-Kolonia 30 uczniów, Starościce 9 uczniów, Bonów 6 uczniów). 3) Trasa 3 - przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Białce i Zespołu Szkół Nr 2 w Jaszczowie: Maryniów - Szkoła Podstawowa w Białce - Wólka Bielecka - Szkoła Podstawowa w Białce - Zespół Szkół Nr 2 w Jaszczowie - Popławy - Zespół Szkół Nr 2 w Jaszczowie - Szkoła Podstawowa w Łysołajach; Szacunkowa długość trasy 28 km, uczniów 82, w tym: - Szkoła Podstawowa w Białce - 21 uczniów, - Zespół Szkół Nr 2 w Jaszczowie - 40 uczniów (z miejscowości: Maryniów, Białka, Jaszczów-Kolonia), - Zespół Szkół Nr 2 w Jaszczowie - 19 uczniów (z miejscowości Popławy), - Szkoła Podstawowa w Łysołajach - 2 uczniów. 4) Uczniów należy dowieźć do szkół na godz. 07:50 - 08:15. 5) Odwóz uczniów ze szkół jest odwrotnością przewozów i odbywać się będzie: a) Trasa 1 - o godz. 13:20 odwóz uczniów z Zespołu Szkół Nr 1w Milejowie i Szkoły Podstawowej w Łańcuchowie, o godz. 14:20 odwóz uczniów z Zespołu Szkół Nr 1 w Milejowie; b) Trasa 2 - o godz. 13:20 odwóz uczniów ze Szkoły Podstawowej w Łysołajach i Zespołu Szkół Nr 2 w Jaszczowie ( Starościce, Cyganka, Bonów, Łysołaje), o godz. 14:30 odwóz uczniów z Zespołu Szkół Nr 2 w Jaszczowie; c) Trasa 3 - o godz. 13:30 (odwóz uczniów z Zespołu Szkół Nr 2 w Jaszczowie i Szkoły Podstawowej w Białce). 6) Trasa 4 - przewóz uczniów niepełnosprawnych do szkoły Podstawowej w Łańcuchowie i Szkoły Podstawowej Nr 4 w Łęcznej (do klas integracyjnych): Jaszczów (1 uczeń) - Milejów (4 uczniów) - Antoniów (3 uczniów) - Górne (1 uczeń) - Łańcuchów (1 uczeń) - Szkoła Podstawowa w Łańcuchowie (8 uczniów) - Szkoła Podstawowa w Łęcznej (2 uczniów). Szacunkowa długość trasy 28 km, uczniów 10. 7) Trasa odwozu jest odwrotnością trasy dowozu. 8) Dowóz uczniów na godz. 07:40 - 08:00, odwóz od godz. 12:30 - 14:30. 9) Dowożeni uczniowie nie wymagają poruszania się przy pomocy wózka inwalidzkiego. 2. Podana liczba uczniów może ulec zmianie. 3. Szczegółowe godziny przewozów należy ustalić z dyrektorami szkół. 4. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 60100000-9 - usługi w zakresie transportu drogowego. 5. Podsumowując: 1) łączna liczba uczniów - 271, 2) łączna liczba uczniów niepełnosprawnych - 10, 3) szacunkowa dzienna długość tras (Trasa 1, Trasa 2, Trasa 3, Trasa 4) - ok. 113 km. UWAGA: W powyższym kilometrażu jest uwzględniony tylko dowóz, a nie uwzględniono odwozu i dojazdu Wykonawcy do przystanków początkowych oraz odjazdu z przystanków końcowych trasy, które zapewnia we własnym zakresie Wykonawca. 6. Dotyczy wszystkich zadań: 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin przewozu do czasu ustalenia godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkołach. 2) Zamawiający przy wykonaniu zamówienia zastrzega sobie możliwość wprowadzenia dodatkowych warunków wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zamiany dni przewozu dzieci w przypadkach wystąpienia nieprzewidzianych w planie dni nauczania w czasie tygodnia np.: w sobotę za inny dzień w tygodniu. 3) Kurs nie może być odwołany. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu, którym świadczy usługi do podstawienia przy każdorazowej awarii zastępczego środka transportu - odpowiadającego przepisom dotyczącym świadczonych usług. 4) Dyspozycyjność w uzasadnionych przypadkach np.: choinka, dyskoteka, itp., 5) W celu zapewnienia bezpieczeństwa wykonawca umożliwi opiekunowi pełnienie opieki nad dziećmi w autobusie przewożącym dzieci na wskazanej trasie. 6) Pojazdy dowożące uczniów muszą być wyposażone w sprawną instalację grzewczą. 7) Świadczona usługa będzie wykonywana zgodnie z umową stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda aby wykonawca wniósł wadium w wysokości 2 000,00 PLN. 2. Wadium należy wnieść nie później niż do 19-08-2010 r. do godz. 900. 3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: Pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych , poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z póź. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek 86868900074000009520000040. 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w Urzędzie Gminy w Milejowie przy ulicy Partyzanckiej 13 A pok. Nr 6, a kopię należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milejow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach