Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Wieluń

Zakład Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 843 78 80 , fax. 43 843 78 80
  • Data zamieszczenia: 2018-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Wieluniu
    Pl. Kazimierza Wielkiego 2
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 43 843 78 80 , fax. 43 843 78 80
    REGON: 73016656300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-zopow.um.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Wieluń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: a) dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi - klasy gimnazjalne - w Wieluniu przy ulicy Traugutta 38 oraz Szkoły Podstawowej w Kurowie, na trasie Wieluń - Turów - Srebrnica - Kurów - Wieluń (ok. 11 osób do klas gimnazjalnych i ok. 48 osób do szkoły podstawowej, długość dziennej trasy ok. 52 km), dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej nr 4 – klasy gimnazjalne – w Wieluniu przy ulicy Lecha Kaczyńskiego 24 oraz Szkoły Podstawowej w Sieńcu na trasie Wieluń – Jodłowiec – Wieluń – ok. 12 osoby do Szkoły Podstawowej nr 4 i ok. 25 osób do Szkoły Podstawowej w Sieńcu (długość dziennej trasy ok. 60 km), c) dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej nr 4 – klasy gimnazjalne – w Wieluniu przy ulicy Lecha Kaczyńskiego oraz Szkoły Podstawowej w Masłowicach na trasie Wieluń – Masłowice – Starzenice – Wieluń – ok. 11 osób do Szkoły Podstawowej nr 4 i ok. 32 osoby do Szkoły Podstawowej w Masłowicach (długość dziennej trasy ok. 38 km), d) dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej nr 4 – klasy gimnazjalne - w Wieluniu przy ulicy Lecha Kaczyńskiego na trasie Wieluń – Kadłub – Wieluń ok. 13 osób do Szkoły Podstawowej nr 4 (długość dziennej trasy ok. 28 km). Na powyższych trasach transport uczniów odbywać się będzie w dni nauki szkolnej. Zamawiający przewiduje ponadto: e) odwóz uczniów ze Szkoły Podstawowej w Sieńcu co najmniej raz w tygodniu (przewidywany trzy razy) na trasie Sieniec – Jodłowiec - Sieniec – Wieluń, (długość dziennej trasy ok. 27 km), f) dowóz wynikający z potrzeb doraźnych zamawiającego. Zakres rzeczowy. Szczegółowy rozkład jazdy, liczba przewożonych uczniów, wykaz przystanków oraz rzeczywista długość w/w tras ustalone zostaną z Wykonawcą, który wygra przetarg i stanowić będą załącznik do umowy. Powyższe liczby uczniów na poszczególnych trasach należy traktować jako orientacyjne. Dokładne liczby będą ustalone do 31 sierpnia 2018 r. Dowóz realizowany będzie w dni nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szkolnego określoną rozporządzeniem MEN z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U z 2017, poz. 1603, z późn. zmianami ).Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego rozkładu jazdy autobusów oraz rozszerzenia lub zmniejszenia katalogu tras, wynikających ze zmian planu lekcji. Uczniowie powinni dojechać rano do szkół na godz. 755 na trasach jak w punktach 4.2.a, 4.2.b, 4.2.c oraz na godz. 845 na trasie jak w punkcie 4.2.d; odjazd po zakończonych zajęciach. Godziny odjazdów zostaną ustalone do 31 sierpnia 2018 r. po przygotowaniu przez dyrektorów szkół tygodniowych rozkładów zajęć. Przewidywane godziny odjazdu autobusów ze szkół w poszczególnych dniach tygodnia mogą przedstawiać się następująco: dla trasy jak w punkcie 4.2.a - godz. 15.25 lub 14.35, dla tras jak w punktach 4.2.b, 4.2.c, 4.2.d - godz. 14.25, 15.15 lub 15.45, dla trasy jak w punkcie 4.2.e - godz. 14.30. Do realizacji w/w przewozów zamkniętych przewoźnik powinien przekazać takie środki transportu, aby w czasie jazdy zapewnić większości uczniów miejsca siedzące zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przewoźnik jest zobowiązany do dowożenia uczniów autobusami sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskimi, oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonych przewozów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający – Zakład Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Wieluniu wymaga wniesienia wadium do dnia 20.06.2018 r. do godz. 10.00 w wysokości 1600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności tj. posiadają uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego osób lub uprawnienia do wykonywania zawodu przewoźnika drogowego albo uprawnienie z nimi równoważne, zgodnie z przepisem art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 2200 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., poz.65);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://bip-zopow.um.wielun.pl/ informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu Inne dokumenty: a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) należy złożyć jeden dokument; b) pełnomocnictwo (oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; pełnomocnictwo udzielone liderowi w przypadku złożenia oferty wspólnej (konsorcjum/spółka cywilna). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; c) dowód wniesienia wadium; d) Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w ust. 13.3 niniejszej SIWZ, w celu wykazania czy będzie on dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest złożyć „Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia” – według wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ. Zobowiązanie powinno być złożone w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach