Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół podstawowych w Dąbrowie, Grabówce, Opoce Dużej, Świeciechowie Dużym i Annopolu

Gmina Annopol ogłasza przetarg

  • Adres: 23-235 Annopol, Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 158 613 063, , fax. 158 613 061
  • Data zamieszczenia: 2020-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Annopol
    Rynek 1
    23-235 Annopol, woj. lubelskie
    tel. 158 613 063, , fax. 158 613 061
    REGON: 83040962000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.annopol.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół podstawowych w Dąbrowie, Grabówce, Opoce Dużej, Świeciechowie Dużym i Annopolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowożenie i odwożenie uczniów do szkół podstawowych w Dąbrowie, Grabówce, Opoce Dużej, Świeciechowie Dużym i Annopolu. Dowożonych będzie ok. 200 uczniów. Wykonawca będzie realizował dowóz trzema autobusami, w tym co najmniej 1 autobusem liczącym minimum 39 miejsc siedzących i 2 liczącymi nie mniej niż 23 miejsc siedzących. Pojazdy, którymi Wykonawca będzie wykonywał zamówienie muszą być sprawne przez cały okres wykonywania zamówienia i gwarantować maksimum bezpieczeństwa przewożonych uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, posiadać sprawny system ogrzewania (w okresie jesienno-zimowym temperatura w autobusie nie może być niższa niż 16 stopni C), powinny być ubezpieczone w zakresie OC, NW przez cały okres wykonywania zamówienia. Pojazdy muszą posiadać miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów. Autobusy posiadać muszą zgodne z obowiązującymi przepisami oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży oraz sprawną automatykę wszystkich drzwi pojazdu uruchamianą ze stanowiska kierowcy. Zamawiający ma prawo do kontroli pojazdów oraz wszystkich spraw związanych z usługą. Dowóz uczniów będzie realizowany w okresie od dnia 1 września 2020 roku do końca zajęć szkolnych. Usługa dowożenia będzie realizowana na podstawie harmonogramu sporządzonego przez Referat ds. Obsługi Oświaty. Szacunkowa ilość kilometrów (miesięcznie): 4800 km Określona przez Zamawiającego ilość kilometrów jest wielkością szacunkową. W okresie trwania umowy prognozowana ilość kilometrów może ulec nieznacznej zmianie, która może wynikać m.in. z nagłej zmiany warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację dowozów oraz przerwami wynikającymi z organizacji roku szkolnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub inny dokument uprawniający do wykonywania tego rodzaju transportu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach