Przetargi.pl
„Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w roku szkolnym 2017/2018”

Biuro Obsługi Jednostek Samorządowych ogłasza przetarg

  • Adres: 39460 Nowa Dęba, ul. Rzeszowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 462 256 , fax. 158 462 256
  • Data zamieszczenia: 2017-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Obsługi Jednostek Samorządowych
    ul. Rzeszowska 3
    39460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
    tel. 158 462 256, fax. 158 462 256
    REGON: 83044211000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowadeba.pl/mieszkaniec/edukacja/bojs/przetargi/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna jst.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w roku szkolnym 2017/2018”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w roku szkolnym 2017/2018”. 2. Wspólny Słownik Zamówień - Kod: CPV 60.10.00.00-9 Usługi w zakresie transportu drogowego 3. Zakres usługi: transport uczniów do szkół podstawowych na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w roku szkolnym 2017/2018”tj.: Trasa Nr 2: Dowóz uczniów z Cygan (2 przystanki: przy posesji Cygany nr 204 i spod szkoły - ok. 2 dzieci) i przysiółka Hermanówka w Jadachach (ok. 6 uczniów) do Szkoły Podstawowej w Jadachach i 2 odwozy ze Szkoły Podstawowej w Jadachach (ok. 6 uczniów) do przysiółka Hermanówka i (ok. 2 dzieci) do Cygan - na trasie tej przewidziany jest jeden dowóz do szkoły i dwa odwozy ze szkoły o różnych godzinach. Trasa Nr 5: Dowóz uczniów z Rozalina (4 przystanki: przystanek autobusowy "Bardo", przystanek autobusowy koło remizy, przystanek koło szkoły i planowany przystanek przy posesji Rozalin nr 17) do Szkoły Podstawowej w Tarnowskiej Woli (ok. 19 dzieci) i odwóz. Trasa Nr 6: Dowóz uczniów z Budy Stalowskiej (przystanek Buda Stalowska) do Szkoły Podstawowej w Alfredówce (3 dzieci) i do Szkoły Podstawowej w Tarnowskiej Woli (ok. 3 dzieci) i z Alfredówki (4 przystanki: autobusowy koło mostu, spod szkoły, przystanek autobusowy koło posesji Nr 39 oraz przystanek przy posesji nr 12) do Szkoły Podstawowej w Tarnowskiej Woli (ok. 16 dzieci) i odwóz (około 22 dzieci). 4. Przewozy będą realizowane codziennie z wyjątkiem dni wolnych od nauki szkolnej. Szczegółowe godziny dowozu i odwozu ustalą wybrani oferenci z dyrektorami szkół, do których dowożeni będą uczniowie. Każda z tras wymaga oddzielnej realizacji. Na trasie nr 2 przewidziany jest jeden dowóz do szkoły i dwa odwozy ze szkoły o różnych godzinach. 5. W oferowanej cenie wykonawca winien uwzględnić, że liczba uczniów dowożonych do szkół podana na poszczególnych trasach może ulec zmianie w granicach 20% z przyczyn niezależnych. W/w zmiany mogą rozłożyć się na wszystkie trasy dowozu jak również w skrajnym przypadku mogą wystąpić na jednej z tras dowozu. 6. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o której mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w zał. nr 3 do SIWZ – Projekt umowy. Powyższe wymaganie określa w szczególności: a) sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 7. Opieka nad przewożonymi uczniami: Zamawiający usługę zobowiązuje się do zapewnienia dozoru osoby dorosłej w czasie przewozu, świadczącej opiekę nad uczniami na trasach, o których mowa w Rozdziale III ust. 3 SIWZ tj. trasie 5 i 6. Wykonawca usługi zobowiązuje się do zapewnienia przewożonym uczniom opieki podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu (poprzez kierowcę) na trasach, o których mowa w Rozdziale III ust. 3 SIWZ tj. trasie Nr 2. 8. Wykonawca zobowiązuje się do: ubezpieczenia przewożonych uczniów od nieszczęśliwych wypadków (NW), zapewnienia przewożonym uczniom odpowiednich warunków higieny jakie ze względu na rodzaj transportu uważa się za niezbędne, zapewnienia bezpiecznego i niezbędnego taboru do przewozu wszystkich dowożonych uczniów, w tym podstawienia zastępczego pojazdu w razie awarii, podjeżdżania pojazdami szkolnymi na przystanek w taki sposób, aby ograniczać konieczność przechodzenie dzieci przez jezdnię; zapewnienia miejsc siedzących wszystkim przewożonym uczniom. 9. Postanowienia ogólne: a) Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej; przeprowadzenia aukcji elektronicznej; dynamicznego systemu zakupów; rozliczenia w walutach obcych - rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą prowadzone w PLN. b) Zamawiający nie dopuszcza: składania ofert wariantowych, c) Usługi muszą zawierać całość kosztów związanych z realizacją zadania. 10. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiajacy dopuszcza składanie ofert częściowych: Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych, oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części. 11. Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Termin wykonania zamówienia. Termin realizacji zamówienia – od dnia 02.10.2017r. do ostatniego dnia nauki szkolnej roku szkolnego 2017/2018.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach