Przetargi.pl
Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych na terenie gminy Węgliniec w roku szkolnym 2020/2021

Gmina Węgliniec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-940 Węgliniec, ul. Sikorskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 77 11 435 , fax. 075 77 12 551
  • Data zamieszczenia: 2020-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgliniec
    ul. Sikorskiego 3
    59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 77 11 435, fax. 075 77 12 551
    REGON: 23082141100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych na terenie gminy Węgliniec w roku szkolnym 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów do Szkół Podstawowych na terenie gminy Węgliniec przy użyciu autobusów i busów szkolnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdów. 2. Zakres zamówienia obejmuje realizację następujących części: 1) CZĘŚĆ 1 - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Węglińcu oraz Szkoły Podstawowej w Czerwonej Wodzie ZADANIE NR 1 – Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Węglińcu: a) liczba uczniów dojeżdżających: Dojazd do Węglińca Rok szkolny 2020/2021 Zielonka 36 Stary Węgliniec kl. 0-4 29 Stary Węgliniec kl. 5-8 24 Razem 89 b) trasy dowozu przedstawia poniższy plan kursów: Nr kursu Trasa Dzień tygodnia Ilość km 1 Zielonka – Węgliniec poniedziałek-piątek 7 2 Stary Węgliniec „pod dębem” – Węgliniec kl. 0-4 poniedziałek-piątek 7 3. Stary Węgliniec „pod dębem” – Węgliniec kl. 5-8 poniedziałek-piątek 7 4. Węgliniec - Stary Węgliniec „pod dębem” - kl. 0-4 poniedziałek-piątek 7 5. Węgliniec – Stary Węgliniec „pod dębem” – Zielonka poniedziałek-piątek 21 6. Węgliniec – Stary Węgliniec „pod dębem” – Zielonka poniedziałek-piątek 21 7. Węgliniec – Stary Węgliniec „pod dębem” – Zielonka poniedziałek-piątek 21 Razem 91 c) Przystanki szkolne: Węgliniec ul. Partyzantów przy bramie szkolnej Zielonka przystanek PKS Stary Węgliniec • ul. Główna – Szkoła Podstawowa • ul. Główna (przystanek PKS na żądanie) • ul. Główna (przystanek PKS za żądanie, tzw. „pod dębem”) ZADANIE NR 2 - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Czerwonej Wodzie: a) liczba uczniów dojeżdżających: 6 b) trasa dowozu: • ul. Kościelnik, ul. Kuźniczyska, ul. Kolejowa przy szkole – 9 km • ul. Kolejowa przy szkole, ul. Kuźniczyska, ul. Kościelnik – 9 km c) przystanki szkolne: - ul. Kościelnik - ul. Kuźniczyska - ul. Kolejowa przy szkole 2) CZĘŚĆ 2 – Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Ruszowie a) liczba uczniów dojeżdżających: Dojazd do Ruszowa Rok szkolny 2020/2021 Jagodzin 34 Piaseczna 9 Polana 7 Kościelna Wieś 25 Stary Węgliniec 10 Gozdnica 20 Razem 105 b) trasy dowozu przedstawia poniższy tygodniowy plan kursów Nr kursu Trasa Dzień tygodnia Ilość km 1 Stary Węgliniec – Piaseczna – Jagodzin - Ruszów poniedziałek-piątek 14 2 Piaseczna - Jagodzin- Ruszów poniedziałek-piątek 8,5 3 Polana - Gozdnica -– Ruszów poniedziałek-piątek 13 4 Szklarka – Kościelna Wieś – Ruszów poniedziałek-piątek 7 5 Ruszów – Jagodzin – Piaseczna poniedziałek-piątek 8,5 6 Ruszów – Jagodzin – Piaseczna poniedziałek-piątek 8,5 7 Ruszów – Jagodzin - Piaseczna - Stary Węgliniec poniedziałek-piątek 14 8 Ruszów – Kościelna Wieś - Szklarka poniedziałek-piątek 7 9 Ruszów – Kościelna Wieś - Szklarka poniedziałek-piątek 7 10 Ruszów – Kościelna Wieś - Gozdnica - Polana poniedziałek-piątek 20 Razem 107,5 c) Przystanki szkolne Ruszów • ul. Zgorzelecka – przy bramie szkoły • ul. Zgorzelecka przy przejeździe kolejowym Piaseczna • Droga 296 – koło sklepu • Przystanek koło transformatora • Przystanek koło Państwa Grzesiak Stary Węgliniec • Przystanek PKS na żądanie • Przystanek koło szkoły Jagodzin • Przystanek koło świetlicy Polana • Przystanek główny Gozdnica • przy szkole podstawowej • Gozdnica przy byłym gimnazjum Kościelna Wieś • Szklarka • Przystanek koło rzeki • Przystanek PKS koło sklepu • Przystanek koło „JASINKA” • Przystanek przy torach 3. Dowóz uczniów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia, w dni nauki szkolnej, w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 11 sierpnia 2017r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017r., poz. 1603 z późn. zm.), w okresie od 1 września 2020r. do 25 czerwca 2021r. z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych i letnich oraz innych dni wolnych od zajęć. 4. Dowóz i odwóz uczniów odbywał się będzie według rozkładu opisanego w powyższych tabelach. Ilość kursów, rodzaj środka transportu oraz ilość kilometrów jak również rozkład jazdy może ulec korekcie po sporządzeniu planu lekcji w poszczególnych placówkach oświatowych. Wykonawca otrzyma szczegółowe godziny dowozu i odwozu uczniów wraz z wykazem kursów, rodzajem środka transportu oraz z ilością kilometrów po sporządzeniu planu lekcji w poszczególnych placówkach oświatowych. 5. Środki transportu muszą być oznakowane, zgodnie z odrębnymi przepisami, tablicą informującą, iż przewożone są dzieci oraz muszą posiadać ubezpieczenie OC i NW i aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu. 6. Niedopuszczalne jest aby jechała większa liczba dzieci niż jest miejsc przeznaczonych dla pasażerów (według dowodu rejestracyjnego pojazdu). 7. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo uczniów w czasie wsiadania i wysiadania i podczas jazdy. 8. Wykonawca zapewnia opiekuna w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w trakcie wsiadania, wysiadania i przewozu. 9. Kierowca rozpoczyna jazdę po uzyskaniu zgody opiekuna uczniów. 10. Kierowca prowadzący pojazd musi wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowania dzieci oraz prowadzić pojazd w sposób łagodny. 11. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. 12. Wykonawca gwarantuje, iż w sytuacjach awaryjnych na własny koszt zabezpieczy zastępczy środek transportu, w sposób zapewniający dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz opiekę nad tymi uczniami. Wykonawca opisze sposób realizacji zamówienia w sytuacjach awaryjnych. 13. W przypadku nie wywiązania się przez Wykonawcę z sytuacji awaryjnej Zamawiający zapewni środki transportu na koszt Wykonawcy. 14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 15. Ustala się następujące warunki płatności. 1) Wartość umowy nie może zostać podwyższona w drodze aneksu do niniejszej Umowy; 2) Wartość całkowita przedmiotu umowy nie będzie waloryzowana w okresie realizacji umowy; 3) Faktura powinna być adresowana do: Gmina Węgliniec, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec. NIP - 615-18-08-660; 4) Rozliczenie usług następować będzie dla każdego zadania osobno, miesięcznymi fakturami VAT na podstawie miesięcznego zestawienia do faktury; 5) Podstawą do wystawienia faktury VAT jest zestawienie zatwierdzone przez Dyrektora właściwej szkoły; 6) Płatność za fakturę VAT będzie dokonywana miesięcznie przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 16. KOD CPV – 60100000 – 9 usługi w zakresie transportu drogowego 17. Podwykonawstwo: 1) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazw (firm) tych podwykonawców, zgodnie z treścią formularza Nr 1 do SIWZ. W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. 2) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 18. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy), co najmniej dwie osoby związane z wykonywaniem transportu osób (kierowcy); 2) Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności; 3) W terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie, zawierające informację o zatrudnionych osobach, o czasie trwania umowy oraz czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby. Wzór oświadczenia, o którym mowa w niniejszym podpunkcie stanowi formularz nr 8 do SIWZ; 4) postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy – formularz nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.wegliniec.pl informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wzór oświadczenia stanowi Formularz Nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców. 8. Pozostałe dokumenty nie wymienione w pkt. od 1 do 7 niniejszego rozdziału siwz: 1) wypełniony formularz ofertowy - Formularz Nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty i jej załączników, zgodnie z zapisami pkt 12 ppkt. 2-3 rozdziału X SIWZ, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach