Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Turawa w formie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych na rok szkolny 2019/2020

Gmina Turawa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-045 Turawa, ul. Opolska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 212 012 , fax. 774 212 073
  • Data zamieszczenia: 2019-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Turawa
    ul. Opolska
    46-045 Turawa, woj. opolskie
    tel. 774 212 012, fax. 774 212 073
    REGON: 55213600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.turawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Turawa w formie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych na rok szkolny 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić punktualny i bezpieczny dowóz uczniów do szkół. 2. Dowóz uczniów ma się odbywać w dni nauki szkolnej na trzech trasach oraz na jednej trasie dotyczącej uczniów niepełnosprawnych, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Ilość przewożonych uczniów na poszczególnych trasach została określona w tabeli stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ i wynosi 195 osób oraz 7 uczniów niepełnosprawnych. 4. Szczegółowe godziny przejazdów autobusów (dojazd i powrót), zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy. 5. Zamawiający zastrzega, aby wyjazd i powrót dzieci - faktyczne godziny odjazdów autobusów - Wykonawca ustalił z dyrektorami poszczególnych szkół. 6. Ilość i wielkość pojazdów na danym odcinku dostosować należy od ilości przewożonych uczniów. 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jeden kurs rano na trasie 1 i 2 oraz 2 kursy na trasie nr 3, a także 2 kursy powrotne na wszystkich trzech trasach. 8. Liczba uczniów podana w załączniku nr 1 do SIWZ jest wielkością prognozowaną i może ulec zmianie. Zmiana ilości uczniów w trakcie roku szkolnego nie będzie stanowić podstawy do wnoszenie roszczeń przez Wykonawcę, co do ilości faktycznie zamówionych przez Zamawiającego biletów w toku realizacji umowy. 9. Bilety miesięczne wystawiane będą przez Wykonawcę na podstawie otrzymanych od Zamawiającego miesięcznych imiennych list uczniów uprawnionych do dowozu. 10. Zamawiający zapewnia po jednym opiekunie na każdą trasę. 11. Wykonawcy zapewniają bezpłatny przejazd na podstawie biletu miesięcznego (lub karty przejazdu) wyznaczonym przez Zamawiającego opiekunom na danej trasie. 12. Bilety miesięczne będą przekazywane Zamawiającemu przez Wykonawcę najpóźniej do dnia 25 miesiąca poprzedzającego miesiąc wykonania zamówienia. 13. Zamówienie realizowane będzie w ramach przewozów regularnych (na podstawie biletów miesięcznych) w Krajowym transporcie drogowym na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 58 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2010r. o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 2136 z późn. zm.). 14. Ze względu na różne odległości występujące pomiędzy poszczególnymi miejscowościami przedstawionymi w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest podać jedną uśrednioną cenę biletu miesięcznego dwustronnego (dowóz i odwóz). 15. Wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione do poszczególnych szkół przynajmniej na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. 16. Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących w środkach transportu. 17. W ramach linii komunikacyjnych i kursów według rozkładów utworzonych według niniejszego postępowania, poza niniejszym zamówieniem, Wykonawca może świadczyć odpłatne usługi transportowe na rzecz innych osób w ramach opłat biletowych, z zastrzeżeniem, iż musi przede wszystkim zapewnić transport uczniom w ramach zawartej umowy. 18. Dowóz uczniów niepełnosprawnych (7 uczniów) ma się odbywać w dni nauki szkolnej środkiem transportu przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych i odpowiadającym ilości uczniów do przewozu na trasie Turawa, Turawa - Marszałki, Węgry, Zawada, Osowiec, Bierdzany, Zakrzów Turawski – szkoły specjalne i placówki opiekuńczo – wychowawcze w Opolu i Kup. Wykonawca musi dysponować przynajmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych. 19. Uczniowie bezwzględnie muszą mieć zapewnione miejsca siedzące. 20. Wykonawca uwzględni możliwość sporadycznych zmian godzin przywozu i dowozu uczniów wynikających z organizacji pracy szkoły. 21. W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły i skrócenia zajęć lekcyjnych np. w dni sprawdzianów i egzaminów zewnętrznych, sprzątania świata itp. Wykonawca zapewni dowóz i odwóz uczniów w godzinach ustalonych z Zamawiającym. Odmienna organizacja pracy szkoły nie stanowi dodatkowych zadań. 22. Wykonawca zobowiązuje do świadczenia niniejszego zamówienia pojazdami sprawnymi technicznie, zapewniającymi bezpieczeństwo uczniów i posiadać wymagane dokumenty potwierdzające właściwy stan techniczny pojazdów , zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września o transporcie drogowym oraz kwalifikacje kierowcy. 23. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres realizacji niniejszej umowy wymaganych przepisami prawa wszelkiego rodzaju uprawnień, zezwoleń, licencji i badań technicznych pojazdów. 24. W razie awarii własnego środka transportu Wykonawca zobowiązany jest bezzwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 1 godziny od powstania awarii, na własny koszt, zapewnić pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. 25. Miejsce realizacji zamówienia: Gmina Turawa – miejscowości: Ligota Turawska, Kadłub Turawski, Zakrzów Turawski, Rzędów, Turawa, Turawa - Marszałki, Kotórz Mały, Kotórz Wielki, Węgry, Osowiec, Osowiec – Trzęsina, Zawada. 26. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące zł), 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Łubnianach Nr: 18 8897 0004 2001 0016 3819 0002 z adnotacją „Wadium – Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Turawa w formie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych na rok szkolny 2019/2020” 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 58).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. f) Wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach