Gmina Alwernia ogłasza przetarg
- Adres: 32-566 Alwernia, Z. Gęsikowskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 283 11 15, 12 283 11 15 w. 311 , fax. 12 283 17 92
- Data zamieszczenia: 2018-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Alwernia
Z. Gęsikowskiego 7
32-566 Alwernia, woj. małopolskie
tel. 12 283 11 15, 12 283 11 15 w. 311, fax. 12 283 17 92
REGON: 351555967 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.alwernia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Alwernia wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu w roku szkolnym 2018/2019 część I, II" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Alwernia wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu w roku szkolnym 2018/2019. Wykaz dowozu dzieci do szkół dla części I, II zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ. 2. Za dowóz rozumie się dowóz uczniów z wyznaczonego przystanku w miejscu zamieszkania do szkół podstawowych oraz odwóz uczniów ze szkół podstawowych na wyznaczony przystanek w miejscu zamieszkania. 3. Dowóz dzieci do szkół odbywać się będzie w godzinach porannych, odbiór dzieci w godzinach popołudniowych. 4. Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części opisane poniżej: Część I: „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Alwerni wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu z miejscowości Nieporaz i Regulice w roku szkolnym 2018/2019 tj.: od 3 września 2018 roku do 19 czerwca 2019 roku codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii, pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci”. Część II: „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Brodłach wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu z miejscowości Grojec, Poręba Żegoty oraz Mirów w roku szkolnym 2018/2019 tj.: od 3 września 2018 roku do 19 czerwca 2019 roku codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii, pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci.” - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Warunek będzie potwierdzony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, składając ofertę przedłoży następujące dokumenty: 1.Wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ: - w przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu jw., na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania sporządzone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ: - w przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, - Zamawiający dopuszcza złożenie jednego oświadczenia sporządzonego według załącznika nr 3 do SIWZ jedynie w przypadku podpisania go przez Pełnomocnika wyznaczonego do reprezentowania Wykonawców, jeżeli z treści oświadczenia bezsprzecznie wynika, że oświadczenie woli dotyczy wszystkich członków konsorcjum, - Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu jw., na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 13 SIWZ, w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika/*jeśli dotyczy/. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego/*jeśli dotyczy/. 6. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia/*jeśli dotyczy/. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (według wzoru określonego w załączniku nr 9 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. a) W/w oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty. b) W przypadku Wykonawców, którzy nie należą do żadnej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów), Zamawiający dopuszcza złożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji podmiotowej Wykonawcy, zobowiązany jest on niezwłocznie poinformować o tym Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz dzieci ze szkół z terenu gminy Wadowice na Krytą Pływalnię „DELFIN” w Wadowicach
Dodano: 2024-07-31 - Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Koniusza w roku szkolnym 2024/2025
Dodano: 2024-07-29 - DOWOZY I ODWOZY UCZNIÓW NA TERENIE GMINY RADGOSZCZ W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
Dodano: 2024-07-29 - Transport dzieci/uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2024/2025
Dodano: 2024-07-26 - Przewóz dzieci do szkół i ze szkół na terenie Gminy Gołcza w ramach komunikacji regularnej (zakup biletów miesięcznych) w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026
Dodano: 2024-07-26 - Kompleksowe usługi transportowe – relokacja mienia i dokumentacji na potrzeby ZUS Oddział w Krakowie
Dodano: 2024-07-26 - Zakup biletów miesięcznych i przewóz uczniów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Lipnicy Wielkiej w okresie od 01.09.2024 r. do 30.06.2025 r.
Dodano: 2024-07-25 - „Świadczenie usługi dowozu uczniów do Szkoły Podstawowej im. Dzieci Zamojszczyzny w Sidzinie z terenu Sidziny wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2024/2025”
Dodano: 2024-07-24 - Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Skrzyszów do szkół i ośrodka w roku szkolnym 2024/2025
Dodano: 2024-07-23 - Realizacja usług dowozu na rzecz szkół z terenu Gminy Maków Podhalański w roku szkolnym 2024/2025
Dodano: 2024-07-21