Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów w roku szkolnym 2009/2010.

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Placówek Oświatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 64-610 Rogoźno, ul. Krótka 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2617687 , fax. 067 2617685
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Placówek Oświatowych
    ul. Krótka 7 7
    64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2617687, fax. 067 2617685
    REGON: 57021942900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów w roku szkolnym 2009/2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia - usługi - jest dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów w roku szkolnym 2009/2010, na trasach określonych w załączniku Nr 1 i sprzętem określonym w załączniku Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zapewnieniem dodatkowej opieki nad uczniami w trakcie dowozów, na terenie Gminy Rogoźno.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601131004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 6200 zł należy wpłacić do dnia 05 sierpnia 2009r. do godz 14:00. Wadium można wnosić we formach przewidzianych w ustawie. W przypadku wpłat przelewowo-gotówkowych należy dokonać na adres zamawiającego na konto BS Czarnków O/ Rogoźno nr rachunku: 67 8951 0009 3900 0635 2000 0010.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. 2. posiadają dobrą sytuację finansową gwarantującą wykonanie zamówienia. 3. Posiadają sprzęt wymieniony w załączniku Nr 2 do SIWZ gwaranyujący wykonanie usługi. 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują osobami posiadającymi uprawinienia do wykonywania zadania. 5. Posiadają niezbędne uprawnienia, koncesje, celtyfikaty wynikające z ustaw. 6. Występują na rynku usług minimum 3 lata. 7. Wyrażą zgodę na odroczenie okresu płatności do 30 dni, licząc od daty złożenia faktury. 8. Udokumentują wykonanie podobnych co do wartości i rodzaju usług za ostatni rok. Wymagane załączenie referencji. 9. Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004r, poz 177 ze zmianami). 10. Spełnią wymogi art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004r, poz.177 ze zmianami). 11. Przygotują Ofertę zgodnie z punktem 16 SIWZ (załącznik Nr 3 specyfikacji).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane potwierdzone kserokopie dokumentów rejestracji firmy. 2. Oświadczenie o niezaleganiu z płatonściami w ZUS i Urzędzie Skarbowym. 3. Wymagane załączenie wykazu sprzętu do realizacji zamówienia wynikającego z spełnienia załącznika Nr 2 SIWZ. 4. Wymagany wykaz wykonywanych w ostatnim roku usług co do wartości i rodzaju i referencje z ich wykonania. 5. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczym przewidzianych w art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004r, poz.177 ze zmianami). 6. Oswiadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art.22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004r, poz.177 ze zmianami). 7. Złożą ofertę zgodnie z punktem 16 SIWZ (załącznik Nr 3 specyfikacji).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rogozno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach