Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół podstawowych, gimnazjów i przedszkoli na terenie Gminy Niegowa od 04.01.2010 r. do 31.12.2010 r.

Gmina Niegowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-320 Niegowa, ul. Sobieskiego 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3151020, 3151048 , fax. 034 3151020, 3151048
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niegowa
    ul. Sobieskiego 1 1
    42-320 Niegowa, woj. śląskie
    tel. 034 3151020, 3151048, fax. 034 3151020, 3151048
    REGON: 00053997000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.niegowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół podstawowych, gimnazjów i przedszkoli na terenie Gminy Niegowa od 04.01.2010 r. do 31.12.2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przewozie (dowozie i odwozie) uczniów przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Niegowa w roku kalendarzowym 2010. DOWÓZ UCZNIÓW DO PRZEDSZKOLI, SZKÓŁ PODSTAWOWYCH ORAZ GIMNAZJUM NA TERENIE GMINY NIEGOWA OD 04.01.2010 r. do 31.12.2010 r. Dąbrowno -Niegowa- 20 uczniów Mzurów-Niegowa-33 uczniów Tomiszowice -Niegowa - 27 uczniów, Lgota Gawronna- Niegowa - 1 uczeń, Łutowiec - Niegowa - 11 uczniów, Mirów - Niegowa - 18 uczniów, Ogorzelnik - Niegowa - 22 uczniów Bobolice - Niegowa - 10 uczniów, Antolka - Niegowa - 5 uczniów, Gorzków Stary-Niegowa - 2 uczniów Gorzków Nowy - Niegowa- 11 uczniów, Ludwinów - Niegowa - 17 uczniów Bliżyce - Niegowa- 4 uczniów Trzebniów - Niegowa - 12 uczniów Trzebniów- Ludwinów- 27 uczniów Gorzków Stary-Ludwinów- 11 uczniów Góry Gorzkowskie- Ludwinów -1 uczeń Gorzków Nowy - Ludwinów- 1 uczeń niepełnosprawny Bliżyce-Sokolniki- 27 uczniów Tomiszowice - Sokolniki- 2 uczniów Zagórze-Sokolniki- 18 uczniów Liczba dowożonych uczniów może ulegać zmianie w ciągu roku. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w ustawie o transporcie. 4. Ponadto Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby: - w przypadku awarii autobusu na trasie przejazdu niezwłocznie zapewnił autobus zastępczy na własny koszt, - był dyspozycyjny w przypadku losowych zmian czasowych godzin dowozu i odwożenia uczniów ze szkoły, - stosował w realizacji przedmiotu zamówienia pojazdy o określonej sprawności technicznej pozwalające na dopuszczenie ich do ruchu drogowego i odpowiednim oznakowaniu, a kierowcy nimi kierujący muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe. Realizacja przewozów uczniów w dniach rekolekcji, świąt szkolnych, odpracowania dni nauki w innych terminach, zakończenia i rozpoczęcia roku szkolnego, itp. zostanie uzgodnione z Wykonawcą przed w/w dniem wg ceny ustalonej powyżej. 5. Wykonawca do realizacji usług dowożenia uczniów może otrzymać w dzierżawę autobus szkolny marki Jelcz Typ LO90M, nr rejestracyjny SMY 445C będący własnością Gminy Niegowa. Wykonawca zobowiązany jest w ramach dzierżawy do bieżących napraw, regularnej konserwacji i dbałości o pojazd. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601720004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy : a. spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, b. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, c. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, d. posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. e. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. f. spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz złoża wszystkie wymagane załączniki. 2. Z UBIEGANIA SIĘ O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE WYKLUCZA SIĘ WYKONAWCÓW, KTÓRZY: a. Nie spełnią warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 u.p.z.p. b. Nie spełnią warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 u.p.z.p c. Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania d. Nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożyli dokumenty zawierające błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. 3. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: a. Niezgodną z ustawą lub gdy jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia b. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji c. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. d. Wykluczonego z udziału w postępowaniu o zamówienie zamówienia e. Zawierającego omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny. f. Który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny. g. Nieważnej na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, stawianych wykonawcom przez zamawiającego, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 2) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 pkt 1-3 u. p. z. p. oraz nie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienie publicznego na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 u. p. z. p zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz zadań z zakresu dowozu dzieci do placówek oświatowych na zajęcia dydaktyczne wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej dwa takie zadania, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz nazwy zamawiających wraz z dokumentami potwierdzającymi np. w postaci referencji, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić na podstawie załącznika nr 3 do SIWZ. Zamawiający będzie brał pod uwagę jedynie zadania z zakresu dowozu dzieci do placówek oświatowych na zajęcia dydaktyczne, w których świadczenie miało charakter stałej umowy zawartej na okres co najmniej 6 miesięcy. 7) aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób 8) wykaz posiadanych środków transportu przeznaczonych do realizacji zamówienia, zawierający co najmniej 3 autobusy wraz z kserokopiami dokumentów dopuszczającymi pojazd do ruchu (kserokopia dowodu rejestracyjnego oraz polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że te środki transportu są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej w ruchu drogowym). - załącznik nr 4 9) Zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ.- załącznik Nr 5 Dokumenty o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Ewentualne poświadczenia muszą być opatrzone imienną pieczątką z podpisem osoby upoważnionej, datą i napisem za zgodność z oryginałem. Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. 2. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Dopuszcza się możliwość złożenia jednej oferty przez dwóch lub więcej wykonawców pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: a) Wykonawcy składający ofertę wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy, b) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców wspólnie, c) W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunki w zakresie potencjału kadrowego i technicznego Wykonawcy muszą spełnić łącznie. d) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają zgodnie z art. 23 ust. 2 u.p.z.p. pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. e) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.niegowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach