Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Nadarzyn w roku szkolnym 2020/2021 w okresie od 1 października 2020 do 31 grudnia 2020 r.

Gmina Nadarzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05-830 Nadarzyn, Mszczonowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 298 185, , fax. 227 298 175
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nadarzyn
    Mszczonowska 24
    05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie
    tel. 227 298 185, , fax. 227 298 175
    REGON: 13269195000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadarzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Nadarzyn w roku szkolnym 2020/2021 w okresie od 1 października 2020 do 31 grudnia 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz do dwóch placówek oświatowych położonych na terenie Gminy Nadarzyn, na trasie z punku zbiórki uczniów do szkoły i z powrotem we wszystkie dni realizacji zajęć szkolnych w okresie 01.10.2020 r. - 31.12.2020 r. 2. Zamówienie dotyczy: 1) Dowozu uczniów do Szkoły Podstawowej im. Witolda Doroszewskiego w Nadarzynie, ul. Sitarskich 4 na trasach: Trasa nr 1: Nadarzyn Szkoła, Wolica 02, Wolica Długa , Paszków, Nadarzyn Szkoła - jeden kurs przywóz, dwa kursy odwóz; Trasa nr 2: Węzeł Nadarzyn, Kajetany, Kajetany Modra, Kajetany Gołębia, Kajetany Rolna, POD Kajetany, Szamoty Pętla, Walendów Brzozowa, Walendów Wieś, Walendów Bloki, Nadarzyn Szkoła - jeden kurs przywóz, 2 kursy odwóz 2) Dowozu uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ruścu, ul. Osiedlowa 72: Trasa 1: Nadarzyn Starowiejska, Stara Wieś Bajkowa, Stara Wieś INSTALSAN, Przystanek „ Kładka”, Szkołą podstawowa w Ruścu – jeden kurs przyjazd; Trasa 2: „Pętla” Stara Wieś, Szkołą Podstawowa w Ruścu – jeden kurs przywóz, 3 kursy odwóz. 3. Liczba dzieci uprawnionych do korzystania z dowozów – 316, w tym: Szkoła Podstawowa w Nadarzynie: 1) KAJETANY - 37 uczniów z przystanków: • ul. Modra, • ul. Gołębia, • POD Kajetany, 2) SZAMOTY – 9 uczniów z pętli autobusowej, 3) WALENDÓW - 37 uczniów z przystanków: • ul. Brzozowa (domy komunalne), • ul. Brzozowa bloki, • Walendów Wieś. 4) WOLICA – 78 uczniów z przystanków: • 02 • ul. Długa 5) PASZKÓW – 15 uczniów Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany (zmniejszenie/zwiększenie) liczby dowożonych uczniów (+/- 10% ). Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ruścu: 1) STARA WIEŚ - 140 uczniów z przystanków: • „Pętla” – 86 uczniów, • ul. Grodziska ‘Instalsan” – 26 uczniów, • ul. Grodziska przy ul. Bajkowej – 17 uczniów, • ul. Starowiejska 01 – 11 uczniów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany (zmniejszenie/zwiększenie) liczby dowożonych uczniów( +/¬-10%). 4. Wykaz dowożonych dzieci zostanie przekazany Wykonawcy przez dyrektorów Szkół do dnia 01.10.2020 r. po podpisaniu umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian na liście dowożonych uczniów (do 10%), która jest wielkością szacunkową, a także do wykazu dni nauki szkolnej. Różnica w ilości przewożonych dzieci nie będzie stanowić roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. O każdej zmianie Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej, poprzez faks lub e-mail. 6. Przez cały okres wykonywania zamówienia dowożenie dzieci winno być realizowane pojazdami spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami prawa o ruchu drogowym, zapewniającymi kierowcy możliwość przewozu wszystkich dzieci na danej trasie oraz osoby sprawującej opiekę nad dziećmi, posiadającymi sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie zimowym oraz sprawną wentylację i automatykę wszystkich drzwi (rok produkcji nie starszy niż 2015). 7. Na przedmiotową usługę składają się wszelkie czynności niezbędne do właściwego i bezpiecznego przewozu dzieci rano z domu do szkoły i po południu ze szkoły do domu. 8. Dzieci powinny być dowiezione do szkoły w takim czasie, aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem i były zabierane niezwłocznie po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania, zgodnie z opracowanym harmonogramem dowozów. 9. Czas przebywania dzieci w podróży powinien być możliwie jak najkrótszy i nie powinien przekraczać 45 minut. 10. Przewidywany czas rozpoczęcia zajęć lekcyjnych – godz. 7.50; 8.30, powrót dzieci ze szkoły w godz. 13.00 – 16.30 (szczegółowe godziny będzie zawierał harmonogram dowozów). 11. Planowana organizacja roku szkolnego: przerwa świąteczna trwa od 23.12.2020 r. – 01.01.2021 r., 12. Wykonawca musi dysponować taką liczbą pojazdów, która zapewni dowiezienie dzieci do szkół zgodnie z wymaganiami Zamawiającego przy określaniu wielkości pojazdów planowanych do realizacji zamówienia. Pojazdy powinny mieć rok produkcji nie starszy niż 2015. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej przewidywanych tras dowozu/odwozu uczniów celem sprawdzenia możliwości realizacji usługi wskazanym pojazdem na danej trasie. 13. Wykonawca musi dysponować osobami: liczba kierowców musi być równa liczbie pojazdów wskazanych przez Wykonawcę do realizacji usługi. Wzrost liczby pojazdów realizujących zamówienie powoduje wzrost liczby kierowców. 14. Każde dziecko powinno mieć zapewnione miejsce siedzące. Nadzór nad przewożonymi dziećmi, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa należy do pracowników szkół wskazanych przez dyrektora. 15. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywa się na podstawie harmonogramu dowozów szkolnych. Harmonogram zawiera szczegółowy opis tras przejazdu, a w szczególności: godziny poszczególnych kursów, liczbę realizowanych km pomiędzy poszczególnymi miejscowościami oraz liczbę dowożonych dzieci z danej miejscowości. 16. Harmonogram dowozów zostanie ustalony przez Dyrektorów poszczególnych szkół w porozumieniu z Wykonawcą do dnia 01.10.2020 r. 17. Harmonogram podlega bieżącej aktualizacji w przypadku stałej zmiany planu zajęć szkolnych, a tym samym zmiany liczby kilometrów, liczby przewożonych dzieci na poszczególnych kursach oraz godzin poszczególnych kursów. Zamawiający wprowadzając ewentualne zmiany ma w szczególności na uwadze dobro dowożonych dzieci oraz minimalizację kosztów dowozu. 18. Dowozy dzieci do szkół mogą wyjątkowo odbywać się w sobotę w przypadku odpracowywania zajęć szkolnych. W takim przypadku dzień taki jest dniem nauki szkolnej. 19. Zamawiający dopuszcza w sytuacjach wyjątkowych – niezależnych od przewoźnika odstępstwa od ustalonego harmonogramu dowozów szkolnych i wykonywanie usługi, drogami alternatywnymi w przypadku: - czasowej zmiany organizacji ruchu, - niekorzystnych warunków atmosferycznych. 20. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z godzinami przywozu i odwozu ustalonymi przez dyrektora szkoły i zaakceptowanymi przez Zamawiającego. 21. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu dzieci. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działaniem lub zaniechaniem działania Wykonawcy. Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o Transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140, z 2020 r. poz. 875) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110, 284, 568, 695, 1087). 22. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia może żądać od Wykonawcy okazania aktualnych dokumentów dopuszczających dany pojazd do ruchu (dowodu rejestracyjnego potwierdzającego stan techniczny pojazdu), a w przypadku gdy Wykonawca nie jest właścicielem danego pojazdu – również dokument potwierdzający prawo do dysponowania tym pojazdem oraz dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia OC i NW oraz zgłoszenia danego pojazdu do licencji, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym. 23. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie do posiadania opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przez cały okres realizacji umowy, w kwocie nie mniejszej niż wartość podpisanej umowy na realizację niniejszego zamówienia. 24. Wskazane jest, aby Wykonawca na własny koszt przeprowadził wizję lokalną miejsca realizacji zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskał wszelkie informacje, jakie mogą być niezbędne do przygotowania oferty. 25. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. kierowanie pojazdami. 1) Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dowody zatrudnienia min. 2 osób wykonujących ww. czynności, tj.: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego; b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), lub inne dokumenty. 2) Dokumenty stanowiące dowody zatrudnienia na umowę o pracę ww. osób mogą być przedstawione w formie anonimizowanych kopii, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL, itp.), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty, stanowiące dowody zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę: a) o których mowa w pkt 1, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). 4) W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby lub osób, inną osobę. 5) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności określone w ust. 25, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób oraz jako niewypełnienie wymagań umowy. 6) Z tytułu nie wywiązywania się z realizacji postanowień zawartych w pkt 1)-5) Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 300,00 zł za każdą osobę i za każdy dzień wykonywania usług niezgodnie z umową. 7) W umowie z Podwykonawcą powinny znaleźć się odpowiednie zapisy dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 8) Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób wykonujących czynności określone w ust. 25. zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić zgodnie z postanowieniami pkt 1-7, a na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego. 25. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego przewidziane przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 oraz z 2020 r. 875) lub ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty/dowody/ bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie najwyżej oceniona każdy z Wykonawców składa oświadczenia i dokumenty w zakresie nie podlegania wykluczeniu i oświadczenia i dokumenty w zakresie spełniania warunku, który jego dotyczy. 3. Zawartość oferty - kompletna oferta musi zawierać: 1) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzorów stanowiących załączniki nr 2 i nr 3 do SIWZ; 3) stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru; 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenia złożone przez każdego z Wykonawców, sporządzone według wzoru stanowiących załączniki nr 2 i 3 do SIWZ, b) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 5) w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków polega na zasobach innych podmiotów – zobowiązania tych podmiotów do udostępnienia zasobów, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach