Przetargi.pl
DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ OD STYCZNIA 2018 R. DO 22 GRUDNIA 2018 R. W GMINIE MAŁKINIA GÓRNA (TRASA 1)

Gmina Małkinia Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 07320 Małkinia Górna, ul. Przedszkolna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 6448000, 6442985 , fax. 297 455 118
  • Data zamieszczenia: 2017-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Małkinia Górna
    ul. Przedszkolna 1
    07320 Małkinia Górna, woj. mazowieckie
    tel. 029 6448000, 6442985, fax. 297 455 118
    REGON: 54170100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malkiniagorna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ OD STYCZNIA 2018 R. DO 22 GRUDNIA 2018 R. W GMINIE MAŁKINIA GÓRNA (TRASA 1)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do szkół oraz odwóz, który będzie się odbywać na trasach wskazanych w Wykazie tras stanowiącym załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji. W wykazie tras wymienione są wszystkie miejscowości, z których dzieci będą dojeżdżać oraz liczba dzieci, która nieznacznie może ulec zmianie w okresie realizacji usługi: trasa 1: Do Szkoły Podstawowej nr 1 w Małkini Górnej, ul. Ostrowska 58 oraz Szkoły Podstawowej nr 2 w Małkini Górnej, ul. Leśna 15. 1. Opis przedmiotu zamówienia: a) Dowóz uczniów będzie się odbywał w czasie od 2 stycznia 2018 r. do 22 grudnia 2018 r. we wszystkie dni nauki szkolnej, w godzinach ustalonych i uzgodnionych z poszczególnymi szkołami. Rano przywiezienie uczniów do szkoły Podstawowej nr 1 w Małkini Górnej na godz. 8.00 oraz do Szkoły Podstawowej nr 2 w Małkini Górnej na godz. 8.00 . b) Realizacja przewozów okazjonalnych w dniach innych niż dni nauki szkolnej (rekolekcje, odpracowania dni nauki w innych terminach, święta szkolne, przewozy uczniów na imprezy środowiskowe organizowane przez zamawiającego itp.), których konieczność realizacji wynika z organizacji pracy placówek oświatowych oraz organizacji roku szkolnego – wg rozkładu okazjonalnego, uzgodnionego z Zamawiającym. c) Zamawiający zastrzega, że dzieci nie powinny wsiadać do autobusu wcześniej niż 60 minut przed planowanym rozpoczęciem zajęć. 1.2. Wykonawca zobowiązany jest: a) do podstawienia autobusów sprawnych technicznie, oznakowanych odpowiednimi tablicami świadczącymi o przewozie uczniów. W okresie jesienno – zimowym autobusy dowożące uczniów muszą być ogrzewane. b) niezwłocznego powiadomienia szkoły w przypadku awarii autobusu, c) zabezpieczenie zastępczego środka transportu o wymaganym standardzie w przypadku awarii pojazdu. 1.3. Wykonawca musi zapewnić: na trasie nr 1 – dwa autobusy, nie mniej niż 55 miejsc siedzących wraz z kierowcą. 1.4. Zamawiający dopuszcza realizację zadań w ramach wykonywanej przez przewoźnika komunikacji regularnej w oparciu o imienne bilety miesięczne wydane dzieciom z zachowaniem wartości wynagrodzenia podanej przez Wykonawcę w ofercie, lecz bez rejestracji przejazdu po każdorazowym wejściu dziecka do autobusu, ponadto dowóz na każdej trasie musi zaczynać się i kończyć w szkole z uwagi na konieczność zabrania opiekuna dowozu, którego zabezpiecza Zamawiający. W wykazie tras podano orientacyjną liczbę kilometrów, każda nie zrealizowana trasa będzie odnotowywana przez opiekuna dowozu. W ramach zaoszczędzonych kilometrów Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia dowozu uczniów na wyjazdy okolicznościowe np.: zawody sportowe, lekcje edukacyjne, itp. wedle potrzeb Zamawiającego. 1.5. Dodatkowo (w ramach wynagrodzenia ) Wykonawca zapewni dodatkowy limit kilometrów na trasie nr 1 w ilości: 200 km miesięcznie do wykorzystania według uznania przez Wójta Gminy Małkinia Górna. Niewykorzystane kilometry w danym miesiącu będą kumulowane i przechodzą na następny miesiąc bądź miesiące (nie dłużej niż do końca umowy). 1.6. Zaleca się oferentom przeprowadzenie wizji lokalnej tras przejazdowych. Wszelkie koszty związane z opracowaniem oferty i zalecaną wizją lokalną ponosi oferent, niezależnie od wyniku postępowania przetargowego. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 3. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie usługi. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. 4. Zamawiający może żądać informacji, o których mowa w ust. 3, w przypadku zamówień na usługi inne niż dotyczące usług, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, lub zamówień od dostawców uczestniczących w realizacji zamówienia na usługi. 5. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 7. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 8. Przepisy ust. 6 i 7 stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 9. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej. 11. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, polegających na dowożeniu uczniów do szkoły oraz odwożenie po skończonych zajęciach szkolnych do domu. 12. Ww. zamówienia obejmują swym zakresem 30 % zamówienia podstawowego. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30172000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób wydanego na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy, oświadczenia do SIWZ, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną