Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Zembrzyce w roku szkolnym 2018/2019

Centrum Obsługi Szkół w Zembrzycach ogłasza przetarg

  • Adres: 34-210 Zembrzyce, Zembrzyce
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 874 67 32, , fax. 33 8770700
  • Data zamieszczenia: 2018-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Szkół w Zembrzycach
    Zembrzyce 540
    34-210 Zembrzyce, woj. małopolskie
    tel. 33 874 67 32, , fax. 33 8770700
    REGON: 35689176000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zembrzyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Zembrzyce w roku szkolnym 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Zembrzyce w roku szkolnym 2018/2019. Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe świadczone w dniach nauki szkolnej polegające na codziennym dowożeniu uczniów do podanych w zamówieniu szkół z wymienionych miejscowości i odwożeniu ich trasą powrotną po zakończeniu nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. W ramach usług transportowych dla każdej z części zamówienia Wykonawca ma zapewnić opiekę uczniom. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci do i ze szkół, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu uczniów, nadzór w czasie przejścia z pojazdu samochodowego do szkół i ze szkół, opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przejazdu. W przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe, niedopuszczenie do ich przewozu. 3.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części ( może złożyć jedną lub dwie oferty częściowe) spośród opisanych poniżej: Część 1 - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Tarnawie Dolnej i Szkoły Podstawowej w Śleszowicach, Część 2 - Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Zembrzycach. Część 1: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Tarnawie Dolnej i Szkoły Podstawowej w Śleszowicach Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Śleszowicach : - z miejscowości Tarnawa Górna przystanek „Leśniczówka” – ilość uczniów 29, - z miejscowości Tarnawa Górna przystanek „Kapliczka” – ilość uczniów 8, - z miejscowości Śleszowice przystanek „Rówieniec” – ilość uczniów 4, - z miejscowości Skawce przystanek Borowina Skawiecka - ilość uczniów 3. Godzina rozpoczęcia zajęć w szkole 8.00, przywóz uczniów do szkoły na godzinę 7.45 ± 5 min. Odwóz uczniów ze Szkoły Podstawowej w Śleszowicach : - do miejscowości Tarnawa Górna przystanek „Leśniczówka” – ilość uczniów 29, - do miejscowości Tarnawa Górna przystanek „Kapliczka” – ilość uczniów 8, - do miejscowości Śleszowice przystanek Rówieniec – ilość uczniów 4, - do miejscowości Skawce przystanek Borowina Skawiecka ilość uczniów 3. Odwóz uczniów o dwóch porach po zakończonych zajęciach o godzinie 13.30 i 14.20. Uwaga, Wykonawca w pojeździe zarówno przy dowozie jak i odwozie, musi zapewnić opiekuna. Długość odcinków i ich trasa określona jest w załączniku nr 3 do SIWZ. Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Tarnawie Dolnej : - z miejscowości Tarnawa Górna przystanek „Leśniczówka” – 1 uczeń, - z miejscowości Tarnawa Górna przystanek „Kapliczka” – 2 uczniów, - z miejscowości Śleszowice przystanek „Krzyżówka” – 3 uczniów, - z miejscowości Tarnawa Dolna „Pod Nizieniem” – 2 uczniów, - z miejscowości Tarnawa Dolna "Skrzyżowanie" - 1 uczeń, Godzina rozpoczęcia zajęć w szkole 8,00, przywóz uczniów do szkoły na godzinę 7.45 ± 5 min. Odwóz uczniów ze Szkoły Podstawowej w Tarnawie Dolnej: - do miejscowości Tarnawa Górna przystanek „Leśniczówka” – 1 uczeń, - do miejscowości Tarnawa Górna przystanek „Kapliczka” – 2 uczniów, - do miejscowości Śleszowice przystanek „Krzyżówka” – 3 uczniów, - do miejscowości Tarnawa Dolna „Pod Nizieniem” – 2 uczniów, - do miejscowości Tarnawa Dolna "Skrzyżowanie" - 1 uczeń. Odwóz uczniów ( 1 kurs) z przed budynku Szkoły Podstawowej po zakończonych zajęciach o godzinie 13.35 lub 14.30. Uwaga, Wykonawca w pojeździe zarówno przy dowozie jak i odwozie, musi zapewnić opiekuna. Długość odcinków i ich trasa określona jest w załączniku nr 3 do SIWZ. Część 2 – Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Zembrzycach Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Zembrzycach: - z miejscowości Marcówka przystanek „Sklep” – 9 uczniów, - z miejscowości Zembrzyce przystanek „Łegi” – 5 uczniów, - z miejscowości Zembrzyce przystanek „Granica” – 7 uczniów Godzina rozpoczęcia zajęć w szkole 8.00, przywóz uczniów do szkoły na godzinę 7.40 ± 5 min. Odwóz uczniów z Gimnazjum w Zembrzycach tylko: - do miejscowości Marcówka przystanek „Sklep” - w ilości 9 uczniów. Odwóz uczniów po zakończonych zajęciach o godzinie 14.45. Uwaga! bez odwozu uczniów do: - miejscowości Zembrzyce przystanek „ Łęgi” – 5 uczniów, - miejscowości Zembrzyce przystanek „Granica” – 7 uczniów Uwaga, Wykonawca w pojeździe zarówno przy dowozie jak i odwozie, musi zapewnić opiekuna. Długość odcinków i ich trasa określona jest w załączniku nr 4 i 5 do SIWZ. 3.2. Minutowy rozkład jazdy pojazdu dowożącego w poszczególnych dniach ustali zamawiający w porozumieniu z dyrektorami szkół, do których będą dowożeni uczniowie. 3.3. Koszt dojazdów do i od miejsca garażowania pojazdu do miejsca wykonywania usług musi być wkalkulowany w cenę, w którym dowieziono i odwieziono uczniów. 3.4. Przed przystąpieniem do wyceny usług, wykonawca ma obowiązek zdobyć niezbędne informacje dotyczące realizacji usług oraz dokonać szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych własnych i odpowiadających wymogom określonym w ustawie o transporcie. Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Wykonawca powinien zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących do wymagań danej trasy. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, nie później niż w ciągu 60 min. od powstania awarii, w taki sposób, aby nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj: a/ utrzymywać w czystości i porządku pojazdy b/ przestrzegać przepisy P. Poż. i BHP c/ ubezpieczyć pojazdy i dzieci na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia d/ pojazd powinien być oznaczony według przepisów prawa 3.6. zamawiający dopuszcza świadczenie usług przy pomocy komunikacji publicznej regularnej, przewóz odbywałby się na podstawie biletów miesięcznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: Dla części nr 1 - 2000 zł (dwa tysiące złotych 00/100) Dla części nr 2 – 800 zł (osiemset złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, obowiązujące przez cały okres realizacji zamówienia, tzn.: - Posiada odpowiednie zezwolenie lub licencję potwierdzające możliwość przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm.),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do SIWZ wraz z dokumentem stwierdzającym status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub w kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza. 4) Dowód wpłaty wadium. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach