Przetargi.pl
„Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Susiec w roku szkolnym 2020 -2021”

Gmina Susiec ogłasza przetarg

  • Adres: 22-672 Susiec, ul. Tomaszowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 654 868 , fax. 846 654 893
  • Data zamieszczenia: 2020-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Susiec
    ul. Tomaszowska 2
    22-672 Susiec, woj. lubelskie
    tel. 846 654 868, fax. 846 654 893
    REGON: 95036897700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsusiec.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Susiec w roku szkolnym 2020 -2021”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowożeniu i odwożeniu uczniów do szkół z terenu Gminy Susiec w roku szkolnym 2020/2021 wraz z zabezpieczeniem opiekunów tj.: 1) Zespołu Szkół Publicznych w Suścu – 104 uczniów, 2) Zespołu Szkół w Majdanie Sopockim Pierwszym – 112 uczniów, 3) Szkoły Podstawowej w Łosińcu – 67 uczniów. Dowóz/odwóz uczniów do szkół odbywał się będzie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia tj. w dni nauki szkolnej od dnia 01.09.2020 r. do dnia 30.06.2021 r. 2. Sposób świadczenia usługi: Dowóz/odwóz uczniów odbywał się będzie autobusami wyposażonymi standardowo, sprawnymi technicznie, wyposażonymi w kamerę monitorującą, dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów o przewozach pasażerskich i właściwie oznakowanymi. 3. Ilość dzieci i młodzieży dowożonej do szkół zgodna będzie z zapotrzebowaniem gminy tj. wynosić będzie: w roku szkolnym 2020-2021 - 283 uczniów. Ilości te minimalnie mogą ulec zmianie. 4. Obsługę autobusu stanowić będzie 2 osoby w tym kierowca oraz opiekun czuwający nad bezpiecznym wsiadaniem, przejazdem i wysiadaniem z autobusu. 5. Zakres świadczonych usług przewozowych będzie obejmował w szczególności: 1) dowóz dzieci do miejsca nauki i odwóz do miejsca zamieszkania określonego przez zamawiającego w niniejszej specyfikacji, 2) organizację czynności bezpiecznego wsiadania dzieci do środka transportu oraz opiekę nad pasażerami – dziećmi w czasie przewozu, 3) organizację czynności związanych z bezpiecznym wysiadaniem dzieci w miejscu przeznaczenia, 4) powiadamianie zamawiającego o przewidywanych lub już zaistniałych przeszkodach w wykonaniu usługi przewozu. 6. W przypadku awarii wyznaczonego na zadanie autobusu Wykonawca zapewni autobus zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym w możliwie najkrótszym czasie, nie dłużej niż 30/45/60 minut. 7. Autobusy zatrzymywać się będą na wyznaczonych przystankach autobusowych zlokalizowanych na trasie przebiegu autobusów. Przystanki autobusowe będą wyposażone w informacje o ich kursowaniu a z autobusów przewożących uczniów w miarę wolnych miejsc korzystać będą mogli na ogólnych zasadach i inni mieszkańcy miejscowości przez które autobus będzie kursował. Informacje o kursowaniu autobusów zamieszczone zostaną przed rozpoczęciem świadczenia usług. Autobusy odwożące dzieci powinny być oznaczone w którym kierunku (do jakich miejscowości) odjeżdżają. 8. Dowóz/odwóz uczniów odbywać się będzie według schematu dowożenia uczniów stanowiącego załącznik: 1) dla Szkoły Podstawowej w Łosińcu – Załącznik Nr 7 do SIWZ 2) dla Zespołu Szkół w Majdanie Sopockim Pierwszym – Załącznik Nr 8 do SIWZ 3) dla Zespołu Szkół Publicznych w Suścu – Załącznik Nr 9 do SIWZ 9. Młodzież szkolna dowożona będzie do właściwych szkół na godz.: 1) Zespołu Szkól Publicznych w Suścu – od godz. 7:20 do godz. 7: 35, 2) Zespołu Szkół w Majdanie Sopockim Pierwszym – od godz. 7:35 do godz. 7:55 3) Szkoły Podstawowej w Łosińcu – od godz. 7:40 do godz. 7:50 10. Po zakończonych lekcjach uczniowie odwożeni będą w godzinach : 1) Zespołu Szkól Publicznych w Suścu: a) 12: 30, 13,20, 14,10, 15:00 - Oseredek, b) 13:20, 14:10, 15:00 – Grabowica, c) 13:20, 14:10, 15:00 – Huta Szumy – Paary, d) 13:20, 14:10, 15:00 - Rybnica 2) Szkoły Podstawowej w Majdanie Sopockim Pierwszym: a) 13:40, 14:35 – Ciotusza Stara- Ciotusza Nowa – Łuszczacz, b) 13:40, 14:35 – Nowiny, 3) Szkoły Podstawowej w Łosińcu: a) 13:40, 14:30, 15:20 – Łosiniec – Maziły, b) 13:40, 14:30, 15:20 – Kunki – Łasochy – Ulów, Szczegóły w formularzu cenowym nr 1.1., 1.2. i 1.3. stanowiącym załącznik do SIWZ. Nieduże zmiany w godzinach odjazdu będą ustalane z dyrektorami poszczególnych szkół. Szczegółowe ustalenia tras dowozu uczniów, godzin przyjazdów autobusów i ich odjazdów dokonane zostaną wspólnie z Dyrektorami Szkół z terenu Gminy Susiec a Wykonawcą, którego oferta okaże się najkorzystniejsza. 11. Warunki finansowe: 1) Z tytułu dowożenia/odwożenia na zajęcia szkolne do poszczególnych szkół na terenie gminy Susiec, przewoźnik będzie pobierał wynagrodzenie miesięczne w kwocie wynikającej z wartości nabywanych w kasie Wykonawcy biletów miesięcznych szkolnych lub zgłoszonej ilości ryczałtów za przejazdy uczniów wg trasy obliczonej na podstawie list imiennych uczniów, które przedłoży Zamawiający przy zakupie biletów w kasie Wykonawcy lub wykazu uczniów objętych przejazdem za ryczałt miesięczny. 2) Wskazane jest aby Wykonawca we własnym zakresie przed złożeniem oferty obliczył długość poszczególnych tras dowożenia, sprawdził warunki drogowe i ustalił kolejność przewozu na poszczególnych trasach aby spełnić warunki dowozu dzieci w określonych przez zamawiającego godzinach. Zmawiający na prośbę Wykonawcy może wziąć udział w ustaleniu trasy przewozu. 3) Wynagrodzenie z tego tytułu płatne w drodze polecenia przelewu na konto Wykonawcy po uprzednim wystawieniu przez Wykonawcę faktury VAT. Nabywcą Faktury VAT będzie Gmina Susiec, natomiast płatnikiem i odbiorca poszczególne szkoły. 4) Stawki cenowe w ofercie cenowej nie będą zmieniane w okresie trwania umowy. 12. W ramach zaoferowanej ceny Wykonawca zabezpieczy opiekuna do każdego pojazdu wykonującego usługę dowożenia i odwożenia uczniów. 13. Umowy na wykonanie usługi przewozowej zawarte zostaną z Gminą Susiec przez upoważnionych do podpisania umowy Dyrektorów poszczególnych Szkół 14. Dowożenie i odwożenie dzieci powinno odbywać się jak najkrótszą trasą i bez przesiadek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zainteresowany postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego wniesie wadium w wysokości: 3000,00 zł/brutto
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym. (tj. Dz. U. z 2019 r. poz.2140 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. W przypadku składania oferty wspólnej posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach