Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Susiec w roku szkolnym 2010/2011

Gmina Susiec ogłasza przetarg

  • Adres: 22-672 Susiec, ul. Tomaszowska 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6654868 , fax. 084 6654893
  • Data zamieszczenia: 2010-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Susiec
    ul. Tomaszowska 2 2
    22-672 Susiec, woj. lubelskie
    tel. 084 6654868, fax. 084 6654893
    REGON: 95036897700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susiec.akcessnet.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Susiec w roku szkolnym 2010/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowożeniu uczniów do szkół z terenu Gminy Susiec w roku szkolnym 2010/2011tj. do: 1) Zespołu Szkół Publicznych w Suścu - 178 uczniów, 2)Zespołu Szkół w Majdanie Sopockim Pierwszym - 83 uczniów, 3) Szkoły Podstawowej w Łosinńcu - 14 uczniów. Dowóz uczniów odbywał się będzie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia tj. w dni nauki szkolnej od dnia 01.09.2010 r. do dnia 30.06.2011 roku. 2.Sposób świadczenia usługi: Dowóz uczniów odbywał się będzie autobusami wyposażonymi standartowo, sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i właściwie oznakowanymi. 3.Ilość uczniów dowożonych będzie zgodna z zapotrzebowaniem Gminy tj. wynosić będzie 275 uczniów. Ilości te w sposób nieznaczny mogą ulec zmianie. 4.Obsługę autobusu stanowić będzie kierowca - konduktor z uprawnieniami. 5. Zakres świadczonych usług przewozowych będzie obejmował w szczególności: -dowóz dzieci do miejsca nauki i odwiezienie do miejsca zamieszkania określonego przez zamawiającego, -organizację czynności bezpiecznego wsiadania dzieci do środka transportu oraz opiekę nad pasażerami - dziećmi w czasie przewozu, -organizację czynności związanych z bezpiecznym wysiadaniem dzieci w miejscu przeznaczenia, -dokonanie rozliczenia z zamawiającym za wykonaną usługę, -powiadomienie zamawiającego o przewidywanych lub już zaistniałych przeszkodach w wykonaniu usługi przewozu. 6.W przypadku awarii wyznaczonego do wykonani usługi autobusu , Przewoźnik podstawi autobus zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. 7.Autobusy zatrzymywać się będą na wyznaczonych przystankach autobusowych lub innych miejscach zbiórki zlokalizowanych na trasie przebiegu autobusów, przystanki autobusowe będą wyposażone w informację o ich kursowaniu a z autobusów przewożacych uczniów w miarę wolnych miejsc korzystać będą mogli na ogólnych zasadach i inni mieszkańcy miejscowości przez które autobus będzie kursował. 8. Dowóz uczniów odbywać się będzie według schematu dowożenia uczniów stanowiącego załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Młodzież szkolna dowożona będzie do właściwych szkół na godz.: - Zespołu Szkół Publicznych w Suścu - od godz. 7:15 do godz. 7:35, - Zespołu Szkół w Majdanie Sopockim Pierwszym - od godz. 7:50 do godz.8:05, Po zakończonych lekcjach uczniowie odwożeni będą w godzinach 13:00 - 15:00 maksimum dwoma kursami po trasach wyszczególnionych w SIWZ. Szczegółowe ustalenia tras dowozu uczniów, godziny przyjazdów autobusów i ich odjazdów dokonane zostaną wspólnie z Dyrektorami Szkół z terenu gminy Susiec a Przewoźnikiem który wygra przetarg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał zabezpieczenia oferty kwotą wadium w wysokości: 5000 zł Słownie: pięć tysięcy złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.susiec.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach