Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Łagów

Biuro Obsługi Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 26-025 Łagów, Rynek 62
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 307 40 42 , fax. 0-41 307 40 42
  • Data zamieszczenia: 2014-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Obsługi Szkół
    Rynek 62 62
    26-025 Łagów, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 307 40 42, fax. 0-41 307 40 42
    REGON: 29067958000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagowgmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Łagów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów w liczbie szacunkowej: - około 332 w roku szkolnym 2014/2015 - około 308 w roku szkolnym 2015/2016 - około 305 w roku szkolnym 2016/2017 zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy stanowiącej załącznik do Siwz. 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych własnych lub podwykonawców odpowiadających wymogom określonym w ustawie o transporcie. 3. Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportowymi przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej, spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r. Nr 32, poz. 262 z późn. zm.). 4. Wykonawca powinien zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących do wymagań danej trasy. 5. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportowy, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. Wykonawca winien posiadać poza środkami transportu świadczącymi usługi, dodatkowo 3 zapasowe środki transportu. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym uczniom odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny, tj.: a)Utrzymanie w porządku i czystości pojazdu, b)Przestrzeganie przepisów ppoż. i BHP c)Ubezpieczyć pojazdy i dzieci na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wystąpić w związku z wykonywaniem zamówienia, d)Oznakować pojazd na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu dzieci. 7. Dowozy i odwozy uczniów odbywać się będą wg wykazu cen i tras, które stanowią załącznik do umowy. 8. Harmonogramy określające trasy i godziny przewożenia uczniów do szkół oraz odwożenia po zajęciach będzie opracowywany przez Zamawiającego i Wykonawcę do dnia 30 lipca każdego roku. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany trasy, odległości, godzin przejazdów i odjazdów oraz liczby uczniów objętych dowozem, którzy mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Po każdej zmianie Zamawiający przedłoży Wykonawcy aktualny wykaz.. Pozostałe warunki, w tym cena nie podlegają zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. 10. W przypadku jakiejkolwiek z w/w zmiany Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia i odwożenia uczniów, zgodnie ze zmienionym wykazem od następnego dnia po wprowadzeniu przez strony zmiany umowy. UWAGA: 1. Zajęcia szkolne w roku szkolnym 2014/2015 w Szkole Podstawowej w Starej Zbelutce oraz Gminnym Zespole Szkół w Łagowie rozpoczynają się o godz. 8.00 2. Odwozy w roku szkolnym 2014/2015 odbędą się na trasach - zgodnie z załączoną mapą Odwozy po zakończeniu lekcji, w godz. 13.40 i 14.30. 3. Dokładne godziny odwozu zostaną podane po zatwierdzeniu szkolnych planów lekcji. 4. Zamawiający wyraża zgodę na dowóz dzieci w komunikacji regularnej - z pierwszeństwem dla dzieci szkolnych. 5. Wykonawca zobowiązuje się przewozić opiekunów bezpłatnie w ramach przedmiotu zamówienia. Jeżeli została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 11.500,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy złotych). 2.Forma wadium - Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS O/Łagów nr 45 8507 0004 2006 6000 0068 0002 - Wadium przetargowe - Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Łagów- ZP - 1/14. 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Kopię przelewu (wpłaty) należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określonych w Siwz spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy. 9. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z prawem i musi zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (bank lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, - kwotę gwarancji, - termin ważności gwarancji, - zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, - zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że Wykonawca, którego ofertę wybrano: * odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub * nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub * zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, - wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego; - jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związany z ofertą. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w Siwz zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 11. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, w wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsze z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 14. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 15. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, którego wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w szczególności, jeżeli: 1) odmówił podpisania umowy w sprawach zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 17. Postanowienie niniejszej Siwz- stosuje się do poręczeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lagowgmina.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach