Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Kramsk w roku szkolnym 2020/2021 i 2021/2022

Gmina Kramsk ogłasza przetarg

  • Adres: 62-511 Kramsk, ul. Chopina
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2470004 w. 28 , fax. 632 470 311
  • Data zamieszczenia: 2020-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kramsk
    ul. Chopina 12
    62-511 Kramsk, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2470004 w. 28, fax. 632 470 311
    REGON: 31101917700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kramsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Kramsk w roku szkolnym 2020/2021 i 2021/2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Kramsk w roku szkolnym 2020/2021 i 2021/2022. CZĘŚĆ I Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Szkoły Twórczej Integracji w Milinie wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2020/2021 i 2021/2022. Przedmiotem zamówienia jest przewóz (dowóz i odwóz) uczniów niepełnosprawnych na trasach wskazanych w tabeli poniżej wraz z zapewnieniem na każdej trasie 1 opiekuna. Łączna liczba uczniów niepełnosprawnych – 21. Łączna szacunkowa ilość kilometrów dowozów i odwozów – ok. 190 km dziennie. Liczba dni przewozów w roku szkolnym 2020/2021 – ok. 188 dni. Liczba dni przewozów w roku szkolnym 2021/2022 – ok. 188 dni. CZĘŚĆ II Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Kramsk wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2020/2021 i 2021/2022 na podstawie biletów miesięcznych. Przedmiotem zamówienia jest przewóz dowóz uczniów do następujących placówek oświatowych: 1) Szkoły Podstawowej w Kramsku – ul. Konińska 18, 62-511 Kramsk; 2) Szkoły Podstawowej w Wysokiem – Wysokie 15, 62-511 Kramsk; 3) Szkoły Podstawowej w Anielewie – Anielew 4, 62-563 Licheń Stary i odwóz do miejsca zamieszkania na podstawie biletów miesięcznych na trasach wskazanych w tabeli poniżej wraz z zapewnieniem na każdej trasie 1 opiekuna. Usługi objęte przedmiotem zamówienia publicznego realizowane będą w ramach regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym, na podstawie biletów miesięcznych. Łączna liczba uczniów – 257 (z zastrzeżeniem zmian w okresie trwania umowy do +/- 20 uczniów). Łączna szacunkowa ilość kilometrów przewozów w roku szkolnym 2020/2021 – ok. 76 000 km. Łączna szacunkowa ilość kilometrów przewozów w roku szkolnym 2021/2022 – ok. 76 000 km. Liczba dni przewozu w roku szkolnym 2020/2021 – ok. 188 dni. Liczba dni przewozu w roku szkolnym 2021/2022 – ok. 188 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60120000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wniesienie wadium Zamawiający wymaga od Wykonawcy, który przystąpi do niniejszego postępowania, zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych) zarówno dla CZĘŚCI I i dla CZĘŚCI II. 1.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący numer rachunku bankowego Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 1.3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Banku Spółdzielczego, Oddział Konin, numer konta: 55 8530 0000 0000 3405 2000 0013, podając w tytule przelewu numer postępowania, rodzaj i część zamówienia. Nie dopuszcza się wpłat gotówką na konto Zamawiającego, w tym również w kasie znajdującej się w siedzibie Zamawiającego. Wadium musi być wniesione odrębnie na każdą część zamówienia. 1.4. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na oprocentowanym rachunku bankowym. 1.5. Wadium w formie niepieniężnej, wystawione na potrzeby postępowania, powinno być wniesione w oryginale. 1.6. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, przy czym dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze żądanie. 1.7. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej, z treści musi wynikać w szczególności: 1) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty do wysokości określonej w gwarancji lub poręczeniu kwoty, nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie Zamawiającego, beneficjenta gwarancji lub poręczenia; 2) termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia. 1.8. W przypadku gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł je w sposób nieprawidłowy (również co do formy wniesienia), jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zarówno dla CZĘŚCI I i dla CZĘŚCI II Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj.: 1) ważną przez cały okres trwania umowy licencję na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób wydanego na podstawie ustawy o transporcie drogowym lub odpowiadające im równoważny dokument, który został wydany na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 5 (CZĘŚĆ I) / załączniku nr 5a (CZĘŚĆ II) do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku składania oferty wspólnej, oświadczenie muszą złożyć oddzielnie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach