Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy i Miasta Żuromin

Gmina i Miasto Żuromin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-300 Żuromin, Pl. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6572 558 , fax. 236 572 540
  • Data zamieszczenia: 2019-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Żuromin
    Pl. Piłsudskiego 3
    09-300 Żuromin, woj. mazowieckie
    tel. 23 6572 558, fax. 236 572 540
    REGON: 13037793600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin.ibip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy i Miasta Żuromin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowożeniu uczniów do szkół na terenie Gminy i Miasta Żuromin z miejsca zamieszkania oraz odwożenie ze szkół do miejsca zamieszkania. Usługa realizowana będzie w oparciu o zakupione bilety miesięczne. Zamówienie podzielone jest na dwie części tj: Część I – Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej nr 1 w Żurominie, Szkoły Podstawowej w Będzyminie, Szkoły Podstawowej w Poniatowie, Szkoły Podstawowej w Raczynach Łączna liczba dowożonych/ odwożonych uczniów (dla część I ) – 96 osób w tym: - do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Żurominie – 14 osób - do Szkoły Podstawowej w Będzyminie – 39 osoby - do Szkoły Podstawowej w Poniatowie -8 osób - do Szkoły Podstawowej w Raczynach – 35 osoby UWAGA - liczba uczniów podana wg stanu na listopad 2019 r, służy jedynie do przygotowania oferty i może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Szczegółowy wykaz dowożonych dzieci: - z ilością dowożonych dzieci z poszczególnych miejscowości do danej szkoły - godzinami dowozu do szkół i powrotu, - ilością kursów do poszczególnych szkół (dowozy poranne) oraz powrotów ze szkół (powroty popołudniowe) określa załącznik Nr 1a) do SIWZ. Rozpoczęcie dowozu porannego na godzinę 8.00 powinno nastąpić nie wcześniej niż o godz. 7.00 Rozpoczęcie dowozu porannego na godzinę 10.45 powinno nastąpić nie wcześniej niż o godz.9.45 Dzieci muszą być dowiezione do szkoły na co najmniej 15 minut przed rozpoczęciem lekcji. Powroty dzieci ze szkół powinny nastąpić bez zbędnego oczekiwania i nie powinny trwać dłużej niż 45 minut. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 60100000-9 Część II – Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej nr 2 w Żurominie, Szkoły Podstawowej w Chamsku, Szkoły Podstawowej w Kliczewie Dużym, Szkoły Podstawowej nr 1 w Żurominie Łączna liczba dowożonych/ odwożonych uczniów (dla część II) – 103 osoby w tym: - do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Żurominie – 45 osób - do Szkoły Podstawowej w Chamsku – 15 osób - do Szkoły Podstawowej w Kliczewie Dużym– 20 osób - do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Żurominie – 23 osoby UWAGA - liczba uczniów podana wg stanu na listopad 2019r, służy jedynie do przygotowania oferty i może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. W dniu 30 października 2019 r została podjęta Uchwała w sprawie zamiaru przekształcenia Szkoły Podstawowej w Kliczewie Dużym w filię. Planowaną ilość dzieci (dla części II zamówienia) od września 2020 r określa zał. Nr 11b do SIWZ. Szczegółowy wykaz dowożonych dzieci: - z ilością dowożonych dzieci z poszczególnych miejscowości do danej szkoły - godzinami dowozu do szkół i powrotu, - ilością kursów do poszczególnych szkół (dowozy poranne) oraz powrotów ze szkół (powroty popołudniowe) określa załącznik Nr 1b) do SIWZ. Rozpoczęcie dowozu porannego na godzinę 8.00 powinno nastąpić nie wcześniej niż o godz. 7.00 Rozpoczęcie dowozu porannego na godzinę 10.30 powinno nastąpić nie wcześniej niż o godz.9.30 Rozpoczęcie dowozu porannego na godzinę 11.50 powinno nastąpić nie wcześniej niż o godz.9.30 Dzieci muszą być dowiezione do szkoły na co najmniej 15 minut przed rozpoczęciem lekcji. Powroty dzieci ze szkół powinny nastąpić bez zbędnego oczekiwania i nie powinny trwać dłużej niż 45 minut. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 60100000-9 Dot. Części I i II Zamówienia: 3.2 Usługa realizowana będzie w dniach nauki szkolnej w okresie 02.01.2020r do 31.12.2021 r (z wyjątkiem okresu wakacji, ferii i innych przerw w nauce). Dla potrzeb zamówienia przyjęto okres realizacji usługi – 19 miesięcy. 3.3 Wykonawca na podstawie przedstawionego szczegółowego zestawienia dowożonych dzieci (Załącznik nr 1a – dla części I zamówienia, załącznik 1b – dla części II zamówienia) ustali harmonogram przewozu uczniów dla każdej części zamówienia i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji – w termie 3 dni od dnia wyboru najkorzystniejszej oferty. Harmonogram musi przedstawiać: trasy dowozu do szkół i powrotu z uwzględnieniem wszystkich miejscowości do poszczególnych szkół, godziny dowozu/ powrotu, określone w Załącznik nr 1a – dla części I zamówienia, załącznik 1b – dla części II zamówienia oraz uwzględniać zapisy pkt. 3.1 SIWZ. Przedstawiony harmonogram przewozu będzie stanowić załącznik do umowy. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest do przewozu dzieci zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem przewozu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin przywozu lub powrotu dzieci jak również zmiany tras w razie konieczności dostosowania do potrzeb planu uczniów oraz potrzeb szkoły, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. Zmiana musi być niezwłocznie uwzględniona przez Wykonawcę z zastrzeżeniem, że zmiany, o których mowa wchodzą w życie po uzyskaniu przez Wykonawcę zmiany zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym” 3.5 Zamawiający dostarczy Wykonawcy imienną listę dzieci dojeżdżających do poszczególnych szkół z poszczególnych miejscowości w terminie najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia w kolejnym miesiącu. Wykonawca dostarczy bilety miesięczne Zamawiającemu najpóźniej na 3 dni robocze poprzedzające miesiąc realizacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych biletów miesięcznych w zależności od liczby dojeżdżających dzieci, według potrzeb zgłaszanych przez szkoły. Zmiany mogą dotyczyć łącznej liczby dowożonych dzieci jak również liczby dowożonych dzieci na poszczególnych trasach. Zmiana musi być niezwłocznie uwzględniona przez Wykonawcę. Zmiana ilości zamawianych biletów nie stanowi zmiany umowy. 3.6 Linie komunikacji muszą być ułożone w sposób umożliwiający bezpieczny dojazd do szkoły i powrót ze szkoły. Wykaz linii komunikacyjnych, harmonogram przewozu i lokalizacja przystanków musi być uzgodniona z Zamawiającym. Każda zmiana w harmonogramie przewozu musi być uzgodniona z Zamawiającym. 3.7 Wykonawca musi zapewnić wszystkim przewożonym uczniom miejsca zgodnie z normą przewidzianą dla danego środka transportu. 3.8 Pojazdy służce do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniające wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa) muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. 3.9 Liczba pojazdów, liczba kursów oraz liczba miejsc siedzących w autobusie na poszczególnych trasach musi być wystarczająca dla wszystkich przewożonych dzieci wskazanych co miesiąc przez Zamawiającego w imiennej liści dojeżdżających dzieci oraz ewentualnie według dodatkowego wykazu jeżeli wystąpi konieczność rozpoczęcia dowożenia dodatkowego dziecka w trakcie danego miesiąca. W przypadku odpracowywania zajęć lekcyjnych Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi na podstawie tych samych biletów miesięcznych. 3.10 Pojazdy służące do przewozu muszą spełniać warunki techniczne niezbędne do dopuszczenia w ruchu drogowym, określone między innymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016r, poz. 2022 z późn. zm.). 3.11 Wykonawca zobowiązany jest do ogrzewania pojazdu bez dodatkowego wynagrodzenia między innymi w okresie gdy temperatura na zewnątrz pojazdu będzie niższa niż +5oC. 3.12 W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego podstawienia pojazdu zastępczego spełniającego warunki określone w niniejszej SIWZ. Maksymalny czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii – 60 minut. 3.13 Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym miejsc wsiadania i wysiadania dzieci na trasach przejazdu, ich lokalizacja musi zapewniać bezpieczeństwo podróżujących uczniów oraz innych użytkowników drogi oraz uwzględniać obowiązujące w tym zakresie przepisy. 3.14. Zapewnienie opieki nad dziećmi w trakcie przewozu leży po stronie Zamawiającego. 3.15 Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV: 60100000-9 usługi w zakresie transportu drogowego 3.16 Na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: Dot. części I zamówienia: - kierowanie pojazdami Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił w/w osoby na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Dot. części II zamówienia: - kierowanie pojazdami Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił w/w osoby na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę określa pkt. 27 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części I zamówienia: Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał, że posiada ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r o transporcie drogowym (j.t. Dz. U. 2019, poz. 2140 ze zm.). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełnić każdy z Wykonawców składających wspólna ofertę. Dla części II zamówienia: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał, że posiada ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r o transporcie drogowym (j.t. Dz. U. 2019, poz. 2140 ze zm.). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełnić każdy z Wykonawców składających wspólna ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, przekazał Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego - dla Części I zamówienia - załącznik nr 9a do SIWZ, dla części II zamówienia – załącznik 9b do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje potwierdzające), że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2. Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1) Formularz cenowy stanowiący załącznik do oferty: 2) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeśli dotyczy (dla Części I zamówienia - załącznik nr 10a do SIWZ, dla części II zamówienia – załącznik 10b do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach