Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Herby w roku szkolnym 2018/2019

Gmina Herby ogłasza przetarg

  • Adres: 42284 Herby, ul. Lubliniecka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3574100 w. 17 , fax. 34 3574105
  • Data zamieszczenia: 2018-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Herby
    ul. Lubliniecka 33
    42284 Herby, woj. śląskie
    tel. 34 3574100 w. 17, fax. 34 3574105
    REGON: 15139843900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.herby.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Herby w roku szkolnym 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Herby w roku szkolnym 2018/2019” 1. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania zadania pn. „Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Herby w roku szkolnym 2018/2019” Szacowana maksymalna liczba dni dowozu i odwozu w roku szkolnym 2018/2019 wynosi: 1). Część I zamówienia :185 dni przewozów, w tym od 03.09.2018 r. do 23.12.2018 r. 79 dni 2). Część II zamówienia :71 dni przewozów, w tym od 03.09.2018 r. do 23.12.2018 r. 30 dni 3). Część III zamówienia :36 dni przewozów, w tym od 03.09.2018 r. do 23.12.2018 r. 15 dni Zadanie obejmuje swoim zakresem przewóz uczniów w okresie od dnia 03 września 2018 r. do dnia 21 czerwca 2019 r. (w podziale na części) w obrębie następujących tras, stanowiących przedmiot zamówienia: Część I zamówienia: 185 dni przewozów, w tym od 03.09.2018 r. do 23.12.2018 r. 79 dni 1). Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Lisowie ul. Szkolna 2 w roku szkolnym 2018/2019. Przedmiotem zamówienia w zakresie części I jest dowóz uczniów z domu do szkoły i ze szkoły do domu, który obejmuje świadczenie usług przewozowych taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego w celu dowiezienia uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania na wskazanej trasie: Część II zamówienia: 71 dni przewozów, w tym od 03.09.2018 r. do 23.12.2018 r. 30 dni 1). Dowóz uczniów Zespołu Placówek Oświatowych w Lisowie ul. Szkolna 2 na basen w miejscowości Herby ul. Katowicka 6 w roku szkolnym 2018/2019. Przedmiotem zamówienia w zakresie części II jest dowóz uczniów ZPO w Lisowie na basen w miejscowości Herby, który obejmuje świadczenie usług przewozowych taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego w celu dowiezienia uczniów z miejscowości Lisów do miejscowości Herby na wskazanej trasie Część III zamówienia: 36 dni przewozów, w tym od 03.09.2018 r. do 23.12.2018 r. 15 dni 1). Dowóz uczniów Zespołu Placówek Oświatowych w Olszynie ul. Szkolna 4 na basen w miejscowości Herby ul. Katowicka 6 w roku szkolnym 2018/2019. Przedmiotem zamówienia w zakresie części III jest dowóz uczniów ZPO w Olszynie na basen w miejscowości Herby, który obejmuje świadczenie usług przewozowych taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego w celu dowiezienia uczniów z miejscowości Olszyna do miejscowości Herby na wskazanej trasie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 1) Dla części I zamówienia - 3.500,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2) Dla części II zamówienia – 600,00 zł (słownie: sześćset złotych) 3) Dla części III zamówienia – 600,00 zł (słownie: sześćset złotych) 2.Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 Ustawy. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Herby, Bank Spółdzielczy Koszęcin nr 48 8288 1014 2001 0000 0042 0001. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego. 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć wraz z Ofertą. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 6.Beneficjentem wniesionego wadium będzie: Gmina Herby ul. Lubliniecka 33, 42-284 Herby. 7.W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza przelewem, tytuł przelewu musi pozwalać Zamawiającemu na identyfikację przedmiotowego postępowania (np. znak postępowania, nazwa postępowania, skrócona nazwa postępowania). 8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12). 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: posiadają aktualną licencję do wykonywania transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1a, 1b, 1c, do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne (oryginał), stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - (art. 25a ust. 1 ustawy Pzp). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 1) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców odrębnie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, dotyczące tych podmiotów (zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym). 3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. W tym celu w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawca wypełnia część dotyczącą żądania Zamawiającego oraz składa oświadczenie w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia. 2. Wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty we właściwym terminie w przedmiotowym postępowaniu, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał według załącznika nr 3 do SIWZ).W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach