Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Abramów

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 21-143 Abramów, ul. 22 Lipca 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8525016 , fax. 081 8525016
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. 22 Lipca 2 2
    21-143 Abramów, woj. lubelskie
    tel. 081 8525016, fax. 081 8525016
    REGON: 00053244100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/abramow/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Abramów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowóz dzieci z miejsca ich zamieszkania na zajęcia szkolne oraz ich odwóz po skończonych zajęciach. Dowożenie obejmuje uczniów szkół podstawowych w Abramowie, Wielkiem i Wielkolesie oraz uczniów Gimnazjum w Abramowie. Planowana tygodniowa liczba kilometrów do przejechania (poniedziałek - sobota)758 km Liczba uczniów dowożonych 354 Uczniowie winni być przewożeni 2 autobusami z ilością miejsc siedzących minimum 50 na trasach wg wykazu, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, w godzinach ustalonych przez Dyrektorów szkół. Harmonogram przywozów i odwozów może być zmieniony w zależności od potrzeb i organizacji szkoły. Ewentualne drobne korekty harmonogramu wynikające z nieprzewidzianych sytuacji uzgadniane będą na 24 godziny przed zmianą. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany limitu kilometrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. Ustawy tzn. 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub określonych czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadani takich uprawnień, Warunek będzie spełniony, gdy Wykonawca przedstawi: - licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 6.09.2001r o transporcie drogowym - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawię pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi : - wykaz 2 autobusów ( minimum 50 miejsc siedzących) i ich opisem technicznym (nr rejestracyjny, rok produkcji, marka, ilość miejsc) kserokopie aktualnych badań technicznych i ubezpieczenia OC pojazdów i NW - wykaz osób - 2 kierowców , którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i ich kwalifikacjami zawodowymi 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Warunek Będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi: - polisę w razie jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego w oparciu o złożone dokumenty przez Wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydana na podstawie przepisów ustawy z dnia 6.09.2001r o transporcie drogowym 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarcze, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3 . Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 4. wykaz 2 autobusów z minimum 50 miejscami siedzącymi i ich opisem technicznym (nr rejestracyjny, rok produkcji, marka, ilość miejsc) kserokopie aktualnych badań technicznych i ubezpieczenia OC pojazdów i NW - którymi dysponuje lub będzie dysponował lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich autobusów 5. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - 2 kierowców posiadających uprawnienia do kierowania autobusami. 6. polisę w razie jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 7. Oświadczenie z art. 22 i 24 wg wzoru dołączonego do SIWZ Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. X. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IX .2 i 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 2.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt IX ppkt .1-3 i 7 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/abramow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach