Przetargi.pl
dowóz uczniów do szkół na terenie gm. Bolimów w 2017r.

Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Bolimowie ogłasza przetarg

  • Adres: 99417 Bolimów, ul. Łowicka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8380305 , fax. 046 8380386
  • Data zamieszczenia: 2016-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Bolimowie
    ul. Łowicka 9
    99417 Bolimów, woj. łódzkie
    tel. 046 8380305, fax. 046 8380386
    REGON: 00111223800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dowóz uczniów do szkół na terenie gm. Bolimów w 2017r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I dowóz uczniów do Przedszkola, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Bolimowie oraz Szkoły Podstawowej w Huminie w 2017r. d o w ó z d o s z k ó ł na godz. 8.10, rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż 7.00 ●trasa: Kolonia Bolimowska-Wieś – Wola Szydłowiecka- Kolonia Wola Szydłowiecka –Józefów-Humin- Humin DZ- Kurabka- Kęszyce(PKP)- Ziąbki-Bolimowska Wieś- Bolimów szkoła i przedszkole –(28,5 km dziennie) - ilość dzieci 57, od IX -50 o d w o z y ●godz. 13.35 (spod Przedszkola w Bolimowie) trasa: Bolimów szkoła- Bolimowska Wieś- Ziąbki- Kęszyce(PKP)-Kurabka- -Humin DZ-Humin-Józefów- Kolonia Wola Szydłowiecka- Wola Szydłowiecka- Kolonia Bolimowska-Wieś - (28,5 km. dziennie) ●godz. 14.45 lub 15.30 (w zależności od zakończenia zajęć lekcyjnych w danym dniu, wyjazd spod szkoły w Bolimowie) trasa: Bolimów- Bolimowska Wieś - Ziąbki- Kęszyce(PKP)-Kurabka-Humin DZ- Humin-Józefów- Kolonia Wola Szydłowiecka- Wola Szydłowiecka- Kolonia Bolimowska-Wieś - (28,5 km. dziennie) Łączna dzienna długość tras ok. 85,5 km. Liczba dni nauki w roku 2017 – 186 dni. Podane odległości (km) nie obejmują dojazdu wykonawcy do przystanku początkowego i odjazdu z przystanku kończącego trasę. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby dowożonych dzieci. Usługi świadczone będą w dni nauki szkolnej przypadające od dnia 2 stycznia 2017r. do dnia 31 grudnia 2017r. (z uwzględnieniem przerw i ferii przewidzianych w przepisach o organizacji roku szkolnego). Zamawiający przewiduje rozliczenie kosztorysowe w oparciu o faktyczną miesięczną ilość uczniów dowożonych w danym miesiącu na określonej trasie i stałą cenę miesięcznego dowozu jednego ucznia na tej trasie. Wykonawca zobowiązany jest do: - uzgodnienia i uwzględnienia w ramach wykonywanego dowozu potrzeb szkół odnośnie przewozu dzieci, - punktualnego dowozu dzieci do szkół i odwozu po zajęciach, - posiadania aktualnego ubezpieczenia OC i NW w ramach prowadzonej przez siebie działalności, - zatrudnienia wykwalifikowanych i posiadających odpowiednie kwalifikacje i dokumenty kierowców, - utrzymania taboru autobusowego w wielkości umożliwiającej prawidłowe wykonanie umowy oraz utrzymanie go w stanie technicznym i eksploatacyjnym odpowiadających wymogom ustawy o Publicznym Transporcie Drogowym. Opiekę nad dziećmi i młodzieżą w czasie przewozów organizuje i zapewnia Zamawiający. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby posiadające wymagane aktualne uprawnienia, świadectwa kwalifikacji i doświadczenie zawodowe. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9 usługi w zakresie transportu drogowego Część II dowóz uczniów do Przedszkola, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Bolimowie w 2017r. d o w ó z d o s z k ó ł na godz. 8.10, rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż 7.00 ● trasa : Łasieczniki I - Karolew- Sierzchów- Jasionna- Podsokołów- Sokołów – Bolimów szkoła i przedszkole – (15,5 km dziennie) - ilość dzieci 61, od IX - 63 ● trasa: Humin(Glinki, Mizerka) –Bolimów- ( 6,4 km dziennie) - ilość dzieci 8, od IX- 4 o d w o z y ●godz. 13.35 (spod Przedszkola w Bolimowie) trasa: Bolimów szkoła - Podsokołów- Sokołów-Jasionna -Sierzchów- Karolew-Łasieczniki I – (15,5 km. dziennie) ●godz. 14.40 lub 15.30 (w zależności od zakończenia zajęć lekcyjnych w danym dniu, wyjazd spod szkoły w Bolimowie) trasa: Bolimów - Podsokołów- Sokołów-Jasionna- Sierzchów- Karolew- Łasieczniki I –(15,5 km dziennie) ●godz. 14.15 (wyjazd spod szkoły w Bolimowie) trasa: Bolimów- Humin(Mizerka, Glinki)- (6,4 km dziennie) ●godz. 15.30 (wyjazd spod szkoły w Bolimowie) trasa: Bolimów- Humin(Mizerka, Glinki)- (6,4 km dziennie) Przewoźnik zapewnia opiekunom bezpłatny przejazd tam i z powrotem. Łączna dzienna długość tras ok. 65,70 km. Liczba dni nauki w roku 2017 – 186 dni. Podane odległości (km) nie obejmują dojazdu wykonawcy do przystanku początkowego i odjazdu z przystanku kończącego trasę. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby dowożonych dzieci. Usługi świadczone będą w dni nauki szkolnej przypadające od dnia 2 stycznia 2017r. do dnia 31 grudnia 2017r. (z uwzględnieniem przerw i ferii przewidzianych w przepisach o organizacji roku szkolnego). Zamawiający przewiduje rozliczenie kosztorysowe w oparciu o faktyczną miesięczną ilość uczniów dowożonych w danym miesiącu na określonej trasie i stałą cenę miesięcznego dowozu jednego ucznia na tej trasie. Wykonawca zobowiązany jest do: - uzgodnienia i uwzględnienia w ramach wykonywanego dowozu potrzeb szkół odnośnie przewozu dzieci, - punktualnego dowozu dzieci do szkół i odwozu po zajęciach, - posiadania aktualnego ubezpieczenia OC i NW w ramach prowadzonej przez siebie działalności, - zatrudnienia wykwalifikowanych i posiadających odpowiednie kwalifikacje i dokumenty kierowców, - utrzymania taboru autobusowego w wielkości umożliwiającej prawidłowe wykonanie umowy oraz utrzymanie go w stanie technicznym i eksploatacyjnym odpowiadających wymogom ustawy o Publicznym Transporcie Drogowym. Opiekę nad dziećmi i młodzieżą w czasie przewozów organizuje i zapewnia Zamawiający. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby posiadające wymagane aktualne uprawnienia, świadectwa kwalifikacji i doświadczenie zawodowe. 1. Postanowienia wynikające z zapisów art. 29 ust 3a i art. 36 ust 2 pkt 8a ustawy Pzp 1) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy osoby, które będą wykonywać czynności związane przedmiotu zamówienia - kierowanie autobusem (kierowca autobusu) dla części I, co najmniej1 kierowca posiadający uprawnienia do kierowania autobusami dla części II, co najmniej 2 kierowców posiadających uprawnienia do kierowania autobusami 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) Wykonawca najpóźniej w terminie 5 dni od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) według wzoru stanowiącego Zał. nr 7 do SIWZ, 4) ponadto każdorazowo na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 5) niespełnienie powyższych wymagań będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach