Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Pilica w roku szkolnym 2020/2021.

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Pilicy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-436 Pilica, ul. Senatorska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 6735038 , fax. 0-32 6735038
  • Data zamieszczenia: 2020-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Pilicy
    ul. Senatorska 17
    42-436 Pilica, woj. śląskie
    tel. 0-32 6735038, fax. 0-32 6735038
    REGON: 27278936000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeaspilica.e-bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Pilica w roku szkolnym 2020/2021.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych polegających na dowozie i odwozie do szkół podstawowych i przedszkoli, uczniów i dzieci z terenu Gminy Pilica na podstawie biletów miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę w roku szkolnym 2020/2021. Zamówienie podzielone jest na części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. Zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy na jedną lub dwie części zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz – odpowiednio do realizowanej części zamówienia. CZĘŚĆ I Dowóz uczniów i dzieci przedszkolnych do Szkoły Podstawowej nr 1, Przedszkola w Pilicy i Szkoły Podstawowej nr 3 w Dzwono-Sierbowicach. Wykonawca zapewni w dni nauki szkolnej – dowóz i trzy odwozy do: Szkoły Podstawowej nr 1 w Pilicy, ul. 17 Stycznia 2a, dla 175 uczniów z następujących miejscowości: 1. Smoleń - 18 2. Złożeniec - 16 3. Kocikowa - 47 4. Pilica 17 Stycznia - 16 5. Sławniów - 27 6. Dobra Kolonia - 12 7. Dobra - 22 8. Biskupice - 7 9. Engliszówka - 10 Przedszkola w Pilicy, Senatorska 17 dla 29 dzieci, z następujących miejscowości: 1. Smoleń - 6 2. Kocikowa - 5 3. Sławniów - 7 4. Dobra - 5 5. Złożeniec - 2 6. Pilica, 17 Stycznia - 4 Szkoły Podstawowej nr 3 w Dzwono-Sierbowicach dla 110 uczniów, z następujących miejscowości: 1. Dzwonowice - 29 2. Sierbowice - 13 3. Szyce - 30 4. Kidów - 13 5. Siadcza - 8 6. Solca - 14 7. Jasieniec - 3 Potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia to, co najmniej 4 autobusy o liczbie 60 miejsc siedzących, 1 autobus o 20 miejsc siedzących; CZĘŚĆ II Dowóz uczniów i dzieci przedszkolnych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wierbce. Wykonawca zapewni w dni nauki szkolnej – jeden dowóz i trzy odwozy do: Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Wierbce – dla 207 uczniów z następujących miejscowości. 1. Sławniów - 32 2. Cisowa - 17 3. Kleszczowa - 41 4. Wierzbica - 31 5. Dobraków - 50 6. Podleśna - 2 7. Przychody - 19 8. Wierbka - 15 Potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia to, co najmniej 2 autobusy o liczbie 50 miejsc siedzących i 1 autobus o 60 miejscach siedzących. 1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych własnych i odpowiadających wymogom określonym w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2140 z późn zm.) Dowozy i odwozy uczniów muszą być realizowane pojazdami oznaczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Dowozy i odwozy mają być realizowane pojazdami o wielkości dostosowanej do liczby przewożonych uczniów i opiekunów. 3. Dzieci powinny być dowiezione do szkoły w takim czasie, aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem i były zabierane po ich zakończeniu, zgodnie z opracowanym harmonogramem dowozów. 4. Czas przebywania dzieci w podróży powinien być możliwie jak najkrótszy, nie dłuższy niż 30 minut. 5. Przewidywany czas rozpoczęcia zajęć lekcyjnych – godz. 800, powrót dzieci ze szkoły w godz. 1230 – 1600 (szczegółowe godziny będzie zawierał harmonogram dowozów). 6. Wykaz dowożonych dzieci (zawierający imię, nazwisko oraz adres zamieszkania i nr legitymacji szkolnej) zostanie przekazany Wykonawcy do dnia 31.08.2020 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian na liście dowożonych uczniów i związaną z tym zmianą adresów zamieszkania dzieci, a także do wykazu dni nauki szkolnej. O każdej zmianie Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie. Zmiany te skutkować będą zmianą wynagrodzenia. 7. Harmonogram dowozów zostanie ustalony przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą do dnia 30 września 2020 r. na podstawie projektów cząstkowych harmonogramów opracowanych przez dyrektorów szkół po ustaleniu tygodniowego rozkładu zajęć szkolnych i przedszkolnych. 8. Harmonogram podlega bieżącej aktualizacji w przypadku stałej zmiany planu zajęć szkolnych lub przedszkolnych. 8. W przypadku: - odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, - zmiany organizacji pracy szkoły spowodowaną obchodami uroczystości szkolnych, - czasowej zmiany organizacji ruchu, - niekorzystnych warunków atmosferycznych, - innych wydarzeń, które mogą skrócić lub wydłużyć zajęcia lekcyjne, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez dyrektora szkoły i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Realizacja przedmiotu zamówienia w ww. dniach odbywa się na podstawie rozkładu jazdy ustalonego na dany dzień. 9. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu dzieci. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działaniem lub zaniechaniem działania Wykonawcy. Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o Transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.) 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności kierowców autobusów w zakresie realizacji zamówienia 11. Usługi będą świadczone przez osoby wymienione w załączniku nr 7 „Wykaz pracowników świadczących usługi”, które zostały wykazane przez Wykonawcę. Załącznik nr 7 zostanie przedstawiony wraz z oświadczeniami pracowników o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w celu niezbędnym do realizacji umowy. 12. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 4 dni robocze, Wykonawca przedstawi informację miesięczną z ZUS za każdego Pracownika świadczącego usługi. 13. Wykonawca może zastąpić Pracowników wykazanych w załączniku nr 7, wówczas, gdy spełnione będą warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 14. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę informacji miesięcznej z ZUS zawierającego kod tytułu ubezpieczenia 011000 za każdego pracownika świadczącego usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 16 będzie traktowane, jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. 15. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a. dla I części zamówienia -2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) b. dla drugiej części zamówienia – 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) przed upływem składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancji bankowych, d. gwarancji ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz.359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Wolbromiu nr rachunku 69 84500005 0040 0400 0039 0020, z dopiskiem na przelewie „Wadium w postępowaniu ZEAS.261.1.2019 na dowóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Pilica w roku szkolnym 2020/2021. Część (I lub II) zamówienia” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczenia, jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia z ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium; lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności zwrotu wadium lub jego przepadku określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla I i II części zamówienia Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. w szczególności posiada licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wzór oświadczenia zawarty zostanie na stronie internetowej zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach