Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Pilica w roku szkolnym 2018/2019

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Pilicy ogłasza przetarg

  • Adres: 42436 Pilica, ul. Senatorska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 6735038 , fax. 0-32 6735038
  • Data zamieszczenia: 2018-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Pilicy
    ul. Senatorska 17
    42436 Pilica, woj. śląskie
    tel. 0-32 6735038, fax. 0-32 6735038
    REGON: 27278936000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeaspilica.e-bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Pilica w roku szkolnym 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych polegających na dowozie i odwozie do szkół podstawowych i przedszkoli, uczniów i dzieci z terenu Gminy Pilica na podstawie biletów miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę w roku szkolnym 2018/2019. 1. Wykonawca zapewni w dni nauki szkolnej – dowóz i odwóz 575 uczniów do: a. Szkoły Podstawowej nr 1 w Pilicy – 201 uczniów, b. Przedszkola w Pilicy – 43 dzieci, c. Szkoły Podstawowej nr 3 w Dzwono-Sierbowicach – 122 uczniów, d. Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Wierbce - 209 uczniów. 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych własnych i odpowiadających wymogom określonym w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2200 z późn zm.). Dowozy i odwozy uczniów muszą być realizowane pojazdami oznaczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Dzieci powinny być dowiezione do szkoły w takim czasie, aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem i były zabierane po ich zakończeniu, (dwukrotny odwóz), zgodnie z opracowanym harmonogramem dowozów. 4. Czas przebywania dzieci w podróży powinien być możliwie jak najkrótszy, nie dłuższy niż 40 minut. 5. Przewidywany czas rozpoczęcia zajęć lekcyjnych – godz. 8:00, powrót dzieci ze szkoły w godz. 12:30 – 16:00 (szczegółowe godziny będzie zawierał harmonogram dowozów). 6. Ilość uczniów i dzieci z poszczególnych miejscowości do kolejnych szkół: Szkoła Podstawowa nr 2 i Przedszkole w Wierbce, ul. Szkolna 3 1. Sławniów - 37 2. Cisowa - 18 3. Kleszczowa - 36 4. Wierzbica - 36 5. Dobraków - 47 6. Podleśna - 2 7. Przychody - 22 8. Wierbka - 11 Szkoła Podstawowa nr 3 w Dzwono – Sierbowicach, Dzwono-Sierbowice 2 1. Dzwonowice - 32 2. Sierbowice - 18 3. Szyce - 30 4. Kidów - 16 5. Siadcza - 8 6. Solca - 13 7. Jasieniec - 5 Szkoła Podstawowa nr1 w Pilicy, ul. 17 Stycznia 2a 1. Smoleń - 21 2. Złożeniec - 21 3. Kocikowa - 49 4. Pilica 17 Stycznia - 16 5. Sławniów - 33 6. Dzwonowice - 3 7. Sierbowice - 2 8. Kidów - 6 9. Szyce - 4 10. Solca - 2 11. Siadcza - 3 12. Dobra Kolonia - 5 13. Dobra - 20 14. Biskupice - 15 15. Engliszówka - 1 Przedszkole w Pilicy, ul. Senatorska 17 1. Smoleń - 3 2. Kocikowa - 16 3. Sławniów - 7 4. Dobra - 9 5. Dzwonowice - 2 6. Złożeniec - 2 7. Pilica, 17 Stycznia - 4 8. Wykaz dowożonych dzieci (zawierający imię, nazwisko oraz adres zamieszkania i nr legitymacji szkolnej) zostanie przekazany Wykonawcy do dnia 31.08.2018 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian na liście dowożonych uczniów i związaną z tym zmianą adresów zamieszkania dzieci, a także do wykazu dni nauki szkolnej. O każdej zmianie Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie. 9. Harmonogram dowozów zostanie ustalony przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą do dnia 30 września 2018 r. na podstawie projektów cząstkowych harmonogramów opracowanych przez dyrektorów szkół po ustaleniu tygodniowego rozkładu zajęć szkolnych i przedszkolnych. 10. Harmonogram podlega bieżącej aktualizacji w przypadku stałej zmiany planu zajęć szkolnych lub przedszkolnych. 11. W przypadku: - odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, - zmiany organizacji pracy szkoły spowodowaną obchodami uroczystości szkolnych, - czasowej zmiany organizacji ruchu, - niekorzystnych warunków atmosferycznych, - innych wydarzeń, które mogą skrócić lub wydłużyć zajęcia lekcyjne, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez dyrektora szkoły i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Realizacja przedmiotu zamówienia w ww. dniach odbywa się na podstawie rozkładu jazdy ustalonego na dany dzień. 12. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu dzieci. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działaniem lub zaniechaniem działania Wykonawcy. Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o Transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.) 13. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności kierowców autobusów w zakresie realizacji zamówienia 14. Usługi będą świadczone przez osoby wymienione w załączniku nr 7 „Wykaz pracowników świadczących usługi”, które zostały wykazane przez Wykonawcę. Załącznik nr 7 zostanie przedstawiony wraz z oświadczeniami pracowników o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w celu niezbędnym do realizacji umowy. 15. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 4 dni robocze, Wykonawca przedstawi do wglądu kopie złożonych do ZUS za każdego Pracownika świadczącego usługi druku RCA. 16. Wykonawca może zastąpić Pracowników wykazanych w załączniku nr 7, wówczas, gdy spełnione będą warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 17. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii druku RCA zawierającego kod tytułu ubezpieczenia 01.10 za każdego pracownika świadczącego usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 16 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. 18. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancji bankowych, d. gwarancji ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz.359). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Wolbromiu nr rachunku 97 84500005 0040 0400 0039 0001, z dopiskiem na przelewie „Wadium w postępowaniu ZP1/2018 na dowóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Pilica w roku szkolnym 2018/2019” Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczenia jako ostateczny termin składania ofert). Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia z ofercie. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. w szczególności posiadają licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru (załącznik nr 3 do SIWZ) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP - (wzór dokumentu załącznik nr 2 do SIWZ), W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wzór oświadczenia zawarty zostanie na stronie internetowej zamawiającego. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępniania zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą na skutek nieudostępnienia zasobów, chyba, że za nieudostępnianie zasobów nie ponosi winy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach