Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Pilica w roku szkolnym 2015/2016

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Pilicy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-436 Pilica, ul. Senatorska 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 6735038 , fax. 0-32 6735038
  • Data zamieszczenia: 2015-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Pilicy
    ul. Senatorska 17 17
    42-436 Pilica, woj. śląskie
    tel. 0-32 6735038, fax. 0-32 6735038
    REGON: 27278936000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeaspilica.e-bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Pilica w roku szkolnym 2015/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych polegających na dowozie i odwozie do szkół podstawowych, gimnazjów i przedszkoli, uczniów i dzieci z terenu Gminy Pilica na podstawie biletów miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę w roku szkolnym 2015/2016. 1. Przez cały okres wykonywania zamówienia dowożenie dzieci winno być realizowane pojazdami: spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami prawa o ruchu drogowym, dostosowanymi do przewozu dzieci z miejscami siedzącymi oraz z bezpłatnym przejazdem dla opiekunów dowozu. 2. Wykonawca zapewni w dni nauki szkolnej - dowóz i odwóz uczniów w ilości 548 do: a. Zespołu Szkół w Pilicy: Szkoła Podstawowa nr 1 i Gimnazjum nr 1 - 240 uczniów, b. Przedszkola w Pilicy - 11 dzieci, c. Szkoły Podstawowej nr 3 w Dzwono-Sierbowicach -101 uczniów, d. Zespołu Szkół w Wierbce z Przedszkolem - 196 uczniów. 3. Dzieci powinny być dowiezione do szkoły w takim czasie, aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem i były zabierane po ich zakończeniu, (dwukrotny odwóz), zgodnie z opracowanym harmonogramem dowozów. 4. Czas przebywania dzieci w podróży powinien być możliwie jak najkrótszy, nie dłuższy niż 40 minut. 5. Przewidywany czas rozpoczęcia zajęć lekcyjnych - godz. 8:00, powrót dzieci ze szkoły w godz. 12:30 - 15:30 (szczegółowe godziny będzie zawierał harmonogram dowozów). 6. Ilość uczniów i dzieci z poszczególnych miejscowości do kolejnych szkół: Zespół w Wierbce: Szkoła Podstawowa nr 2 i Gimnazjum Nr 2 + Przedszkole (5 i 6- lat) 1. Sławniów - 38 2. Cisowa - 14 3. Kleszczowa - 26 4. Wierzbica - 44 5. Dobraków - 40 6. Podleśna - 6 7. Przychody - 21 8. Wierbka - 7 Szkoła Podstawowa nr 3 w Dzwono - Sierbowicach 1. Dzwonowice - 21 2. Sierbowice - 18 3. Szyce - 27 4. Kidów - 13 5. Siadcza - 6 6. Solca - 11 7. Jasieniec - 5 Zespół Szkół w Pilicy: Szkoła Podstawowa nr 1 i Gimnazjum nr 1, ul. 17 Stycznia 2a W obwodzie szkoły będzie wykorzystany gimbus zamawiającego. 1. Smoleń - 18 2. Złożeniec - 22 3. Kocikowa - 49 4. Pilica 17 Stycznia - 13 5. Sławniów - 37 6. Dzwonowice - 15 7. Sierbowice - 7 8. Dzwono-Sierbowice - 7 9. Kidów - 4 10. Szyce - 9 11. Solca - 10 12. Siadcza - 5 13. Dobra Kolonia - 7 14. Dobra - 19 15. Biskupice - 17 16. Engliszówka - 1 Przedszkole w Pilicy, ul. Senatorska 17 1. Smoleń - 3 2. Kocikowa - 3 3. Kidów - 2 4. Sławniów - 1 5. Dobra - 2 8. Wykaz dowożonych dzieci (zawierający imię, nazwisko oraz adres zamieszkania) zostanie przekazany Wykonawcy do dnia 31.08.2015 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian na liście dowożonych uczniów i związaną z tym zmianą adresów zamieszkania dzieci, a także do wykazu dni nauki szkolnej. O każdej zmianie Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie. 9. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywa się na podstawie harmonogramu dowozów szkolnych. Harmonogram zawiera szczegółowy opis tras przejazdu a w szczególności: godziny poszczególnych kursów, liczbę realizowanych km pomiędzy poszczególnymi miejscowościami oraz liczbę dowożonych dzieci z danej miejscowości. 10. Harmonogram dowozów zostanie ustalony przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą do dnia 30 września 2015 r. na podstawie projektu harmonogramu opracowanego przez dyrektorów szkół po ustaleniu tygodniowego rozkładu zajęć szkolnych i przedszkolnych. 11. Projekt harmonogramu po weryfikacji przez Zamawiającego zostanie przekazany Wykonawcy do dnia 31.08.2015 r. 12. Harmonogram podlega bieżącej aktualizacji w przypadku stałej zmiany planu zajęć szkolnych lub przedszkolnych, zmiany liczby kilometrów oraz godzin poszczególnych kursów. 13. W przypadku: - odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, - zmiany organizacji pracy szkoły spowodowaną obchodami uroczystości szkolnych, - czasowej zmiany organizacji ruchu, - niekorzystnych warunków atmosferycznych, - innych wydarzeń, które mogą skrócić lub wydłużyć zajęcia lekcyjne, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez dyrektora szkoły i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Realizacja przedmiotu zamówienia w ww. dniach odbywa się na podstawie rozkładu jazdy ustalonego na dany dzień. 15. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu dzieci. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działaniem lub zaniechaniem działania Wykonawcy. Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o Transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas podstawienia autobusu zastępczego (w minutach)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeaspilica.e-bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach