Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Oświaty w Sobkowie ogłasza przetarg
- Adres: 28-305 Sobków, ul. Źródłowa
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 871 025 , fax. 413 871 025
- Data zamieszczenia: 2019-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Oświaty w Sobkowie
ul. Źródłowa 4
28-305 Sobków, woj. świętokrzyskie
tel. 413 871 025, fax. 413 871 025
REGON: 29062721100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cuw.sobkow.biuletyn.net/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020 oraz 2020/2021” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportowej polegającej na codziennym (tj. od poniedziałku do piątku każdego tygodnia z wyłączeniem ferii i świąt) dowożeniu uczniów do szkół i placówek oświatowych na trasach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ). 2. Usługi przewozowe będą świadczone przez Wykonawcę wyłącznie w godzinach ustalonych przez Zamawiającego. 3. Zamawiający nie dopuszcza łączenia usług przewozowych z kursami handlowymi. 4. Zamawiający nie wyraża zgody na przewóz innych osób niż uczniowie oraz opiekuna. 5. W celu minimalizacji ilości odbywanych kursów Wykonawca ma obowiązek zapewnić pojemność środków transportu dostosowaną do potrzeb ilości uczniów przewożonych na poszczególnych trasach. Zamawiający nie zapłaci za dodatkowe kursy wynikłe z braku odpowiedniej liczby miejsc w pojeździe. 6. Zamówienie obejmuje dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020 oraz 2020/2021 w dni nauki szkolnej, a w przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć wskazanym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający w trakcie trwania umowy zastrzega sobie prawo zmiany rozkładu jazdy w przypadku zmiany w organizacji palcówek oświatowych, w szczególności wnikających ze zmiany planu zajęć oraz zmiany wyznaczonych przystanków. 8. Rozliczenia zamówienia będzie następowało w okresach miesięcznych zgodnie z rzeczywistą ilością przejechanych kilometrów. Zamawiający nie płaci Wykonawcy za kilometry dojazdowe i zjazdowe z poszczególnych tras. 9. Szczegółowy zakres zamówienia wraz z podziałem na Zadania oraz warunki realizacji zawierają: a) opis przedmiotu zamówienia stanowiący w Załączniku nr 5 do SIWZ, b) wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. 10. Zamówienie zostało podzielone na 3 części zwane Zadaniami. 11. Stosownie do art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób (tj. kierowców) wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia tj. wykonujących czynności kierowania pojazdami przeznaczonymi do transportu uczniów do szkół i placówek oświatowych przez cały okres realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium: Dla Zadania 1 w kwocie: 2 500,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). Dla Zadania 2 w kwocie: 2 500,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). Dla Zadania 3 w kwocie: 3 500,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewodu osób zgodnie ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019r. poz. 58 ze zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2024 roku do dnia 31.12.2024”.
Dodano: 2023-12-31 - Dowóz dzieci do przedszkoli i szkół prowadzonych przez gminę Działoszyce w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-09-27 - Dowóz dzieci do przedszkoli i szkół prowadzonych przez gminę Działoszyce w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-08-16 - Dowóz dzieci do przedszkoli i szkół prowadzonych przez gminę Działoszyce w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-08-16 - Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2023 roku do dnia 30.06.2023.
Dodano: 2023-01-21 - Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2023 roku do dnia 30.06.2023.
Dodano: 2022-11-30 - Świadczenie Usług Transportowych w zakresie przewozu osób (uczestników i pracowników Warsztatu) na zajęcia Warsztatu Terapii Zajęciowej przy Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie
Dodano: 2022-11-10 - Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Chęciny do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023
Dodano: 2022-08-12 - ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO NA RZECZ WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO W KIELCACH UL. GRUNWALDZKA 45.
Dodano: 2021-01-08 - Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób (uczestników i pracowników Warsztatu) na zajęcia Warsztatu Terapii Zajęciowej przy Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie oraz innych wyjazdów organizowanych zgodnie z planem działalności Zamawiającego w okresie od 04 stycznia 2021 roku do dnia 31 grudnia 2021 roku
Dodano: 2020-11-30